۷۰۹۹۶۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

موسیقی متن «به وقت شام» منتشر می‌شود

موسیقی متن فیلم «به وقت شام» ساخته کارن همایون‌فر که برنده سیمرغ بلورین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر نیز شده، بزودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

خبرگزاری فارس: موسیقی متن فیلم «به وقت شام» ساخته کارن همایون‌فر که برنده سیمرغ بلورین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر نیز شده،‌ بزودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

موسیقی متن «به وقت شام» منتشر می‌شود

فیلم سینمایی «به وقت شام» روایت متفاوتی از موضوع داعش و نبرد با این گروهک تروریستی دارد که پنجمین همکاری حاتمی‌کیا و همایونفر محسوب می‌شود.

این آهنگساز مطرح که از فیلم «به وقت شام» با عنوان بزرگترین، پیچیده‌ترین و بی‌پرواترین تولید سینمایی ایران یاد کرده بود درباره موسیقی این فیلم گفته است: «من برای موسیقی «به وقت شام» زحمت زیادی کشیدم ولی تجربه اینطور بوده که برای کارهای متوسط تشویق و برای کارهای خیلی خوبم تنبیه شده‌ام؛ به همین دلیل هیچگاه ‌نمی توانم درباره کیفیت این اثر نظر بدهم. ما ماه‌ها روی موسیقی این اثر کار کردیم و در طول کار خیلی چیزها را حذف و خیلی چیزها را اضافه کردیم و اتودهای زیادی زدیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ابراهیم حاتمی‌کیا در هیچ موردی -از مونتاژ و فیلمبرداری گرفته تا ساخت موسیقی- کوتاه نمی‌آید بنابراین همه عوامل همیشه مجبور هستند که بهترین کار خود را ارائه کنند.»

نظارت ضبط و بخشی از میکس و مسترینگ موسیقی این فیلم که در استودیو «شهر صدا» انجام گرفته، به عهده احسان بیرقدار بوده و ضبط کل مجموعه و میکس و مسترینگ موسیقی تیتراژ آن نیز توسط حامی حقیقی صورت گرفته است.

کارن همایونفر که سال گذشته علاوه بر فیلم سینمایی «به وقت شام»، برای موسیقی متن فیلم «عرق سرد» نیز نامزد کسب سیمرغ بود، برای فیلم‌های «زادبوم» (ابوالحسن داوودی) و «جرم» (مسعود کیمیایی) سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده بود و در دوره قبلی جشنواره هم موفق شد سومین سیمرغش را از این جشنواره سی و شش ساله دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخ جون

    • بدون نام

      به چه درد میخوره به جای این ی فلیم از بدبختیای مردم درس کنید تا مسولین ببینن شاید بیدار شن چرا اینقد علاقه به خون ریزی دارید

    • اطلاعات 113

      بدبختی مردم که لازم به تصویر کشیدن و تهیه فیلم نیست ....همه دارن تماشا میکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج