adexo3
۷۰۵۲۷۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

امیدواری آمریکا به توافق با اروپا درباره برجام

یک مسئول آمریکایی مدعی شده که آمریکا امیدوار است توافقی با آلمان، فرانسه و بریتانیا در خصوص رفع نگرانی های دونالد ترامپ درباره توافق هسته ای ایجاد شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، «رابرت وود» سفیر خلع سلاح آمریکا امروز پنجشنبه در نشست خبری در ژنو اعلام کرد که آمریکا امیدوار است با بریتانیا، آلمان و فرانسه به توافقی دست پیدا کند تا بر اساس آن نگرانی های دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در خصوص برجام برطرف شود.

وود تأکید کرده در آستانه ضرب الأجلی که دونالد ترامپ برای تصمیم گیری در خصوص برنامه هسته ای ایران در نظر گرفته است، آمریکا مذاکرات گسترده ای با این سه کشور داشته و مدعی شد که واشنگتن نگرانی هایی در خصوص ناتوانی در تعامل با برنامه موشکی ایران و برنامه ۱۰ ساله ای که برای کاهش فعالیت های هسته ای ایران در نظر گرفته شده و سیاست های تهران در خاورمیانه دارد.

وی افزود: باید با این موضوعات را بررسی کرد و ما امیدواریم که توافقی در این زمینه حاصل شود تا نگرانی های ترامپ در این خصوص کاهش پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      فقط در صورت اعمال تحریم های جدید علیه ایران از جانب اتحادیه اروپا و فشار بر ایران در جهت مذاکره برای موشکهای بالستیک خود امریکا راضی به ماندن در برجام هستش سوال من این هستش که چرا این از ان پی تی خارج نمی شود!!!!

    • عبدالقادر اف

      اخه سه کله پوکها مگه خودتون امضا نکردید حالا چی شده واسه خودتون مذاکره میکنید وتوافق میگنید پس ایران چی املا ی نوشته شده دست معلم رو دیگه نمیدن مرورکنی نمیدونم چه توافقیه که هرموقع دوست دارن تحریم میکنن حالا ایران کجای این توافقه ما افاغنه از ایران که دران زندگی میکنیم حمایت میکنیم هرچند باشه ایران وطن ماست داریم زندگی میکنیم زنده باد ایران

    • بدون نام

      زنده باد ترامپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج