جاباما
۷۱۱۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گاف جشنواره‌ فیلم کودک

گاف جشنواره فیلم کودک در درج عبارت انگلیسی خود، حضور نماینده جشنواره‌های بین‌المللی در جشنواره، استقبال از «تنهای تنهای تنها» و ... از مهمترین حاشیه‌های جشنواره فیلم کودک در روز دوم (سه‌شنبه ۱۶ مهرماه) بوده است.

خبرگزاری ایسنا: گاف جشنواره فیلم کودک در درج عبارت انگلیسی خود، حضور نماینده جشنواره‌های بین‌المللی در جشنواره، استقبال از «تنهای تنهای تنها» و ... از مهمترین حاشیه‌های جشنواره فیلم کودک در روز دوم (سه‌شنبه ۱۶ مهرماه) بوده است.

در دومین روز جشنواره فیلم کودک نمایش فیلم‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی سینمای کودک وارد فاز جدیدی شده است.

در روز دوم علاوه بر نشست تخصصی آسیب‌شناسی سینمای کودک،‌نشست‌های نقد و بررسی‌ فیلم‌های مختلفی مانند «آفتاب، مهتاب، زمین»، «ماهی کبیر» و «فصل بلوغ» در میان استقبال علاقه‌مندان برگزار شد. البته نشست فیلم «تنهای تنهای تنها» به دلیل عدم حضور عوامل آن در اصفهان برگزار نشد.

× اگرچه فیلم‌های مختلف نمایش داده شده در دومین روز جشنواره کودک در سالن رسانه‌ها با استقبال خوبی روبرو شده بود، اما به نظر می‌رسد هیچ کدام نتوانستند مانند «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

گروه جدیدی از سینماگران و اصحاب رسانه روز گذشته وارد اصفهان شدند. همچنین قرار است گروه پایانی امشب وارد جشنواره شوند.

× براساس اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، فیلم «بازگشت لوک خوش‌شانس» پس از استقبال مخاطبان به سانس فوق‌العاده کشیده است.

× رهبر قنبری کارگردان فیلم «فصل بلوغ» در نشست نقد و بررسی فیلم‌اش، از برخی از ناهماهنگی‌های جشنواره انتقاد کرد. او در این باره گفت که فیلمش به دلیل ناهماهنگی و همچنین حضور نداشتن یک نفر که بتواند با کامپیوتر درست کار کند، ۴۵ دقیقه دیر نمایش داده شده است.

× از روزهای گذشته نمایندگان جشنواره‌های مختلف دنیا از جمله نمایندگان بنیاد رولان بایکوف، جشنواره جیفونی ایتالیا، جشنواره لاهور، جشنواره مادرید، جشنواره فیلم کودکان استانبول، جشنواره فیلم زلین و... با حضور در جشنواره کودک در حال رصد برنامه‌ها و همچنین مذاکره با نمایندگان سینمای ایران هستند.

× اگرچه جشنواره فیلم کودک به شکل بین‌المللی برگزار می‌شود اما متأسفانه در سالن رسانه‌ها و بر روی دکور نشست‌ پرسش و پاسخ فیلم‌ها، عبارت انگلیسی جشنواره با اشتباه املایی درج شده است.

دکتر ایوبی رییس سازمان سینمایی و مدیرانش روز گذشته به تهران بازگشتند. به نظر می‌رسد برای اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم کودک که قرار است علی جنتی وزیر ارشاد هم حضور داشته باشد، به اصفهان برگردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج