۷۱۲۸۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گوشی‌های شیائومی در بازار هند حکمرانی می‌کنند

شیائومی به رشد خود در بازار هند ادامه می دهد. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Canalys، این تولیدکننده چینی موفق شده برای دومین سه ماهه متوالی در بازار کشور هند سامسونگ را شکست دهد. در سه ماهه اول ۲۰۱۸ اسمارت فون های شیائومی سهمی برابر با ۳۱ درصد از این بازار به‌دست آورده اند و سهم سامسونگ نیز به ۲۵ درصد رسیده است.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: بر اساس جدیدترین گزارش های منتشر شده اسمارت فون های شیائومی سهمی برابر با ۳۱ درصد از بازار گوشی های هوشمند هند دارند.

شیائومی به رشد خود در بازار هند ادامه می دهد. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Canalys، این تولیدکننده چینی موفق شده برای دومین سه ماهه متوالی در بازار کشور هند سامسونگ را شکست دهد. در سه ماهه اول ۲۰۱۸ اسمارت فون های شیائومی سهمی برابر با ۳۱ درصد از این بازار به‌دست آورده اند و سهم سامسونگ نیز به ۲۵ درصد رسیده است.

در سه ماهه اول ۲۰۱۸ فروش گوشی های هوشمند ردمی و Mi رشد سالانه ۱۵۵ درصدی را در بازار این کشور تجربه کرده که به معنای فروش ۹ میلیون دستگاه در بازار هند است. در این کشور شرکت های اوپو و ویوو به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کرده اند.

بر اساس گفته Canalys علت افزایش فروش محصولات این شرکت چینی در بازار هند مربوط به بهبود شبکه های توزیع در این کشور و همچنین استراتژی های مناسب شیائومی است. در ماه های اخیر شرکت شیائومی با عرضه محصولاتی مانند ردمی نوت ۵، ردمی نوت ۵ پرو و ردمی ۵A به فروش بالایی در این کشور دست پیدا کرده است.

در میان دستگاه های یاده شده ارزان ترین آن ها، ردمی ۵A موفق به فروش ۳.۵ میلیون واحد در سه ماهه اولیه ۲۰۱۸ شده است. در این بازه زمانی گلکسی J۷ Nxt به عنوان محبوب ترین اسمارت فون تولیدی سامسونگ موفق به فروش ۱.۵ میلیون واحد شده است.

با وجود این که اسمارت فون های شیائومی فروش مناسبی در بازار دارند، این شرکت چینی قصد دارد در بازار تلویزیون ها نیز قدرتمند ظاهر شود. با ورود این شرکت به این بخش از بازار شرکت های سامسونگ، سونی و ال جی دچار مشکل خواهند شد. در حال حاضر حاضر شیائومی برندی شناخته شده در سطح جهان محسوب می شود و محصولات آن قیمت مناسبی دارند.

در سه ماهه اولیه ۲۰۱۸ برندهای مطرح در بازار هند فروش مناسبی را تجربه کرده اند و شرکت های کوچک با کاهش فروش محصولات خود مواجه شدند. به نظر می رسد کمپانی هایی مانند لنوو باید در استراتژی های خود برای بازار هند تجدیدنظر کنند چرا که فروش دستگاه های آن ۶۰ درصد کاهش داشته است.

در سال ۲۰۱۸ فروشگاه های آنلاین در بازار هند رقابت سنگینی خواهند داشت. دو فروشگاه مطرح در این بازار، فیلپ کارت و آمازون برای فروش بالاتر محصولات باید آن ها را با قیمت پایین تری نسبت به بازار سنتی و آفلاین عرضه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج