۷۱۰۰۳۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تفریح در دربند، جان زن کوهنورد را گرفت

ساعت ۱۱:۲۰ صبح چهار فروردین سال جاری پلیس کوهستان و مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند با تماس یک رستوران‌دار در ارتفاعات دربند متوجه سقوط زن چهل و چهار ساله‌ای از ارتفاعات به رودخانه شده و راهی محل حادثه شدند.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۱۱:۲۰ صبح چهار فروردین سال جاری پلیس کوهستان و مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند با تماس یک رستوران‌دار در ارتفاعات دربند متوجه سقوط زن چهل و چهار ساله‌ای از ارتفاعات به رودخانه شده و راهی محل حادثه شدند.

با حضور پلیس در صحنه حادثه مشخص شد این زن از ارتفاعات سقوط کرده که عوامل اورژانس پس از معاینات لازم اعلام کردند وی به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

فردی که شاهد حادثه بود در تحقیقات اولیه اعلام کرد که این زن از ارتفاعی بیش از ۱۰ متر به داخل رودخانه سقوط کرده است همچنین در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد خواهرشوهر متوفی نیز همراه وی بوده است که از وی نیز تحقیق به عمل آمد و این شخص در اظهاراتش به مأموران گفت: برای تفریح و پیاده‌روی همراه با همسر برادرم به دربند آمدیم و از آنجایی که کفش مناسبی پایم نبود، به همسر برادرم گفتم جلوتر از من حرکت کند و من به دنبال وی می‌روم تا جایی که فاصله بین من و وی طولانی شد و دیگر او را نمی‌دیدم.

وی افزود: کمی از طی مسیر گذشت که از رهگذرها شنیدم زنی در فاصله جلوتر از من داخل رودخانه سقوط کرده است، به محض رسیدن به محل متوجه شدم زنی که سقوط کرده همسر برادرم است و به علت شدت جراحات جان باخته است.

با اعلام مراتب این اتفاق به سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی صادر شد.

خواهرشوهر متوفی پیش از ظهر امروز نیز با حضور در دادسرا اظهارات قبلی‌اش را تکرار کرد و بازپرس پرونده دستور داد تا بررسی‌های بیشتر در این رابطه صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزانه

      من كه ميگم كار خواهر شوهرش بوده

    • مرتضی

      انا لله و انا الیه راجعون ،مرگ چقدر نزدیکه خدا رحمت کنه وبه باز ماندگان صبر بسیار چون مرگ ناگهانی برای اطرافیان تحمل زیادی می طلبه و بسیار درد آور است

    • ناشناس

      رز بایدنظر بده ماکه نمیدونیم.( من کفشم نامناسب بود و فاصله اینقدر زیاد شد که دیگه دردید من نبود تاشنیدم زنی سقوط کرده .......)

    • رز

      اخی خدا رحمتش کنه حادثه بوده کاش شوهرش میافتاد طفلک فاتحه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج