adexo3
۷۱۳۴۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران

رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته مصوباتی درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران وجود داشت و به همین خاطر نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه گزاف ساخته شد.

خبرگزاری ایلنا: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ری و تجریش در شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران بیان داشت: با انصراف حجتی از کاندیداتوری شهرداری تهران آقایان حناچی و حسینی به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند و فردا نیز از میان این ۵ نفر دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی تصدی شهرداری انتخاب خواهند شد.

وی در رابطه با ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه کتاب و خودرو در تهران گفت: متاسفانه ناهماهنگی در شهرداری و دولت وجود دارد که موجب بروز این بی‌قانونی‌ها می‌شود. برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران ممنوع است.

او در ادامه گفت: در گذشته مصوباتی درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران وجود داشت و به همین خاطر نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه گزاف ساخته شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه کتاب بیان داشت: با همه تمهیدات باز هم شاهد بروز این مشکلات هستیم و از استاندار، وزیر کشور و رئیس جمهور می‌خواهم که جلوی برگزار ی نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران گرفته شود و تا آنجایی که می‌دانم این افراد نیز مخالف برگزاری نمایشگاه در تهران هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج