۷۱۱۹۳۰
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

تمهیدات دولت برای توزیع سبد کالای مددجویان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طی سال‌های گذشته توزیع سبد کالا به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و امداد و همچنین خانواده‌های نیازمند در دستور کار دولت بوده و امسال نیز دولت در این زمینه تمهیداتی پیش بینی کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طی سال‌های گذشته توزیع سبد کالا به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و امداد و همچنین خانواده‌های نیازمند در دستور کار دولت بوده و امسال نیز دولت در این زمینه تمهیداتی پیش بینی کرده است.

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه اسامی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی در اختیار معاونت رفاهی وزارت تعاون؛کار و رفاه اجتماعی قرار دارد، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این معاونت هر ساله سبد کالا( بسته امنیت غذایی) در چند نوبت در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌‌های غذایی با محوریت معاونت رفاهی وزارت تعاون؛کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود و طی پیگیری‌های صورت گرفته توزیع بسته‌های غذایی در دستور کاری وزارت رفاه قرار دارد.

محسنی بندپی با اشاره به حمایت‌های وزارت رفاه از افراد نیازمند بیان کرد: این حمایت‌ها در چند سطح انجام می‌پذیرد که از آن جمله می‌توان به پوشش بیمه‌های اجتماعی از زنان سرپرست خانوار، توزیع یک وعده غذای گرم به کودکان در روستامهدها، ارائه وام اشتغال به خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و ... اشاره کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: سال گذشته وزارت رفاه در دو نوبت به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و امداد و همچنین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده سبد کالا داد که امسال نیز برنامه ریزی در این خصوص صورت گرفته است.

محسنی بندپی تصریح کرد: سال گذشته به ۱۱ میلیون نفر از اعم از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و امداد و خانواده‌های نیازمند سبد کالا داده شد و پیش بینی می شود امسال نیز این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه حمایت‌های دولت از جامعه هدف بهزیستی و امداد به مراتب بهتر از دولت‌های گذشته است و این در حالی است که سرانجام لایحه جامع حمایت از حقوق معلولان تصویب و توسط رئیس جمهور ابلاغ شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخدا همه اش دورغگو

      پاسخ ها

      • غریبه

        دروغ نیست ما شش نفریم هروقت سبد غذایی میدن سی هزاتومان به ما میدن بااینکه تحت پوشس بهزیستی هم هستیم به سرشون بخوره

    • بدون نام

      کی سبد کالا میدت

    • بدون نام

      کی سبد کالامیدن

    • یک شاهد در کمیته منطقه دوازدهتهران

      همش دروغه چون خودم شاهد بودم در کمیته امداد منطقه دوازده به پیرمرد بیمار گفتند سایت کمیته امداد بسته وهیچ کمکی نکردند و بیچاره پیرمرد با ابروودلشکسته چگونه گریه میکرد پس این کارت کمیته به چه دردش میخوره. فقط ابرویش در محل رفته که از کمیته امداد کمک میکنند. خدایا شاهد باش

    • کشور کاویانی

      سلام من پسرم تحت پوشش کمیته است وتا العان هیچ سبد کالایی دریافت نکرده و وضع مالی خوبی ندارم خواهش میکنم رسیدگی کنین ممنون ☺

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج