۷۰۶۰۲۱
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

کاهش معاملات مسکن در تهران

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن شهر تهران در فروردین ماه امسال ۵۶۰۲ مورد بوده که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن شهر تهران در فروردین ماه امسال ۵۶۰۲ مورد بوده که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش یافته است.

مصطفی‌قلی خسروی اظهار کرد: اطلاعات به دست آمده از قراردادهای املاک برگرفته از سامانه کد رهگیری حاکی از آن است که در فروردین ماه ۱۳۹۷ تعداد ۵۶۰۲ مورد خرید و فروش مسکن در شهر تهران انجام شده که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: تعداد قراردادهای اجاره شهر تهران نیز در فروردین ماه امسال ۶۲۷۶ مورد بوده که نشان‌دهنده افت ۲۱ درصدی نسبت به فروردین ماه سال گذشته است.

خسروی هم‌چنین درخصوص معاملات مسکن کل کشور در فروردین ماه ۱۳۹۷ گفت: تعداد کل قراردادهای خرید و فروش کشور ۲۸ هزار و ۵۲۰ مورد بوده که نسبت به فروردین سال گذشته ۱ درصد کمتر بوده است. هم چنین در فروردین ماه ۲۱ هزار و ۵۴۲ مورد اجاره‌نامه در کل کشور امضا شده که در مقایسه با سال ۱۳۹۶ بالغ بر ۲۰ درصد افت نشان می‌دهد.

آمار اتحادیه املاک از معاملات مسکن شهر تهران در اسفندماه ۱۳۹۶ نیز کاهش ۱۰ درصدی نسبت به زمان مشابه سال قبل از آن را نشان داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو كرج كه به شكل بي سابقه اي ركود تو معاملات مسكن داريم

    • بدون نام

      با اين اوضاع اقتصادي تبديل داراي نقد به شبه نقد اشتباه است

    • بدون نام

      به درک، بهتر، طمع کار با این قیمتها جاش ته چاهه، فروشنده ها حریص و طمع کار شدن به طوری که روزانه قیمت ملکشون افزایش میدن

    • بدون نام

      به خاطر گرونی وحشتناکه
      بساز بفروش ها خیلی حریص تر از قبل شدن
      کسی هم جلو دارشون نیست

    • بدون نام

      مقصر اداره ثبت و اسناد است که برای دادن یک سند تک برگی دو ماه مردم باید تلاش کنند چرا

    • بدون نام

      بشینن تا بخرن ازشون! !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز من سالهاست باهمین نگاه شماخرید نکردم والان بیش ازدوازده سال که اجاره نشینم ومرتب مجبورم هرسال ازمتراژاجاره کم کنم وفکرمی کنم امسال باید بروم به یک منطقه ضعیف تر.اگه می توانی بخر وکوش به به این حرفها که درست می شه و... نده که بیچاره می شی .

    • بدون نام

      یک وزی
































      یک وزیـــــــــــــــر با حقوق 12 میلیون تومان بعد از 4 سال 576 میلیون تومان دریافتی او میشود . حال اگر هزینه ای نداشته باشد که این غیر ممکن است او میتواند یک واحد آپارتمان واقع در نظام آباد جنوبی نبش خیابان جردن خرید کند!!!!!!!

    • بدون نام

      یک وزیـــــــــــــــر با حقوق 12 میلیون تومان بعد از 4 سال 576 میلیون تومان دریافتی او میشود . حال اگر هزینه ای نداشته باشد که این غیر ممکن است او میتواند یک واحد آپارتمان واقع در نظام آباد جنوبی نبش خیابان جردن خرید کند!!!!!!! ارزان تر از این سراغ دارید اعلام کنید.....

    • بدون نام

      پیشنهاد میشود سامانه جامع ای تهیه کنید تا در نهایت امنیت بدون واسطه خریدار و فروشنده ملک را معامله و سپس در دفتر خانه آن را قطعی کنند و بعد کلیه دفاتر املاک در سطح شهرها را جمع آوزی کنید چون این قشر راحت طلب سبب گرانی مسکن هستند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج