adexo3
۷۱۳۸۴۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

معاون وزیر نیرو:

گرانی آب، راهگشا نیست

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: افزایش هفت درصدی قیمت آب نمی تواند در کوتاه مدت عاملی برای کاهش مشکلات صنعت آب باشد.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: افزایش هفت درصدی قیمت آب نمی تواند در کوتاه مدت عاملی برای کاهش مشکلات صنعت آب باشد.

عباس سروش در گفت و گویی، با بیان اینکه تمرکز وزارت نیرو روی فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب است، اظهار کرد: افزایش فعلی قیمت آب تنها می‌تواند در بلند مدت تاثیرگذار باشد و این انتظار را نداریم که با این میزان افزایش قیمت اتفاق خاصی بیفتد.

چندی پیش نیز رضا اردکانیان وزیر نیرو اعلام کرد با توجه به این که در سبد هزینه خانوار شهری هزینه آب و برق سرجمع تنها از هزینه مصرفی دخانیات کمی بیشتر است و از مابقی مصارف کمتر دیده شده بر اساس تصمیم هیات دولت برای سال ۹۷، هفت درصد به قیمت آب و برق اضافه خواهد شد.

به گفته وی در حوزه آب و برق ۵۰ درصد مشترکان هر خانواده حدود ۷۰۰ تومان و ۳۰ درصد مشترکان هر خانواده ۱۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد یعنی در مجموع برای هر نفر ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان جمع هزینه آب و برق خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عنقا

      صنعت برق شما به ما مربوط نیست برین کمبود کسری پولتون از جای دیگه بیارین خیلی رودارین ان از برق که میگه خاموشی داریم ها برای بزرگان چنبن تصمیمی نمیگیرن

    • ای خدا

      واقعاً گرانی آب را گشا نیست هرچیزی گران بشه مردم بیشتر استفاده میکنند بهتر ین راه این هست که با تشویق کم مصرف کننده ها مشکل را حل کنند

    • ما

      اختلاس گرها بول كم اوردند براى عياشى ژن هاى مرغوبشون حالا مونده اب گرون كنند و يه جورى از حلق مردم ستم كش بيرون بكشند بسه حيا هم خوب چيزيه اب و نون مردم سنگ كرديد از كجا بيارند

    • بدون نام

      اینها بهانه ست
      بهانه های عاشقانه ست
      هدف فقط چاپیدن مردم است . ربطی به صرفه جویی ندارد
      فقط پول بیشتر

    • بدون نام

      هرچه بارون بباره دولت میگه آب کم داریم گرونش مکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج