اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۸۳۴۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

سلحشوری: حجاب با گشت ارشاد تحمیل نشود

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که نباید حجاب را با اجبار گشت ارشاد به مردم تحمیل کنیم بلکه باید آن را با منطق برای مردم تبیین کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که نباید حجاب را با اجبار گشت ارشاد به مردم تحمیل کنیم بلکه باید آن را با منطق برای مردم تبیین کنیم.

پروانه سلحشوری در نشست فراکسیون زنان مجلس با مشاوران زنان دستگاه‌های مختلف، اظهار کرد: چطور است در شرایطی که اجبار حجاب در ترکیه وجود ندارد اقبال به آن بیشتر شده، اما در کشور ما با این موضوع با لجبازی برخورد می‌شود. ما باید خود را بازخواست کنیم که در جذب زنان چگونه عمل کردیم و چرا به جای منطق، حجاب را با اجبار گشت ارشاد به مردم تحمیل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رویه پیامبر(ص) مدارا و صبوری است، اظهار کرد: زنانی که در دستگاه‌های مختلف کشور مشغول فعالیت هستند اندک بانوان ایرانی هستند که حضور اجتماعی و فرهنگی داشتند و ما خواستار افزایش این مشارکت هستیم چرا که معتقدیم حضور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی زنان موجب تقویت بنیان و کانون خانواده است.

سلحشوری با بیان اینکه فراکسیون زنان موضوعات مربوط به زنان را با رویکرد انسانی و اجتماعی می‌بیند، نه رویکرد سیاسی، گفت: به عنوان یک جامعه‌شناس می‌گویم که اگر نگاه سیاسی را از زنان برداریم وضعیت بهتری در این زمینه خواهیم داشت چرا که درد مشترک زنان ما فارغ از سیاست است و ما نیازمند همدلی و اجماع در این زمینه هستیم.

رییس فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه این فراکسیون موضوع توانمندی زنان، آموزش‌های مراقبتی، ازدواج و حمایت از زنان محروم را مورد پیگیری قرار داده، گفت: این درد همه ماست که بیشتر آمار جراحی‌های زیبایی صورت در ایران است و در موضوعات کلیدی چنین آماری نداریم. چند دختر ورزشکار در صداوسیما نشان داده شدند تا دختران ایرانی از آنها الگو بگیرند.

سلحشوری با تاکید بر اینکه نباید دو قطبی زن و خانواده را ایجاد کرد، گفت: اگر زن به جایی برسد خانواده هم از آن بهره می‌برد و در اینجا اشتغال زن مانع نیست. اینها تحقیقات داخلی است که تاییدکننده این فرضیه است.

وی در پایان از رابطان زن بعثه مقام معظم رهبری خواست ارتباط این فراکسیون با دفتر رهبر انقلاب را برقرار کنند تا موضوعات با ایشان در میان گذاشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینقدر کلیک کردین رو این مسله که شده معضل بابا بسه دیگه اینقدر گیر ندین شما اصل رو گذاشتین رفتید توحاشیه ولله مملکت خیاب مشکلات خیایبزرگتراز این داره یعنی حجاب از بحران کم ابی وکم پولی وبیکاری وفقر وگرسنگی مردم مهمتره؟

    • ناشناس

      ماداریم شک میکنیم که چرا نماینده مجلسی که کار اینقدر داره چرا گیر داده به این موضوع ! کیهان هست برای تیتردرست کردن وقرارهم شد این دختران نادان توجیه بشن که ازاین کارها سبک وجلف نکنند !!!راستی نماینده محترمی که دنبال عکس دختر خوشکلا بود نشونش دادن ؟ دامن زدن به موضوع نتیجه منفی داره ترکیه کیه!!!!

    • بدون نام

      جحاب همیشگیه این جنجالها که از طرف دشمنان بپاشده کاربجایی نمی بره
      خودتان رااینقدر خوار وخفیف نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج