۷۰۹۵۹۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رونمایی از اتومبیل الکتریکی نیسان

اتومبیل جدید کمپانی محبوب نیسان به اسم نیسان سیلفی در حدود اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی بود که به صورت یک کامپکت بسیار زیبا و همچنین خانواده محور که یک اتومبیل الکتریکی بود معرفی شد و تا به امروز ساخت و طراحی کامل آن به پایان نرسیده بود، تا اینکه کمپانی نیسان در جدید ترین نمایشگاه اتومبیل پکن از این اتومبیل رونمایی کرد.

وبسایت زوم‌تک: اتومبیل جدید کمپانی محبوب نیسان به اسم نیسان سیلفی در حدود اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی بود که به صورت یک کامپکت بسیار زیبا و همچنین خانواده محور که یک اتومبیل الکتریکی بود معرفی شد و تا به امروز ساخت و طراحی کامل آن به پایان نرسیده بود، تا اینکه کمپانی نیسان در جدید ترین نمایشگاه اتومبیل پکن از این اتومبیل رونمایی کرد.

رونمایی از اتومبیل الکتریکی نیسان

اتومبیل سیلفی که یک سدان جمع و جور و بسیار زیبا است تنها در برخی از نقاط دنیا مثل کشور های آمریکای شمالی عرضه شد و شباهت های بسیار زیادی به اتومبیل های نیسان سنترا دارد که از سال ۱۹۸۲ تولید می شود. سدان نیسان سیفلی در کشور های مختلفی مانند تایلند، ژاپن، چین، فیلیپین، انگلستان و تایوان مونتاژ شد و در آن کشور ها با اسم های متفاوتی مثل پولسار، سنترا، آلمرا و رنو اسکالا به فروش رسید.

نیسان سیفلی در بیشتر این کشور هایی که اسم بردیم به عنوان سدان چهار در یا هاچ بک پنج در و سه در ارائه شد، در حالی که از پیشرانه های بنزینی و دیزلی ۱.۳ تا ۲.۲ لیتری در آن به کار رفت. در این ورژن از اتومبیل از جعبه دنده های ۵ دنده و ۴ سرعته اتوماتیک برای انتقال انرژی و همچنین قدرت پیشرانه به چرخ های خودرو استفادع شد. اکنون این سدان محبوب و معروف محبوب آسیایی در تلاش است که با تغییر های قابل ملاحظه ای پا به وجود می گذارد.

رونمایی از اتومبیل الکتریکی نیسان

همان طور که شما عزیزان هم بهرخوبی می‌ دانید ورژن سوم اتومبیل نیسان سیلفی در سال ۲۰۱۲ میلادی تولید و طراحی شد و ابن در حالی است که پیشرانه احتراق داخلی را به طور کامل کنار بگذارد و از پیشرانه ی الکتریکی مشابه با اتومبیل نیسان لیف استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به زودی تمام خودروهای برقی کل جهان را فرا خواهند گرفت

      به زودی شرکت های ایرانی که خودروهای بنزینی و گازسوز و دیزل تولید می کنند ورشکسته و نابود خواهند شد

      دنیا دنیای خودروهای الکتریکی است

      خودتان را آماده کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج