۷۱۱۶۳۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، از ترافیک سنگین در محورهای خروجی تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، از ترافیک سنگین در محورهای خروجی تهران خبر داد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز آینده از کرج به سمت مرزن‌آباد و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ فردا از رودهن به سمت آمل در محور ه راز ممنوع است.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج-قزوین، ‌آزادراه‌ ‌‌کرج‌-تهران، آزادراه‌‌ تهران-کرج‌، آزادراه ‌قزوین‌-کرج، محور تهران-پاکدشت‌‌‌‌ و پاکدشت-تهران، ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، آزادراه زنجان - قزوین، محور تهران-شهریار و شهریار-تهران‌‌‌‌ در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ترافیک سنگین‌ در محورهای خروجی استان تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، از ترافیک سنگین در محورهای خروجی تهران خبر داد.

سرهنگ رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور با بیان اینکه در خروجی‌های شهر تهران شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین هستیم، گفت: در محدوده تهران -کرج محدوده پل کلاک تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و همچنین محدوده کرج تا قزوین از پل فردیس تا مهرویلا ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه شمال به جنوب محور چالوس از ابتدای محور تا کندوان، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است، ادامه داد: در طول محور کرج _. چالوس تردد خودرو‌ها پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه با بیان اینکه در محور هراز از محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم (ع) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است، افزود: ترافیک سنگین در ورودی رودبار در محور قزوین _. رشت مشاهده می‌شود و همچنین در محور آزاده راه قم _تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت تردد پرحجم است.

آخر هفته بارانی در کشور

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب به کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد:‌ برای روز جمعه مناطق شمال غرب،‌ مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های زاگرس غربی، مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز مرکزی بارندگی خواهند داشت.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی از غرب به کشور، در شمال غرب، غرب و به‌صورت پراکنده‌تر در مناطق جنوب غرب، دامنه‌های البرز غربی و زاگرس مرکزی شاهد بارندگی هستیم.

وی تصریح کرد: برای فردا با تقویت این سامانه بارشی علاوه بر نیمه غربی، مناطقی از مرکز و برخی از مناطق جنوب و شرق کشور بارندگی خواهیم داشت، ضمن این‌که برای روز جمعه مناطق شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های زاگرس غربی، مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز مرکزی بارندگی خواهند داشت.

وی با بیان این‌که "برای امروز وزش باد‌های شدید در نیمه شرقی خواهیم داشت"، افزود: در شمال شرق کشور نیز احتمال خیزش گرد و خاک هم وجود دارد، آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان برای امروز مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره آب و هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری است که به‌تدریج افزایش ابر به‌همراه وزش باد خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج