۷۱۰۳۱۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

وزارت امور خارجه پاسخ «پمپئو» را داد

سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اظهارات ضدایرانی پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اظهارات ضدایرانی پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه پاسخ «پمپئو» را داد

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات ضدایرانی پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با وزیر خارجه عربستان سعودی در ریاض گفت: آن‌چه که وزیر امور خارجه آمریکا به عنوان شراکت این کشور با عربستان از آن نام می برد، شراکتی در جهت بی ثبات سازی، جنگ و تقویت هر چه بیشتر رقابت های تسلیحاتی و افراط گرایی مبتنی بر ماجراجویی های برخی ازسیاستمداران بی تجربه و جنگ افروز عربستان سعودی بوده که تاکنون نیز آثار و نتایج مخربی همچون تداوم خشونت، خصومت و بی اعتمادی بین کشورهای منطقه، بحران های فرسایشی، ناامنی و بی ثباتی در منطقه به دنبال داشته و مادامی که این شراکت نامقدس توسعه طلب وجود داشته باشد، ملت‌های منطقه به سختی طعم امنیت، آرامش و توسعه انسانی و اقتصادی را خواهند چشید. وزیران خارجه آمریکا و عربستان با نگاهی به ضعیت اسفبار انسانی در یمن و افراط گرایی و تروریسم در منطقه، معنا و نتیجه مشارکت ادعایی دو کشور را درخواهند یافت.

وی افزود: آن‌چه که وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص حضور و نقش جمهوری اسلامی ایران در برخی از کشورهای منطقه مطرح کرده است ادعاهایی تکراری، پوچ و بی اساس است؛ حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در دو کشور همسایه به درخواست دولت های قانونی آنان و در راستای مبارزه با تروریسم در منطقه بوده و تا زمانی که دولت های مزیور برای مبارزه با تروریسم بدان نیاز داشته باشند، این کمک ها ادامه خواهد یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص ادعای دخالت کشورمان در یمن نیز گفت: آن‌چه به غلط و از سر کذب پیرامون یمن تکرار شده است موضوعی نادرست است که تنها با هدف انحراف افکار عمومی بین المللی از جنایاتی که توسط عرستان سعودی در تجاوز به این کشور به صورت روزانه مرتکب می شود، صورت می گیرد و صرفا ادعایی خام و بی ارزش برای استمرار جنگ افروزی عربستان و تجاوز به یمن و تداوم حضور مخرب و بی ثبات کننده قدرت‌های خارجی در منطقه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جنگ عراق هفده ساله ادامه داره و جنگ سوریه هم داره وارد هشتمین سال میشه و جنگ یمن بیشتر از سه ساله شروع شده و جنگهای بعدی در راه بودن ولی همپیمانی آمریکا و سایر کشورها داره اونا رو به انتها نزدیک میکنه و از ادامه‌ش جلوگیری میکنن.ضررش فقط واسه ملت ایران بوده و بس و در کل هیچ کشوری نفع نبرده،حتی آمریکا هم دچار شکست شده بود.نمیدونم مسئولانی ما چرا دنبال این سردرد هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای اینکه ازجنگ.خوش شن.میآید.بچه هاشن .خارج از کشور عیشونوش میکنن این.ملت.که توان.جنگهای بیهوده را میدهد..........

      • بدون نام

        امریکا خودش شروع کننده این جنگهاست بعد داره به پایان نزدیکش می کنه ؟ برای ایران هم نقشه داره .چقدر شماها ساده لوح هستید امریکاپرستها

    • بدون نام

      شما خواهشا وضع ملت خودتان را از این وضع فلاکت بار نجات دهید بعد به فکر یمن و عراق و سوریه و فلسطین باشید که در این صورت اطمینان داشته باشید که ملت هم تحت هر شرایطی پشتیبان شما خواهند بود و از هیچ کمکی به مظلومان منطقه دریغ نخواهند کرد ولی وقتی شما ملت خودتان را از یاد میبرید و بیشتر به فکر دیگران می افتید ملت هم در قبال این کارتان جبهه میگیرند. البته کو گوش شنوا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج