adexo3
۷۱۳۷۴۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

روسیه: همه باید به برجام پایبند باشند

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که همه طرف ها از جمله آمریکا باید به توافق بین المللی هسته ای موسوم به برجام پایبند باشند.

خبرگزاری ایرنا: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که همه طرف ها از جمله آمریکا باید به توافق بین المللی هسته ای موسوم به برجام پایبند باشند.

سرگئی ریابکوف در گفت وگو با ریانووستی با بیان این مطلب توضیح داد: برجام در قالب کنونی نه تنها تا امروز حفظ شده است بلکه توافقی روشن و واضح است و روسیه انتظار دارد که همه طرف ها به تعهدات خود در این توافق پایبند باشند.

وی همچنین اظهارات اخیر رهبران آمریکا و فرانسه درباره برجام را سوال برانگیز دانست و گفت: این گونه اظهارات پرسش های بی پاسخ فراوانی را درباره توافق هسته ای گروه ۵+۱ با ایران مطرح می کند.

امضا کنندگان برجام از جمله روسیه ، اروپا و چین و ایران بر این باورند که برجام یکی از مهم ترین توافقات بین المللی است و باید حفظ شود ، در حالی که دولت مردان افراطی آمریکا به ریاست دونالد ترامپ تلاش دارند با جنجال آفرینی و حمایت لابی صهیونیست ها و پول نفت عربستان آن را نقض کنند.

وزیر امور خارجه ایران روز جمعه گذشته در پیامی ویدئویی آمریکا و اروپا را خطاب قرار داد و اتمام حجت کرد که هیچ گونه مذاکره مجددی یا قرارداد دیگری درباره اعمال محدودیت برای فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران خارج از مفاد برجام و نیز موضوع موشک های دفاعی کشورمان پذیرفته نیست و پایبندی به برنامه جامع اقدام مشترک زمانی ممکن است که همه طرف ها از آن منتفع شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      اینقد بازی نکنید هستن همه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج