adexo3
۷۱۲۱۰۸
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

وضعیت سلامتی تصویربردار ایرانی در فرانسه

مدیر خبرگزاری صداوسیما درباره‌ وضعیت سلامت تصویربردار صداوسیما در فرانسه که بر اثر خشونت پلیس این کشور مجروح شده بود، بیان کرد: رامین توحیدیان از بیمارستان مرخص شده البته قرار است به مدت دو هفته در منزل تحت نظر پزشک باشد و باید آزمایش‌هایی را انجام دهند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر خبرگزاری صداوسیما درباره‌ وضعیت سلامت تصویربردار صداوسیما در فرانسه که بر اثر خشونت پلیس این کشور مجروح شده بود، بیان کرد: رامین توحیدیان از بیمارستان مرخص شده البته قرار است به مدت دو هفته در منزل تحت نظر پزشک باشد و باید آزمایش‌هایی را انجام دهند.

حسن عابدینی در گفت‌وگویی درباره وضعیت سلامت رامین توحیدیان که هنگام پوشش خبری تظاهرات ضددولتی در پاریس به ضرب گلوله پلاستیکی پلیس ضد شورش فرانسه از ناحیه سر به شدت مجروح و به دلیل خونریزی شدید مغزی به بیمارستان اوربیتال پاریس منتقل شده بود، گفت: رامین توحیدیان، تصویربردار صداوسیما بعد از اینکه از کما خارج و به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند، مقداری حالشان به سمت بهبودی رفت و در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده‌اند. البته قرار است به مدت دو هفته در منزل تحت نظر پزشک باشند و باید آزمایش‌هایی را انجام دهند.

او ادامه داد: منتظر هستیم که مراحل درمان و آزمایش‌های توحیدیان تکمیل شود و امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشند.

مدیر خبرگزاری صدا وسیما با بیان اینکه پیگیری‌های قانونی این حادثه در حال انجام است، اظهار کرد: از طرف وزارت امورخارجه و سفارت ایران در فرانسه، اداره کل بین‌الملل سازمان صدا وسیما و اداره کل حقوقی پیگیری‌هایی در حال انجام است. اقدام پلیس فرانسه قابل پیگیری است و رفتار نیروهای پلیس‌ به گونه‌ای ضدخبرنگاران بود؛ خبرنگاران بی‌دفاع‌ترین افراد در صحنه‌های بحرانی هستند. امیداوریم این مساله را تا پایان پیگیری کنیم و به نتیجه مناسب برسیم.

به گزارش ایسنا، گروه خبری صداوسیما که سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) برای پوشش تظاهرات روز کارگر و در اصل تظاهرات علیه سیاست‌های ماکرون از میدان باستی به سمت میدان ایتالی رفته بودند، در اثر حمله پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درک بمیره

    • بدون نام

      این فیلمبردار تا حالا یه خبر خوب گرفته؟یا همش تظاهرات و هرج و مرج فیلمبرداری میکرده

    • ایمان

      این همه جوان سیاسی زندانی داریم بقیه جوانهای بیکار هم که افسردگی گرفته‌اند. آنوقت شما ملت رو می فرستید دنبال نخود سیاه ؟یعنی اینقدر سلامتی اون خبرنگار براتون مهم شده؟نه بابا؟

    • بدون نام

      این بابا که تو کما بود ؟ چطور مرخص شد ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کما چیه،دندونش درد گزفته اینا بزرگنمایی کردن

    • بدون نام

      به جهنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج