adexo3
۷۱۲۲۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

باز هم کریستین امان‌پور و باز هم CNN

مدت زمان زیادی از تحریف سخنان آقای روحانی توسط امانپور و شبکه سی‌ان‌ان نمی‌گذرد که بار دیگر یک مقام عالی رتبه دیگر از کشورمان اطمینان کرده و با این خبرنگار و شبکه مصاحبه می‌کند.

خبرگزاری فارس: مدت زمان زیادی از تحریف سخنان آقای روحانی توسط امانپور و شبکه سی‌ان‌ان نمی‌گذرد که بار دیگر یک مقام عالی رتبه دیگر از کشورمان اطمینان کرده و با این خبرنگار و شبکه مصاحبه می‌کند.

سایت ندای انقلاب نوشت: زمان زیادی از تحریف سخنان رئیس جمهور کشورمان در مصاحبه تلویزیونی وی با کریستین امانپور در شبکه سی ان ان نمی گذرد. در آن برنامه به ترجمه صحبت های آقای روحانی واژه ای اضافه شد که امانپور خبرنگار کارکشته ایرانی الاصل این شبکه تلویزیونی آمریکا سعی کرد تا با این کار خط سیاسی را که خود و رسانه مطبوعش دنبال می کردند را با یک تغییر جزئی به نتیجه برساند. تحریفی که حتی دولت هم واکنشی به آن نشان نداد.

صرف نظر از اینکه نتیجه این تحریف برای ما خوب یا بد بود، سخنان یک مقام عالی رتبه کشورمان تحریف شده بود و خانم امانپور و شبکه سی ان ان، خیانت در امانت کردند. (سی ان ان ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۳)

البته خبرگزاری فارس اولین منبع خبری بود که این تحریف را رصد کرد و اقدام به اطلاع رسانی کرد ولی زمانی که تحریف صورت گرفت تاثیر خود را می گذارد و سخت می توان با آن به این صورت مقابله کرد. (خبرگزاری فارس ۵/۷/۹۲)

شب گذشته بار دیگر شاهد مصاحبه آقای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان با شبکه سی ان ان و شخص خانم امانپور بودیم.(سی ان ان ۸ اکتبر ۲۰۱۳)

پذیرش پیشنهاد خانم امانپور برای مصاحبه از دو حالت خارج نیست. یا دقت کافی در این خصوص نشده است و به کسی که سخنان یک مقام رسمی ایران را تحریف کرده است طی گذشت مدت زمان کوتاهی دوباره اطمینان می شود و یا سی ان ان و خانم امانپور اینقدر مهم و ارزشمند هستند که به هر قیمتی می بایست درخواست آنها را برای مصاحبه پذیرفت.

زمانی که به خاطر کوچکترین اشتباه غیرعمدی رسانه های ارزشی داخلی این رسانه های بایکوت می شوند شاهد آن هستیم که طی کمتر از چند هفته دو مقام عالی رتبه کشورمان با یک شبکه و یک خبرنگار بخصوص مصاحبه می کنند.

اخیرا بنفشه کینوش که رادیو ان پی آر آمریکا او را مترجم روسای جمهور ایران معرفی می کند در مصاحبه ای با این شبکه رادیویی اعلام کرده است که در خصوص این اشتباه با کریستین امانپور صحبت کرده است و او در جواب گفته است: مشکلی نیست، پیش میاد. (ان پی آر ۷ اکتبر ۲۰۱۳)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه به تو چه فارس.....سر پیازس یا ته پیاز!!!.......تو که خودت روی تمام این شبکه هارو سفید کردی

    • حدیث

      یعنی چی که به تو چه آقای کاربر.راست میگه دیگه . یه خبرنگار باید امانتدار باشه نه اینکه هر جور خواست ترجمه کنه یا مغرضانه یه برداشت دیگه ای رو سبب بشه. ضمناً تو کجای پیازی که اینطور سنگ اونوریا رو میزنی!؟مسئولین ما نماینده مردمند.از وظایفشونه که تو این موارد دقت کنند.و زیرک باشند و با هر کسی مصاحبه نکنند.

    • بدون نام

      بابا شلوغش کردین به جای ضمیر اسمش رو گذاشته بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج