۷۱۲۹۸۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کاغذ با دلار ۳۸۵۰ تومانی در اختیار مطبوعات

وزیر ارشاد هم بر اینکه کاغذ جزو اقلام اساسی قرار بگیرد تاکید دارد و هم مبلغی برای خرید کاغذ مطبوعات، در نظر گرفته تا کاغذ با دلار ۳۸۵۰ تومانی در اختیار مطبوعات قرار بگیرد و تفاوت مبلغ با نرخ رسمی ۴۲۰۰ تومانی زمانی که از سوی دولت پرداخت شد به آن‌ها پرداخت شود.

خبرگزاری ایلنا: وزیر ارشاد هم بر اینکه کاغذ جزو اقلام اساسی قرار بگیرد تاکید دارد و هم مبلغی برای خرید کاغذ مطبوعات، در نظر گرفته تا کاغذ با دلار ۳۸۵۰ تومانی در اختیار مطبوعات قرار بگیرد و تفاوت مبلغ با نرخ رسمی ۴۲۰۰ تومانی زمانی که از سوی دولت پرداخت شد به آنها پرداخت شود.

کاغذ با دلار ۳۸۵۰ تومانی در اختیار مطبوعات

ابوالفضل روغنی (تولیدکننده کاغذ و عضو اتاق بازرگانی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره طرح ساماندهی کاغذ مطبوعات گفت: با توجه به نگرانی‌هایی که درباره تاثیر نوسانات نرخ ارز بر قیمت کاغد مورد نیاز مطبوعات در بین مسئولان رسانه‌ای کشور به وجود آمده بود با اقدام خوب دکتر سلطانی‌فر و هماهنگی با سندیکای کاغذ قرار شده است با سازماندهی مناسب این نگرانی را از بین ببریم. بر این اساس صاحبان نشریات و مدیران روزنامه‌ها که طی ماه‌های اخیر کاغذ خریداری کرده‌اند، می‌توانید مدارک و فاکتورهای خرید خود را به شرکت فروشنده کاغذ ارائه کنند تا قیمت مبادله‌ای کاغذ خریداری شان به آنها پرداخت شود.

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ ادامه داد: وزیر ارشاد هم بر اینکه کاغذ جزو اقلام اساسی قرار بگیرد تاکید دارد و هم مبلغی برای خرید کاغذ مطبوعات، در نظر گرفته تا کاغذ با دلار 3850 تومانی در اختیار مطبوعات قرار بگیرد و تفاوت مبلغ با نرخ رسمی 4200 تومانی زمانی که از سوی دولت پرداخت شد به آنها پرداخت شود. واقعا همین‌جا از دکتر سلطانی‌ فر تشکر می‌کنیم که مسئله کاغذ را به خوبی مدیریت کرده‌اند و مطبوعات هم بایت تهیه کاغذ مورد نیاز خود هیچگونی نگرانی نداشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشیری

      بهترین خبر واسه شریعتمدار و کیهان تا از فروش کاغذ در بازار آزاد جیبشو پرتر کنه.

    • بدون نام

      باید کلیه روزنامه ها خصوصی بشن واز جیب خودشون خرج کنن وهرچی خواستن بنویسن...نه اینکه جیب مردم را خالی کنن وخزعبلات بنویسن....

    • بدون نام

      حيف كاغذ براي روزنامه هايي از قبيل كيهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج