اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۸۱۹۰
۲۶ نظر
۵۰۱۳
۲۶ نظر
۵۰۱۳
پ

اعتراف ۳ نوجوان افغانی به قتل مرد بساز و بفروش

روزنامه ایران نوشت: سه نوجوان افغان که در اقدامی کینه جویانه مردی میانسال را به قتل رسانده بودند پای میز محاکمه ایستادند. صبح دیروز این سه متهم از کانون اصلاح وتربیت به شعبه پنجم دادگاه کیفری منتقل و در دفاع از خود مدعی شدند روز حادثه حشیش مصرف کرده و شرایط عادی نداشته‌اند.

روزنامه ایران نوشت: سه نوجوان افغان که در اقدامی کینه جویانه مردی میانسال را به قتل رسانده بودند پای میز محاکمه ایستادند. صبح دیروز این سه متهم از کانون اصلاح وتربیت به شعبه پنجم دادگاه کیفری منتقل و در دفاع از خود مدعی شدند روز حادثه حشیش مصرف کرده و شرایط عادی نداشته‌اند.

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت پارسال به‌دنبال شکایت خانواده یک مرد پنجاه ساله به نام ناصر که بساز و بفروش بود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی در تحقیقات گسترده دریافتند که مقتول درآخرین تماس تلفنی با یک پسر نوجوان افغانی قرار ملاقات داشته است. در مرحله بعد با شناسایی متهم مشخص شد وی و دو تن از دوستانش که در اتاقک یک ساختمان نیمه کاره کارگری می‌کردند متواری شده‌اند.

با شروع تحقیقات کارآگاهان هر سه پسر نوجوان را در حالی که قصد فرار به کشور ترکیه داشتند دستگیر کردند. پس از بازجویی‌های فنی سه متهم به نام فرید، حمید وشاهین لب به اعتراف گشوده وپرده از راز جنایت خود برداشتند.

در جلسه دادگاه در حالی که خانواده مقتول از قضات برای متهمان تقاضای قصاص کردند، متهم ردیف اول پای میز محاکمه ایستاد ودر دفاع از خودش گفت: من مقتول را ندیده بودم این شاهین بود که از ما خواست او را بکشیم وخودرویش را سرقت کنیم .برای همین با مقتول به باغی در دماوند رفتیم و او را کشتیم. وقتی درباره انگیزه قتل از متهم سؤال شد او به قضات گفت من حشیش مصرف کرده بودم اصلاً اراده و اختیاری ازخودم نداشتم.بعد از اینکه ناصر را کشتیم جسدش را با فندک خود مقتول وبنزین به آتش کشیدیم و از آنجا گریختیم. سپس به اتاقک کارگری خودمان رفتیم وصبح روز بعد به تهران آمدیم وبعد به ورامین رفتیم. می‌خواستیم به کشور ترکیه فرار کنیم که دستگیر شدیم.

سپس دیگر متهم پرونده به نام شاهین در جایگاه قرار گرفت ودرباره این جنایت گفت: من مقتول را از قبل می‌شناختم. او بارها به اتاقک ما آمده بود. به خاطر کینه‌ای که از او داشتیم تصمیم گرفتیم او را بکشیم. برای همین به او زنگ زدیم. حدود ساعت ۱۱شب بود. بعد او را برای شب نشینی به داخل باغی کشاندیم و به قتل رساندیم. بعد به طرف خودروی او رفتیم. فقط ۶۰ هزارتومان پول داخل کیفش بود که سرقت کردیم اما چون خودروی مقتول مدل بالا بود نتوانستیم آن را روشن کنیم. برای همین پای پیاده به اتاقک برگشتیم. مقتول مارا اذیت می‌کرد. از این وضع خسته شده بودیم. برای همین نقشه قتلش را کشیدیم.

پس از پایان اظهارات سه متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدمصطفی استیری

      ایران مابایداین افغانی هاروبیرون کنند....

    • بدون نام

      این عوضی ها رابدرک واصل کنید.

    • جانباز دفاع مقدس

      افغانی ها هر چه زودتر از کشور باید اخراج بشن تا کی باید شاهد جنایت اینها باشیم این افغانی ها هر کاری دلشان میخواهد میکنند

    • کیان

      فقط آتیش شون بزنید

    • بدون نام

      اینهاوقتی ذلت مفعول بودن را به جان خریده بودندخودشان هم پبشنهادمی دادندبهانه هایشان بیجااست طبق شرع بدرک واصلشان کنید

    • ایران

      اینارو بفرستید کشورشون هم باعث بیکاری جوونامون شدن هم باعث فسادن،پرررو شدن

    • A 21

      تا زمانی که مسئولین به برادران یاغی افغان چراغ سبز نشون بدن نتیجه اینه و بدتر هم میشه
      امیدوارم از خواب سنگین بیدار شن

      پاسخ ها

      • عباسی

        لعنت خدا به این جایتکارهای خدا نشناس که ادم کش سر انسان بریدن مثل سر مرغ بریدن است همش تقصر دولت که این افغانها را نمیریزد بیرون بخدا اگر ما ایرانی ها افغانستان بودیم همان سال اول همه ما را سر میبریدن که چرا امدیم کشورشان و فرار کردیم

    • عبدالقادر اف

      چرا ما رو بیرون کنن وقتی زن ایرانی داریم الان نصف ورامین افغانی هستن باید همه اخراج بشن چرا وقتی ایرانیها ستایش وندا روکشتن کسی حرفی نمیزد حالا این سه تا پیسربچه اشتباهی کردن چرا همه ما رومتهم میکنید ایران ولایت منه کارگری میکنیم زرنگ هستیم همه جا بهمون کار ومنزل میدن شما چکار دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران وطن تونیست برو ا زایران

      • بدون نام

        ...برو مملکت خودت افغانیه نفهم

      • محمد

        اگه این جمله رو حضوری میگفتی نمیگداشتم دیگه نفس بکشی بی ناموس .مطمئن باش شما ها تاریخ مصرفتون داره تموم میشه همتون باید برین

      • بدون نام

        برو بیرون زباله

      • بدون نام

        هررررری
        گم شو برو

    • سعید

      باید به مسولین کشور دستمریزاد گفت!!!!!!!

    • علی

      باسلام،نمیگم قتل کار خوبی هستش ولی این پولدارا و صاحب کارو مشاغل حقشون هستش این همه جوون بیکار و دنبال کار تو ایران هستش این پولدارا واسه اینکه مبلغ ناچیزی بدن کارگر افغانی و اتباع بیگانه رو میارن سرکار،الان هم بیشتر حوادث رو که نگاه کنید یه پاش یه افغانی و اتباع بیگانه هستش که اتفاق اوفتاده ولی باز یک سری ادمای ثروتمند توجهی نمیکنن و بخاطر دستمزد پایین کارگر افغانی استخدام میکنن این حوادث نتیجه کارو طمع کاری خود همین افراد هستش که مبادا حقوق قانون کارو بیمه به کارگر ایرانی بدن کارگر افغانی میارن حالا ثروتشو اون دنیا خرج کنه

      پاسخ ها

      • یک افعانی

        اتفاقاایران را ماساختیم شماراحت طلب
        ازخود راضی هستید کارهای پشت میزمیخایید اما همه جوره به ایران کمک می
        کنیم بروید شهدای مدافع حرم دادیم شمااما؟

    • بدون نام

      عبدالقادر منظور کاربر ( علی ) باتو وامثال پولدارانی هست که برای سود بیشتر کارگر افغانی میگیرن که حقوق کمتر و چون غیر مجاز هستند صداشونم در نمیاد.خبرقبلی که مال افغانی که زنشو کشته وجوابتو دادیم .اینم یه نمونه از شاهکارهای شماافاغنه هست.

    • بدون نام

      من جایی ندیدم که افغانی نطر بده فک اینجا برترین یه پارتی دارید عبدالقادر .خودمون کم درد داریم دیگه شما هاچندین سال هست مدام همودعوت کردین به ایران .یه نگاه به امار کشته های افغانی ها که توسط قاچاقچیان مزدور میکنن بندازید.

    • گنگ خواب دیده

      افغانیها رو مثل ...بندازین بیرون
      خیلی موجودات بی چشم و رو و عوضی هستن

    • گنگ خواب دیده

      کاربر۱۴و۲۶دقیقه افغان
      بدون ک جوانهای ایرانی سگشون به شماها شرف داره
      برید گمشین از ایران کثافتهای نجس

    • بدون نام

      افغانی واسه مایدارهای گنج هست
      واسه آدم های کم بضاعت
      بدبختی
      خدارهم کنه واسه 2تاش

    • بدون نام

      افغانی هارا اخراج کنید بجاش عراقی هارا بیارید تاکشورتون را آباد کند

    • بدون نام

      ناطرجان بچاپ سانسور نکن. یه ایرانی که باطناب یه افغانی رفته بود توچاه و قتلی که تودعوا انجام داده بود به تازگی خاطرات مدت کمی که افغانستان بود و شکنجه هایی که دیده بود منتشر شد بذار اینابدونن ماهم در افغانستان کمک زیاد کردیم چه مالی وچه مستشاری ولی ایرانی اونجابه راحتی نمیتونه راه بره توخیابون. چه برسه زندگی کنه!!!! افغانیا هرجابه نفعشون باشه خیره خیره نگاه میکنن و کارخودشونو میکنن. چرا باید اظهار نظر بکنند و ادعای سازندگی و شهید دادن دو رویه متفاوت هست که اینده خوبی نداره!! اوناکه شهیدشدن برای دین رفتن وحضرت زینب ( س)واوناکه اینجاکار کردن برای پول و درامدو خروج ارز از کشور. چراباید سکوت کنیم مگر ارز اوری دارن وبجز ازیاد جمعیت و اخلال اقتصادی محصول دیگه یی داشتند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود خدابرشهداورزمندگان افعانستان که
        مردانه با داعش می جنگند.

    • بینام شاهد

      با توجه به اینکه تعدادی از افغانهابدون داشتن هیچگونه مدرک در این کشور بجای جوانان بیکار ما از طرف عده ای کارفرمای سودجو مشغول بکار گردیده اند و کارفرمایان نیز سود میبرند متاسفانه نمکدان شکسته و حتی به ناموس ایرانیان تجاوز میکنند ولی در برخورد با انان از سوی متولیان مربوطه کم لطفی میگردد جا دارد خود مردم از بکارگیری انان خودداری نمایند . تا شاید هم در رفع معضل بیکاری شاهد پیشرفت باشیم و هم از اسیبهای اجتماعی توسط انان بکاهیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج