adexo3
۷۱۱۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جدیدترین عکس ها از «معراجی ها»

مسعود ده‌نمکی در دومین تجربه سریال سازی‌اش، پس از سه‌گانه «اخراجی‌ها» و «رسوایی» مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» را کارگردانی می‌کند.

شبکه ایران: مسعود ده‌نمکی در دومین تجربه سریال سازی‌اش، پس از سه‌گانه «اخراجی‌ها» و «رسوایی» مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» را کارگردانی می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی اوایل مهرماه جلوی دوربین رفت و ضبط تصاویر همچنان در تهران پیگیری می‌شود. رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، اسماعیل سلطانیان، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، محمود عزیزی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل و اصغر نقی زاده از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون مقابل دوربین این مجموعه رفته‌اند.

«معراجی‌ها» داستانی است که در آن قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کند که آغاز قصه‌ای می‌شود که گروهی از دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته شده و ... .

فیلمنامه سریال «معراجی‌ها» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای توسط یک گروه نویسنده به سرپرستی مسعود ده‌نمکی به نگارش در آمده و قرار است این مجموعه از شبکه یک سیما به روی آنتن رود.

تهیه کنندگی دومین سریال ده‌نمکی پس از مجموعه «دارا و ندار» - که نوروز ۸۹ روی آنتن شبکه تهران رفت - را محمود رضوی به عهده دارد.

جدیدترین عکس ها از «معراجی ها»

جدیدترین عکس ها از «معراجی ها»

جدیدترین عکس ها از «معراجی ها»

جدیدترین عکس ها از «معراجی ها»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج