۷۰۷۱۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی تاشوی سامسونگ مجهز به سه نمایشگر اولد

یکی از سایت‌های خبری کره جنوبی گزارش داده که اولین گوشی تاشو سامسونگ از ۳ نمایشگر اولد بهره می‌برد. گفته می‌شود نمونه‌ی اولیه‌ی این محصول چند ماه پیش در نمایشگاه CES پشت درهای بسته به نمایش درآمده است.

وبسایت دیجی‌کالامگ - یوسف اسفندیاری: یکی از سایت‌های خبری کره جنوبی گزارش داده که اولین گوشی تاشو سامسونگ از ۳ نمایشگر اولد بهره می‌برد. گفته می‌شود نمونه‌ی اولیه‌ی این محصول چند ماه پیش در نمایشگاه CES پشت درهای بسته به نمایش درآمده است.

گوشی تاشوی سامسونگ مجهز به سه نمایشگر اولد

بنا به گفته‌ی چند منبع مطلع، این گوشی از سه نمایشگر ۳.۵ اینچی بهره می‌برد که به طرف داخل تا می‌شوند. چنین مشخصه‌ای شباهت چندانی با دیگر گزارش‌های مربوط به طراحی این گوشی ندارد. چندی پیش منابع مختلفی اعلام کردند که اولین گوشی تاشو سامسونگ به طرف بیرون تا می‌شود، زیرا ساخت گوشی هوشمندی که به طرف داخل تا می‌شود کار چندان ساده‌ای به حساب نمی‌آید و به همین خاطر به این زودی‌ها نباید انتظار ارائه‌ی گوشی تاشونده به سمت داخل را داشته باشیم. به همین خاطر، احتمال اشتباه بودن گزارش در مورد این گوشی وجود دارد یا اینکه این گزارش به گوشی هوشمندی اشاره دارد که سامسونگ تا پیش از ۲۰۲۰ قصد تولید انبوه آن را ندارد.

بر اساس این گزارش، این سه پنل هرچند اندازه‌ی یکسانی دارند، اما کارکرد مشابهی ندارند و فقط دو تا از آن‌ها به‌عنوان نمایشگر معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند و پنل سوم در پشت گوشی قرار می‌گیرد تا در هنگام تا شدن گجت، به‌عنوان اطلاع‌دهنده‌ی نوتیفیکیشن‌ها، انجام وظیفه کند. بر اساس این منبع، سامسونگ هنوز طراحی اصلی‌ترین گوشی تاشو خود را نهایی نکرده و گویا در ماه ژوئن طراحی نهایی آن به اتمام می‌رسد. هرچند در طی این چند سال گذشته به نظر می‌رسید که سامسونگ موفق به عرضه‌ی اولین گوشی هوشمند تاشوی حقیقی خواهد بود، اما حالا بر اساس گزارش‌های مختلف، گویا هوآوی در ماه نوامبر می‌خواهد چنین گجتی را عرضه کند.

اولین نسل از گوشی‌های تاشو، این قابلیت را از طریق لولاها امکان‌پذیر کردند که در این زمینه می‌توانیم به گوشی ZTE Axon M اشاره کنیم. در حالی که بنا به نظر متخصصین، تا چند سال آینده نباید انتظار مشاهده‌ی گوشی‌های خم‌شدنی حقیقی را داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج