اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۴۳۰۴
۱۸۵ نظر
۵۰۱۴
۱۸۵ نظر
۵۰۱۴
پ

روحانی: یک موجود مزاحم از برجام خارج شد

رئیس جمهور کشورمان بعد از خروج آمریکا از برجام در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: آمریکا همواره علیه ایران مواضع خصمانه ای داشته است. خوشحالم كه يك موجود مزاحم از برجام خارج شده است.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان بعد از خروج آمریکا از برجام در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: امشب شاهد یک تجربه مهم تاریخی بودیم. ایران کشوری است که به تعهدات خود پایبند است و آمریکا هیچ گاه به تعهد خود پایبند نبوده است. تاریخ چهل ساله ما به خوبی به ما گفته است که آمریکایی ها نسبت به ما و کشورهای منطقه رفتار خصمانه ای داشته اند.

وی گفت: رفتار آنها در دوره دکتر مصدق و رژیم گذشته؛ حمایت آنها از صدام و سرنگونی هواپیمای مسافربری و اقداماتی که علیه مردم افغانستان یمن و عراق و منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و دیگر مناطق داشته اند، را دیده ایم.

روحانی گفت: از این لحظه برجام بین ایران و ۵ کشور است و ۱+۵، یک را از دست داده است. با برجام بدون آمریکا مواجه هستیم و رشد اقتصادی ما ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور اظهار داشت: آمریکا اعلام کرد از برجام خارج شده است، این را در ماه‌های گذشته هم به شکل دیگری انجام داده بودند، آنها بگویند کی به تعهدات خود عمل کردند؟ آیا جز چند امضا هرگز به تعهدات خود عمل کرده اند؟

وی ادامه داد: ملت ایران به اذعان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تعهدات خود پایبند بوده است، اما امروز می بینیم که کشوری که به تعهدات خود احترام نمی گذارد کیست؟ برجام تعهدی بین المللی و چندجانبه است که پشتوانه شورای امنیت را دارد. توافقی دو طرفه نیست.

روحانی تصریح کرد: آمریکا رسما اعلام کرد به تعهدات بین المللی پایبند نیست و پیشتر هم از توافق بین‌المللی پاریس که مرتبط با محیط زیست بود خارج شده بود؛ بنابراین این امر برای آنها مسبوق به سابقه است.

رئیس جمهور افزود: تنها حامی اقدام آمریکا در خروج از برجام رژیم صهیونیستی است، رژیمی که در کارنامه خود اشغال و جنایات های بسیاری را دارد.

از این لحظه برجام بین ایران و پنج کشور است

رئیس جمهور با بیان اینکه از این لحظه برجام بین ایران و پنج کشور است و ۱+۵، یک را از دست داده، اظهار داشت: در این شرایط باید منتظر باشیم تا ببینیم شش کشور جهانی چگونه عمل خواهند کرد. به وزارت خارجه دستور دادم ظرف چند هفته آینده با مذاکره با کشورهای اروپایی، چین و روسیه، رایزنی ها، هماهنگی ها و مذاکرات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر در پایان این زمان کوتاه به این نتیجه برسیم که با همکاری پنج کشور، همه آنچه که خواست ملت ایران در برجام بوده را به دست آوریم، علیرغم میل و تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی و حرف های بی نزاکت ترامپ، برجام پایدار خواهد ماند و ما می توانیم به نفع صلح و امنیت منطقه و جهان قدم های خودمان را برداریم.

روحانی تاکید کرد: اگر ببینیم منافعمان تامین نخواهد شد، بزودی با مردم ایران صحبت خواهم کرد و تصمیمات نظام را در آن شرایط به مردم اعلام خواهم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ما هیچگونه نگرانی برای آینده کشور نداشته باشند، تصریح کرد: از هفته ها و ماه ها پیش به این نتیجه رسیده بودیم که ترامپ وفادار به تعهدات بین المللی و برجام نیست و بر این مبنی تصمیمات لازم را برای مسائل اقتصادی خود اتخاذ کردیم. تصمیمی که نسبت به مسائل ارزی اتخاذ شد، بر همین مبنا بود. ما با برجام بدون آمریکا مواجه هستیم و مردم شاهد خواهند بود که رشد اقتصادی و آرامش و ثبات بازار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ارز کشور را در شرایط آینده به خوبی تامین خواهیم کرد. در کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم هیچگونه نگرانی نباید وجود داشته باشد. ملت ایران از امشب مصمم تر از گذشته است و متحد تر است. کار ترامپ یک جنگ روانی و فشار اقتصادی بود و ما نخواهیم گذاشت ترامپ در جنگ روانی و فشار اقتصادی به ملت ایران موفق شود.

به سازمان انرژی اتمی دستور داده ام آمادگی لازم را برای اقدامات بعدی در صورت نیاز، داشته باشند

روحانی با بیان اینکه تاریخ نشان خواهد داد همانگونه که ملت که در برابر همه توطئه ها پیروز بوده در این ماجرا هم پیروز خواهد شد، عنوان کرد: به سازمان انرژی اتمی دستور داده ام آمادگی لازم را برای اقدامات بعدی در صورت نیاز، داشته باشند تا در صورت لازم غنی سازی صنعتی را بدون محدودیت آغاز کنیم. تا اجرای این تصمیم چند هفته صبر خواهیم کرد و با دوستان، متحدین و با کسانی که پای برجام را امضا کرده اند و وفادار خواهند بود به رایزنی خواهیم پرداخت.

رئیس جمهور ادامه داد: همه چیز وابسته به منافع ملی ما است اگر منافع ملت ما در برجام تامین باشد، ما روند را ادامه خواهیم داد و اگر برجام بخواهد کاغذی باشد که منافع ملت ایران را تضمین نکند، آنگاه راه بسیار روشنی پیش روی خود داریم.

وی تاکید کرد: به مردم ایران اطمینان میدهم که دولت از ماه ها پیش، برنامه لازم را آماده کرده و مشکل حادی در پیش رو به هیچ عنوان نخواهیم داشت و از این مقطع تاریخی با اتحاد و هماهنگی و استقامت عبور خواهیم کرد. مردم ما مشکلاتی را در زندگی روزمره خود در هفته ها، ماه‌ها و سالهای آینده نخواهند داشت.

روحانی با بیان اینکه امشب از یک نظر متاسف و از یک نظر خوشحالم، گفت: متاسفم که مردم آمریکا که مردم بزرگی هستند، گرفتار زمامدارانی شده اند که حیثیت آنها را زیر پا گذاشته است و از طرفی خوشحالم که یک موجود مزاحم از برجام خارج شده است.

رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: بی تردید ما راهمان را با موفقیت ادامه خواهیم داد و به زودی در یک مصاحبه مفصل با مردم بزرگوارمان صحبت خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید دلار چقدر میشه فردا.۱۰۰ دلار دارم میخوام پراید بخرم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به اقتصاد مقاومتی عمل نکردی.پس همان موجود مزاح پدرمان را در می آورد.

      • اصغر

        تا آخر هفته نصفشو جور کردی

      • بدون نام

        مرگ بر آمريكا

    • بدون نام

      اثرات شو خواهی دید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر دیر فهمیدید که به آمریکا نمیشه اعتماد کرد

      • بدون نام

        والا هنوزم نفهمیدن اگه ی لبخند ترامپ ببینن ظریف با ی هیئت عریضو طویل میرن مذاکره ...

      • اصلاحات=منافق

        جمله یک خائن کاسبان تحریم ناراحتید کلیه تحریمها برچیده شد تحریم برنمیگردد علی برکت الله. میوه های برجام هم هر وقت رسید یواش بچینید بخورید رو دل نکنید برا منم نگه دارید. دو آتییشه و سینه چاکای روحانی لطفا دو سه تا از لغو تحریمای واقعی قبل برجامو بگن ما هم حسرت بخوریم اگه انصاف داشتید خساراتشم بگید

    • باحال بود

      خخخخخخخ

    • بدون نام

      بابا ول کن این برجامو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنج ساله دو دستی چسبیده، حالا ولش کنه؟؟

      • بدون نام

        سه سال دیگه
        رییس جمهور: ما به یه تجربه تاریخی رسیدیم:: اروپا هم غیر قابل اعتماده

    • نسترن

      همه ی دنیا گوش به فرمان این‌ موجود مزاحمن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که برده های ایرانی خیلی به معجزاتش ایمان دارند....

      • بدون نام

        چند سال پیش اسمش کدخدا بود

        الان شده موجود مزاحم

    • بدون نام

      مردم امریکا گیر کیا افتادن؟ غیر از اینه بهترین زندگی برا مردمشون درست کردن؟ شما چه گلی به سر ما زدین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم آمریکا هرروز تو خیابون اند و معترض .بعید نیست بخاطر پرونده های فسادش که هر روز داره بر روی هم انباشته میشه کله پا بشه این ترامپ عزیزتون.از پشت کوه و دارغوزآباد در مورد مردم آمریکا نظر ندهید !

      • بدون نام

        فک کنم هیچی راجع به آمریکا نمی دونی
        یه چرخ تو سایتای انگلیسی(نه فارسی)بزن
        قتل های وحشیانه،بحران اقتصادی،رکود،بی مسکنی و بد مسکنی و...

      • بدون نام

        نه که قتل های وحشیانه بحران اقتصادی و... تو ایران نیست. وضع زندگی مردم خودتو با مردم امریکا مقایسه کن. ای کاش شما و امثال شما بجای دیدن زنگی مردم امریکا و مرگ فرستادن به حکومت های دیگه زندگی مردم خودتونو میدیدین که تو چه فقر و فسادی زندگی میکنن.یا شما تو دارغوز اباد زندگی میکنی که وضعیت مردمتو نمیبینی یا شکمت سیره مثل بالاییا فقط حرف میزنی

      • بدون نام

        بهترین رندگی....

      • بدون نام

        چر فکر می کنی هر کس به حماقت افرادی که عاشق ترامپ هستند می خنده حتما دلواپسه ؟ من عقل و شعور دارم و لزومی نمی بینم با یه مشت احمق بیشعور که از موجود چندش آوری مثل ترامپ حمایت می کنند همراه بشم.در آمریکا هیچ آدم درست حسابی ای طرفدار ترامپ نیست .من توئیتها و نظرات مردم امریکا رو دنبال می کنم.سعی کنید کودن نباشید

      • بدون نام

        یعنی چون اختلاس و فقر و فساد وجود داره باید برای یک گاوچران در اون سردنیا درود بفرستید؟! اصلا نمی فهمم چه اتفاقی در ذهن شماها می افته که به این نتیجه می رسید .چطور ظلمی که در ایران میشه باید منجر بشه از یک قلدر در اون سر دنیا حمایت کنیم؟ یا فکر می کنیم ترامپ نژادپرست قراره منجی مردم ایران بشه؟ شاید هم منتظرید بن سلمان و اعراب حجاز بهتون حمله کنند و آزادتون کنند .خدا رو شکر من احمق نیستم

    • محمد

      برجام بود چی شد که نبودش بشه
      حالا ببینیم چه حرکتی میکنین!
      من ۲۰ سالمه شما همش میگین جواب میدیم اما هیچ...نمیکنید!
      برجامم که فقط باعث شد سیمان بگیرین البته همه جای کشورو.
      البته بدون برجام هم مسئولین این ظرفیت بالارو دارن
      همه جوره خوبین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اروپا هم هر وقت جیبش پر بشه، برجام را پاره میکنه

    • بی نام

      آره راست میگه به بهانه برجام اختلاسا دزدیا آمارش میره بالا

      پاسخ ها

      • اصغر

        به زودی زنجانی‌ها و ضزاب‌های جدیدی پدیدار میشن

    • بدون نام

      دیگه برای این حرفا دیره

    • ققنوس

      اینو نگید چی بگید اینقدر مرگ بر آمریکا گفتید !گفتید! گفتید! تا این شد والا منم جاش بودم بهم بر میخورد فکر کن هر روز یه نفر مرگت رو بخواد بعد همچنین ازت همراهی هم بخواد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگی والا

      • اصغر

        تازه خیلی هم ضعیف تر ازت باشد میگی این بچه را باید ادب کنم

      • بدون نام

        خوبی برادر من؟؟؟

      • بدون نام

        این نگاه به مسائل سیاسی خیلی ابتدایی و کودکانه اس.ناراحت شد از برجام اومد بیرون ی ی ی ...عربستان در حمله به برجهای دوقلو نقش داشت ولی الان متحد امریکاست .مساله خیلی بیشتر از شعار دادن و این حرفهاست.یه کم تاریخ بخونید و از سیاست سر در بیارین و هر چی رو به خوردتون میدن تو نظرات بالا نیارین!

      • بدون نام

        حیف اون شهدای هسته ای

      • بدون نام

        ققنوس مغزتو ببر دکتر ی نگاه بندازه ببینه اصلا داری یا نه، مگه صدام و عراق مرگ بر آمریکا میگفتن، مگه روسیه مرگ بر آمریکا میگفت، مگه کره شمالی، مگه ژاپن(هیروشیما ناکازاکی)، مگه ویتنام، مگه چین، مگه افغانستان، حالا با پاکستان سوریه لبنان یمن ونزوئلا کشورهای همسایش کاری نداریم اگر میگی گفتن که پس بدون جز حق نگفتن نترس آمریکا انقدر قدرت داره که تو حمایتش نکنی

    • علی احمدی

      دقیقا اون مزاحم خود شما بودی

    • بدون نام

      رشد اقتصادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالت خوبه اقای رییس جمهور؟؟شما ما رو از گرسنگی نکش رشد اقتصادیت برای خودت.در ضمن اگه یه موجود مزاحم از برجام خارج شده چرا به خودت زحمت دادی و ۱۱ و نیم شب مصاحبه میکنی؟اگه یه چیز کم اهمیت بود تا فردا صبح صبر میکردی.مردم دراز گوش نیستن باور کن

    • بدون نام

      تو کل ریاست جمهوریت فقط همین حرفت درست بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا اشتباه لایک کردم ببخشید. دیس لایک لطفا

    • بدون نام

      نظری نداری

    • بدون نام

      می خواهد در برجام بماند؟

    • ایراندوست

      پرزیدنت روحانی از فردا ڪه تحریمها برڱشت واجناس ڱران شد ،این وظیفه توست ڪه به داد مردم برسی وجلوی فقر رابڱیری ،مردم را با فرعیات سرڱرم نڪن،مانند ڪنسرت،حجاب ،... وبودجه، این ملت ڪار وارزانی نون میخان ،دل ڱرسنه وگرانی ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر الان خیلی داره بهمون خوش میگذره؟؟؟

    • بدون نام

      ایول چ خوب جواب داده

    • دانشجو

      خوبه فقط باید متحد بود,بازار رو کنترل کرد و امریکا رو از خلیج فارس بیرون کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگم چرا داریم به قهقرا میریم؟
        نگو دانشجوهامون شمایید.
        آفرین کنترلچی بازلر
        کنترل کن عمو

      • بدون نام

        این که میشه ۴۰ ساله دیگه. ماهاا دیگه یا نیستیم یا پیر شدیم. ما الان زندگی میخوایم ، کار ، و اقتصاد و آزادی واقعی مثل بقیه مردم دنیا. امریکا تو خلیج فارس باشه یا نباشه اگه ما سرمون به کار خودمون و سازندگی داخل مملکت باشه دیگه چه اهمیتی داره. وقتی نمیتونین کاری و درست انجام بدین بیخودی بهانه نیارین. نمیتونین بیرین کنار بذارین دیگران کار انجام بدن

    • بدون نام

      به معلومه داری سکته میکنی به روی خود نمیاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      ما ر‌و دارن برمیگردونن زمان پارینه سنگی بعد میگی یه مزاحم خارج شد عجب!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبلا اسم این مزاحم کدخدا بوده

    • بدون نام

      با روحانی تا ۱۴۰۰

      پاسخ ها

      • ه ع

        آقا این دکمه غلط کردیم کجاس؟

      • بدون نام

        روحانی رایمون را پس بده

      • بدون نام

        بقیه جملتو ننوشتی ............... به قهقرا میریم

    • اریا

      ببین کی شده رئیس جمهور ماااا

    • بدون نام

      خدا از دلت بشنوه،، فعلا که پدره ملت در میاد شما مسئولییین حتی کوچکترین درک از وضعیت مردم ندارین

    • بدون نام

      بدبختی اش مال ما مردمه اینا که خیالشون نیست .

    • بهار

      بدبخت شدیم رفت

    • بدون نام

      ما اصا خوشحال نیستیم.‌برنج‌ده کیلویی من خریدم‌۹۰ هزار تومن

    • ......

      آقای رئیس جمهور تصمیم عاقلانه ای گرفتید.اما هم ما و هم شما می دانید که اروپا با آمریکا همراه خواهد شد،پس امیدواریم وقتی این لحظه رسید شما به تعهد خود به خارج شدن از برجام پایبند باشید.

    • C.R.7

      آقای حسن فریدون اگه آمریکا رفتار خصمانه. داره پس چرا مثل شمع و پروانه دورش میچرخی چرا مذاکره و توافق با آمریکا رو لازم میدونی
      اونوقت که میگفتی آمریکا کد خداست باید با کدخدا ببندیم باید فکر همچین روزی رو میکردی هرچند رهبری (حفظه الله ) خیلی بهتون هشدار داد ولی شما نتونستید بشنوید. به توصیه های رهبری پشت کردید ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا اینم بهانه شد برای بیان من میدونستم ما موفق نمیشیم. دلواپس ها چرا موشک هوا کردین حالا چرا تحویل نمیگیرین. باز هم طبق معمول دودش تو چشم مردم میره

      • بدون نام

        خخخخ فریدون کدخداش تو زرد درومد ببخشید زردک درومد، ترامپ برا تو کدخداست برا ما ی کاباره من مفلوکه، وقتی رهبری رو ول میکنی به حرف رفسنجانی(رهبرت) گوش میکنی عاقبتش همین میشه تکیه بر باد

    • اهورا

      مرگ بر
      امریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ حرف دیگه ای نداری ، نیا مدام پارازیت بنداز. ..... مرگ گفتن اگه برای ما نون و آب میشد این نبودیم. بفهم

    • مجتبی جعفرزاده

      احسنت به این نطق و سخنرانی

    • بدون نام

      روحانی باید محاکمه بشه انرژی هسته ای را از دست داد امریکا کلاه گشادی سر روحانی ...گذاشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • محمد

        شما هم که همیشه منتظرین که از آب گل آلود ماهی بگیرین.
        از مدتها قبل منتظر یه بهانه ساقط کردن دولت هستین.
        لطفا ساکت.هیییییس!

    • ققنوس

      خدا شر همه موجودات مزاحم رو از سر ما کم کنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با ذکر مثال

      • بدون نام

        حسن روحانی=مثال

    • بدون نام

      چیزی از ارزشهامون کم نشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این و نگی چی بگی. ...

      • بدون نام

        آره واقعا ، ابداااا به جان تو

    • بدون نام

      آره روحانی با آن یکی که ازبرجام رفت برود

      خواب خواب ملت متاسفانه خوابه
      ازخیانت کنندگان به ولایت فقه

    • بدون نام

      شما هم به جای حرف زدنای دو پهلو و با کنایه صحبت کردن اگه شجاعت عمل به وعده هاتو داشتی ما هم یه نفس راحتی میتونستیم بکشیم فقط حرف میزنی و هیچ کاره ای نیستی فقط بلدی حرف بزنی مردم و احمق فرض میکنی 5 ساله

    • رها

      مجبوریم این جوری بگیم، آمریکا همه کاره دنیاست

    • آرین

      روحانی هم دیگه رد داده ...

    • بیژن

      اصلا تکلیف رو معلوم نکرد
      مگه قبلا نگفته بود برجام یا با تمام اعضا یا بدون هیچ کدوم از انها
      پس چرا موند
      چرااااا
      چرااااااا
      درود بر خاتمی

    • بدون نام

      متاسفم....

    • مختاری

      وافعا یک موجود مزاحم بود مرگ بر امریکا ۰ اقای روحانی حرف رهبر گوش ندادی کشورمان را به درد سر انداختی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مذاکرات هسته ای با نظارت رهبری بود و اصلا نمی شد چنین قرادادی رو بدون نظر رهبر امضا کرد .خدا همه افراطیها رو به زمین گرم بزنه از نئوکان و صهیونیست تا افراطیون داخلی

      • محمد

        چه دردسری؟؟؟؟
        فک میکنی اگه جلیلی یا رئیسی شده بود رئیس جمهورت و توافق نمی کرد، الان اوضاع کشور، گل و بلبل شده بود ؟!!!
        نه عزیزم نه! الان اوضاعمون مث سوریه و یمن یود شایدم بدتر.
        بازم برو و خدارو شکر کن که هنوزم زنده ای.

      • بدون نام

        محمد افکار و نظرات و ایدئولوژیاتو جایی بروز نده میدزدنت از مغزتم زیاد استفاده نکن میسوزه بزار آکبند بمونه بهتر میخرن خوبه کارشناس مسائل سیاسی نشدی مغز ی تک سلولی از تو بیشتره، بیچاره بمب اتم تخریبش از این دولت کمتر بود مطمئن باش اگه جلیلی و رئیسی و انقلابیا نبودن الان کشورتو مثل سوریه یمن کرده بودن چون به همین قصد اومده بودن

    • بدون نام

      نابودی گوارای وجود همه دیکتاتورهای جهان.

      لعنت بر خودم که ایرانیم!!

      خدایااااا چقد زجرررر!!!!
      دلار شد 8 هزار تومن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان ترامپ جز دیکتاتورهاست یا قلدرها یا چی؟

    • بدون نام

      ایران هم باید خارج شه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به گمانم ملت از ایران خارج شن بهتر باشه

    • بدون نام

      آقای روحانی شخص جنابعالی چندماه قبل علام کردیدبرجام بشرطی برجام باقی میماند که ۱+۵باهم باشنداگرآمریکاخارج بشودماهم خارج میشویم یاآتش میزنیم حالا چه شدالان شدپنچ کشوربعداانگلستان خارج میشودبعدبه همین ترتیب آقادادزدبه گوش شمانرفت که آمریکابه حرفاش نمیشود اعتمادکرد.

    • بدون نام

      ای خداااااا
      برجام دیگه برا چمانه وقتی تحریما همه برمیگردن؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه با این سیاست که دارید اندازه بودجه ایی که بر کل استانها خرج کنید فدای فرجام کردین حالا میگی فلان شده و بهمان شده

    • صادق فتحی

      اره اقای روحانی از حال مردم که خبر ندارن گرونی داره همه رو از پا درمیاره اونوقت اقای رئیس جمهور میگه رشد اقتصاد چی میگی عامو بری خودت مردم از گرسنگی دارن همدیگرو میخورن تو میگی رشد اقتصادی چه رشدی چه کشکی...

    • سالار

      قبل از این که همش از دستاوردهای برجام میگفتید ولی بالاخره خودتون هم اعتراف کردید که در این مدت آمریکا به تعهداتش پایبند نبوده
      باید شما هم همانطور که ترامپ گستاخانه به ملت ایران توهین کرد شماهم باید خیلی مقتدرانه و کوبنده فرمان از سرگیری انرژی هسته ایی را صادر میکردید نه اینکه بازهم بگید ما تا دو یا سه هفته دیگه صبر میکنیم
      مگر همین تیم هسته ایی نبود که اعلام کرد درصورت خروج آمریکا از برجام با قدرت بیشتر از قبل برجام به فعالیتهای هسته ایی ادامه میدهیم پس چی شد اون شعارها؟

    • بدون نام

      این نطق پر از ترس و انفعال کسی رو دلگرم نمیکنه

    • بدون نام

      اقای روحانی شما تو برجام تنها هستین و بقیه کشورها هم میکشن کنار دلار 10000 تومن میشه و اقتصاد فلج البته بعضیا پولا رو بردن اونور و زندگی راحتی دارن بدبخت مردم عادی

    • عباس

      اقای روحانی بیشتر فرمودند مردم نگران نباشید!!!!!!!؟؟؟؟هه

    • بدون نام

      شما خوشحال باشید آقای روحانی ولی باید به اوضاع اقتصاد مملکت گریست

    • بدون نام

      به درک که رفت بهتره ما ادامه بدیم بدون آمریکا ولی با دیپلماسی قوی تر

    • بدون نام

      آمریکا داره از خیلی معاهدات بین المللی خارج میشه

      امیدوارم یه روز یه تک تومن بشه ۷۵۰۰ دلار

      پاسخ ها

      • محمد

        نه بابا شما بخواب ادامه خوابتو ببین البته تو خواب هم نمیتونی ببینی

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم

      • محمد

        خواب دیدی خیره

    • بدون نام

      چرند نکو انقدر

    • بدون نام

      انرژی هسته ای که حق مسلم بود،قلبش برجام به فرجام رسید،واقعا چه ملتی هستیم،چه زود بازی میخوریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق مسلم ما آزادی ، آرامش و اقتصاد زنده و پویاس

    • علیرضا

      تا حالا نگران بودیم وعده های انتخاباتی دولت بعدی چیه؟ خداروشکر کم کم داره جور میشه:
      رفع حصر (کما فی السابق)
      رفع فیلتر تلگرام
      پایین آوردن قیمت ارز
      برجام ۲
      ...
      (این لیست در حال تکمیل شدن است.) ✋

    • بدون نام

      آقای روحانی دراینجا لازم بود متکبرانه درمقابل این حرکت ترامپ برخورد میکردید همانطور که مولا علی! (ع) میفرمایند درمقابل متکبران متکبر و درمقابل ضعیفان افتاده باش ولی شما جوابی که درخورترامپ باشه ندادید وباوجوداینکه ترامپ رسماازبرجام خارج شد شما حرف ازماندن زدید تاکی باید بادشمنان مدارا کنید؟

    • حسن

      خدایا تا کی

    • یا علی

      مرگ بر ترامپ مورچه زرد
      هیچ غلطی نمیتونی کنی بدبخت عقده ای
      مرگ بر نتانیاهو دلقک ترسو
      بهتر که موجود کثیف رو دنیا شناختند

    • بدون نام

      مااز موجودات داخلی بیشترهراس داریم که هرچه بامن کرد
      ان اشنا کرد

    • بدون نام

      گرونی نشون میده کی مزاحمه

    • بدون نام

      روحانی نظرت رو برای خودت نگه دار.اگه رییسی رئیس جمهور بود فتنه میکردید. تو نمی تونی آمریکا رو محکوم کنی فازت به این حرفا نمی خوره.
      سانسورچی لطفا حذفش نکن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این وسط رئیسی دیگه کیه، برو بابا اونم بود از این بدتر بود. ....

    • شهین سیفی

      الان نمیشود اظهار نظر کرد زمان بید بگذرد معاوم خواهد شد

    • بدون نام

      موجود خخخخ.

    • محمدی

      دشمنان ما داخلی اختلاس گران ن آمریکا درود بر دونالد ترامپ

    • بدون نام

      مزاحم خخخ

    • بدون نام

      تلگرام هم کار خود روحانی بود که مردم آبروشو نبرند

    • بدون نام

      بخاطر همین موجود که تو میگی فردا صبح نون بربری تو دولت تو میشه ۵ هزار تومن.

    • بدون نام

      ترامپ روحت شاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه این جانور هم روح داره؟

    • بدون نام

      بدبختیها از وقتی شروع شد که آقای روحانی رفت سازمان ملل گفت تحریم ها ملت ما رو گرفتار کرده ،فکر کرد می گن اخییی باشه ورشون می داریم !

      بین روحانی و احمدی نژاد هیچ فرقی قائل نشدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون فرقی ندارن هر دو ، دو رویه ، یه سکه ان

    • حامد

      چرا بقیه نظرات رو منتشر نمیکنید
      فقط نظر برادران بسیجی منتشر میشه انگار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس این برده هایی که از اعماق جان فریاد می زنند درود بر ترامپ کی هستند که همین طور ردیف شده کامنتهاشون؟ معلوم نیست مزدورند یا کودن.ایشالا تحریم اول از همه این معیوبها رو از بین ببره که اکسیژن حروم می کنند فقط

    • بدون نام

      فعلا فکر دلار و طلا باش که خربزه آبه....

      پاسخ ها

      • نگران اینده

        به ولایت علی آدامس پی که 500 تومان بود امشب ساعت 12 شدهزار تومان یا خدا هنوز این گراز ترامپ امضاشو تمام نکرده گرونی شروع شد وای به حال ملت فقیراز گرسنگی میمیریم

    • بدون نام

      کلید در قفل مشکلات مردم نیفتاد که هیچ با روغنی که از دهن دلالان دلار و طلا آویزان شد چرب شد و مثل خنجر بر پشت مردم فرو رفت...
      ...

    • بدون نام

      شما نه با مردم میسازید نه با دنیا,فقط فیلتر کردن بلدید

    • جواد تولایی

      ایول ترامپ مو طلایی... حرف نمی زنه... وقتی هم زد عمل کرد...
      بر خلاف مسئولان ایرانی... که ماشالله فقط بلدن حرف بزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موطلایی عوق! این خر پیره باید الان تو گور خوابیده بود و کرم ها تو جمجمه اش خونه زندگی ساخته بودند .نه که یک مملکت هشتاد میلیونی رو ببره به سمت بحران .با خوندن کامنتهای امثال شما هم پی می برم وقتی میگن هوش مردم ایران پایین اومده یعنی چی!

    • بدون نام

      چه فرقی میکنه کی از برجام رفته کی مونده درست یک سال بیشتره بیکارم سی هزار تومن پول دارم با زنو دو تا بچه نونه شب ندارم بخورم تا حالا اگه خونه پدرم و پدر زنم نبود به خدا نون خالی نبود واسه بچه هام ببرم مردم یه شغل دارن من دو تا شغل دارم هم اسکلت بندم هم نصاب کولر گازی اما بیکارم خدا بهمون رحم کنه این زمستون تا بهار شد به خاتر کار میگم مردمو زنده شدم الانم که دو ماه میگذره هنوز بیکارم نمیدونم چکار کنم گیج شدم تقریبا یه ماهی مدرسه مونده بچه هام یکی اول ابتدایی یکیشونم چهارم با پول یارانه پول تو جیبی بچه هامو میدادم واسه مدرسه حدود 6 ماه هست که پوله اب برق گاز رو نتونستم بدم همین روزاست که بیان قطع کنند شرمنده زنو بچه ام شدم به خدا دروغ نمیگم امسال مهر بیاد نمیتونم بچه هام رو مدرسه ثبت نام بگنم ندارم کار نیست چکار کنم فقط کافیه یه اسکلت 6 یا 7 طبقه کاره جوشکاریشو بدن به من میتونم باهاش حداقل شش ماه بگذرونم برا بقیش خدا بزرگه برجام چیه کیه کجاست خوردنیه

    • بدون نام

      مرگ بر شیطان بزرگ امریکا.
      هيهات منا الذلة.
      امريكا و اسراييل را با دو موشك ده تني نابود كنيد همه چی درست میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخ گفتی "هيهات منا الذلة" ای کاش تو همه امور این حرفا رو میزدین تو اربعین لب مرز تیغیدنتون چرا از این حرفا نمیزدین؟

      • بدون نام

        با همین موشک پرونی ها حال و روزمون اینه. اینقدر حرف مفت نزن.

    • بدون نام

      او همین حرف هارا راجعه ب دلار هم زده بود .صحتش با شما

    • بدون نام

      چهره واقعی روسیه که مخفیانه کره شمالی را دردوستی باترامپ توجیه کرد و چین پس از این خروج نمایان خواهد شد..گذشته ازاینکه نوستراداموس عرب حمله آمریکا به ایران را ابتدای2019 تضمین نموده است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوستراداموس مرگ خودش هم غلط پیش بینی کرد. ولی اگه راست گفته باشه برنده ایرانه ولی بعدش پایان جهان

      • بدون نام

        عجی مجی لاترجی
        بشین نترکی

    • بدون نام

      اقای روحانی این کثافت که رییس جمهورامریکاشده موجود نیست حیف ازاسم موجود باید گفت یک سگ هاروپاچه گیر همان بهترکه خبرمرگش رفت میخوادچی بشه بالاخره تکلیف مابااین سگ هار همیشه مست واون سگ توله اش اسراییل باید روشن بشه ماچهل سال تمامه داریم بطورمستقیم وغیره با آمریکاوایادیش میجنگیم به امیدخداوهدایت رهبری آگاهانه رهبرمعظم ای مرحله راهم با موفقیت طی میکنیم

    • بدون نام

      وقت نرمش قهرمانانه ست. کره شمالی هم راهشو پیدا کرد ما هنوز خط و نشون میکشیم. عاقبت دشمنی با امریکا دلار ده تومنی و این وضع اقتصادیه.واس مسوولان محترم ک فرقی نمیکنه ملت هم از گشنگی تلف بشن لجبازیشون ادامه داره

    • بدون نام

      مرد فقط ترامپ
      ازش خووشم میاد
      ایول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای یک رییس جمهور عمل یه وعده مهم است که
        آقای ترامپ به وعد های ملت خود عمل میکند
        کاملا موافقم
        اگر رییس جمهوری نتواند باید انصراف بدهد و برود. مثل آقای روحانی

    • بدون نام

      از این برجام بی خاصیت بیا بیرون!

    • محمدی

      سلام اقای روحانی ۵ سال وقت و هزینه ی ملت و دولت را با خوشبینی وصف ناپذیر شما با پرزیدنت اوبامای مودب را به باد دادید غافل از این که خوی استکباری اوبامای مودب و ترامپ موجود شرو مزاحم نمیشناسه آقای روحانی شما اشتباه کردید شما با چه زبانی گفتگو کردید ؟ شما واقعا بلد بودید؟ خدا وکیلی حرف الان شما هیچ مرهمی به تعطیلی صنعت هسته ای نمیکنه خروج الان از برجام ضرر را ما می کنیم چون امریکا یک طرفه هم به ما فشار تحریم ها را بیشتر میکنه هم اروپایی ها تابع امریکا هستن
      آقای روحانی ۵سال همه را با چوب برجام محکوم و مورد اهانت قرار دادید آقای روحانی برجام مرد شما این سه سال دیگه میخ بر تابوت مرده ی پوسیده که کفنش را اوباما از شما دزدید نزنید
      خواهشا بس کنید بس کنید

    • علی اکبر

      روحانی مگه نگفتی آمریکا خارج شد ماهم خارج میشیم حالا میگی ما میمونیم ای دروغ گو

    • سرباز ایرانی

      جناب رئیس جمهور بزرگترین شجاعت اقرار است شما بجای عذرخواهی از ملت ایران باز از ادامه برجام سخن میگوئید یعنی به نظر شما فقط آمریکا بد بود و الان دنیا بهشت برین است فراموش کردید ماکرون همین چند روز پیش ایران را به دفاع از تروریسم محکوم میکرد بس کنید این بود عکس العمل شما جنابعالی باید قبول کنید اشتباه کردید و حالا حداقل یک پیام به کشورهای متخاصم بدهید که اگر بلافاصله در حضور افکار عمومی تعهد ندهند تمام خسارات ناشی از تحریمها را جبران کنند و اگر برای تضمین امنیت اقتصادی و نظامی ایران شرافت ملتهایشان را گرو نگذارند ایران وضعیت فوق العاده امنیتی اعلام کرده تمام ناظران آژانس را اخراج نموده و نیروهای نظامی را به حالت آماده باش در می آورد و ..... تا یک کشور بربر مثل عربستان بداند پیام واضح یعنی چه

    • علی

      برجام چیه بابا حدود یک سال بیکارم سی هزار تومن کله ثروتمه با زنو دوتا بچه رو به کجا بندازم

    • ولایت

      آقای روحانی،چقدر رهبری معظم هشدار داد به این آمریکا نمیشه اعتماد کرد، چقدر هشدار داد...چرا گوش نکردید..چرا ۵ سال وقت گرانبهای کشور و مردم رو خرج برجام کردید...چرا به حرف دلسوزان نظام توجه نکردید...چرا به داخل نگاه نکردید...چرا همش گفتید کدخدا باید اجازه بده...چرا خون شهدای هسته ای ما با بتن ریزی قلب راکتور و صنعت هسته ای،پایمال شد..چرا و چرا و چرا...چطور میخواین جواب این مردم رو در روز قیامت بدی...وای وای وای...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امام خمینی یه سخن داره که فرموده :آمریکا اگر مسجد هم بسازه قابل اعتماد نیست !!یکی نبود اینو برا محمدجواد بخونه؟

    • بدون نام

      چشم شما روشن روحانی......

    • بدون نام

      جناب روحانی دلت میاد به کدخدا میگی مزاحم.........کدخدا پر.....علی برکت الله

    • سعید

      خخخخخخخ خداییش اینا حسن خوب اومدی موجود مزاحم

    • نرگس

      به قول رهبر عزیزم آمریکا که هیچ غلطی نمیتونه بکنه؛ ولی عجب 8 سالی داشتیم و خواهیم داشت با کلید روحانی!!
      گفتند قول کری تضمین برجامه گفتند برجام 20 سال با وفاداری همه کشورها ادامه داره گفتند دلار ارزون میشه با برجام، کجاست کلید روحانی؟!!

    • نرگس

      کجایند کسانی که اون همه به دلواپسان توهین میکردن؟!
      بیاین و مثل سابق از برجام بی فرجام دفاع کنید!
      دلار که گرون شد، آمریکا هم که زیر عهد و قراردادش زد، صنعت هسته ای هم تعطیل شد! اینم از دولت تدبیر!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در تمام خرابیهای ایران ردپای دلواپس ها دیده می شود

      • بدون نام

        کاربر بدون نام به ظاهر محترم اینجا دقیقا دلواپسان چه خرابی به بار اوردن ؟

    • بدون نام

      در واقعیت مسؤلان مملکت ما نتونستند هیچ غلطی کنند و فقط قمپز در میکنند ، پس چی شد این همه داشتین جلز و ولز میکردین ... حالا برجام را آتیش بزنین ....

    • بدون نام

      ثبات وآرامش اقتصادوبازارهمچنان ادامه خواهدداشت؟؟؟؟
      مکه اقتصادوبازارایران ثبات وآرامش داشته که همچنان ادامه خواهدداشت؟؟
      خسته نشدی ازاین همه روغ؟؟؟؟

    • حمید

      رشد اقتصادی ادامه خواهد داشت؟؟خخخ،،،یه بنده خدایی میگفت تحریمها کاغذ پاره‌ای بیش نیستند،،،جوجه رو آخر پاییز میشمارند جناب روحانی،اگه جوجه‌ای باشه،،خدا رحمتمون کنه

    • بدون نام

      چرابرترینهاهمش متوقف میشه مدیربرترینهاچرا؟؟؟؟؟
      نکنه میترسین مردم واقعیتهاروبفهمن

    • بدون نام

      مردم عزیزنگران نباشیددولتمردان عزیزمافرداترامپ روفیلترمیکنن تادیگه ازاین غلطهانکنه

    • بدون نام

      من نمیگم درودبرترامپ ونمیگم درودبرروحانی ونمیگم مرگ برترامپ فقط میگم درودبرکسی که به وعده های انتخاباتیش عمل کردوننگ برکسی که وعده های انتخاباتیش روفراموش کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون دهاتیهایی که به ترامپ رای دادند اصلا نمی دونند ایران کجاست که برجام چی باشه ...

    • بدون نام

      این تجربه ی تاریخی رو اصلا قبلا از اینکه با شما آشنا بشیم هم داشتیم

    • بدون نام

      ... امضای کری تضمین است همین بود
      یه لطفی کن و بیش ازاین به این کشوره ورشکستع نرین

    • محمد

      اگر دولت مردان ما به حرفهای رهبرمان اعتماد می کرد همچین اتفاقی نمی افتاد دولت مردان ما به حرفهای رهبرمون اعتماد نمی کنه میره به اجنبیها اعتماد می کنه پس ما انقلاب کردیم وشهید دادیم برای چی حالا دونستید که حرف حق رهبرمون می زنه شماها هیچ موقع به خودتون نمیاین وقتی میاین که دیگه خیلی دیر شده

    • بدون نام

      آقای روحانی با دستان مردم ایران میخواهد مار بگیرد!!
      ایشان و مسئولین با جیب های پر از پول و ثروت فقط در رسانه ها شجاعانه حرف میزنن در حالی که هیچ درکی از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ندارند که حداقل با سیاست این موضوع را حل نمایند نه با لفاظی زورگویی ویژگی کشورهای زورمند مثل آمریکا ست ایران نیازمند درایت بیشتر است. جناب آقای روحانی

    • بدون نام

      هی مگفتین پاسخ ایران امریکارا پشیمان خواهد کرد همین بود!؟

    • بدون نام

      ائتلاف بدخواهانه ترامپ و اسراییل و عربستان و انسداد باوران ستیزه جو بر ضد ایران به جنگ روانی سنگینی علیه مردم و‌مسئولان در ایران رو آورده اند. ترس سازی های تصنعی روی شبکه های اجتماعی جهان و برخی شبکه های پربیننده ماهواره ای علیه ایران و اجرای کمدی- تراژدی‌های نخست وزیر اسراییل ونمایش های زننده رئیس جمهور امریکا و‌همکاران ضد ایرانی اش و‌ تحریک روانی بازار ارز و فوق العاده بحرانی نشان دادن وضع کشور و ‌پراکندن اخبار دروغ و تحلیل‌های غلط در باره حمله قریب الوقوع و فراگیر قدرت های جهانی و منطقه ای به ایران، همگی بخش هایی از جنگ روانی بزرگ و بی سابقه علیه ایران اند.

      پراکندن بذر نومیدی از تدبیرپذیری و اصلاح شدنی بودن امور در پهنه اجتماع و دامنه های اقتصاد و سیاست، سلاح مشترک و‌ متعارف همه اعضای این جنگ روانی بی سابقه است.

      یکی از پدیده های این جنگ روانی بازی برجامی ترامپ و‌نتاناهوست. واقعیت این است که با وجود سندی بین المللی مانند برجام ترامپ تصمیمی را که اعلام کرد عملا یا به نفع ایران است یا پیامدهای آن برای ایران ویرانگر نخواهد بود. چه امریکا از برجام خارج می شد و چه نمی شد، فعلا بازنده این مرحله از جنگ روانی است که آتش آن را نتانیاهو روشن کرده است.

      در چنین شرایطی نومید و ‌بدبین کردن مردم نسبت به مسوولان به هر شکلی که باشد در عمل به معنای همراهی با جنگ روانی دشمن علیه ایران است. خواسته یا ناخواسته. در همین شرایط تمرکز مردم و ‌کارشناسان و آگاهان بر تدبیر برای ساختن راه حل مشکلات به علاوه حفظ ‌و نشان دادن انسجام داخلی مهم‌ترین راه مقابله با دشمن است. مشکلات را به گردن این و آن انداختن، ‌ناله و‌ نفرین کردن و‌ بذر نومیدی پاشیدن رفتار سیاسی بالغانه ای نیست. کشور بیش از هر زمان دیگری به حفظ انسجام‌ نیروهای سیاسی ‌و نیز نمایش این انسجام ملی نیاز دارد

      پاسخ ها

      • سعید

        دوست عزیز و بزرگوار . استفاده از الفاظ شکیل در بسیاری از موارد خوب جواب میدن . ولی بیاین کمی رک و منطقی و راحت صحبت کنیم . پس از امضای برجام میلیونها دلار از طرف همین آمریکا به ایران بازپس گردانده شده . این پولها چی شد ؟ کشورهای حوزه خلیج فارسو نگاه کنید . از همه پولدارتریم . همین عربستان سعودی چی داره ؟ فقط نفت . ما چی داریم ؟ نفت، ذخایر گازی، معادن، صنایع و ... با این اوصاف وضع ما اینه و وضع اونام که خودتون شاهدید . چرا ملت ایران اینقدر باید عقب مونده باشن که همین ملت آذربایجان (منظور باکوست) بیان ایران و یک منات (پول رایجشونو) به رخ ما بکشن که از پول شما با ارزش تره . چرا باید به کشوری مثل عراق همه جوره کمک کنیم که اگر سنتون برسه باید خاطرتون بیاد چه وحشیگری هایی تو خوزستان انجام دادن . دوست عزیز از کجای کارمون بگم که نمی لنگه . فقط یک کلمه میتونم بگم . واقع بین باشیم...

    • بدون نام

      روحانی استعفا

      روحانی استعفا

      روحانی استعفا

      روحانی استعفا

      روحانی استعفا

    • بدون نام

      بگردید ببینید مزاحم کیه؟

    • بدون نام

      روحانی عزیز تلگرام را برای مردم باز کن تا سرگرم باشند و ساکت بشن

    • مردم

      روحانی واقعاً این حرفها رو از ته دلت میزنی؟ حداقل از شما توقع داریم که مردم رو دراز گوش قلمداد کنی . (کل این مردم، بیچارۀ تصمیمات غلط و منم منم بازیهای شمای به اصطلاح دولتمردان!!! شدن، اونوقت علنی و تو روز روشن به همه توهین میکنی و همه مردم و بچه فرض میکنی؟ توهین از این بالاترم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) .حداقل یه امشب رو سکوت میکردین و با خودتون خلوت میکردین ومیدیدین با اشتباهاتتون هشتاد و چند میلیون نفر و بدبخت و فلک زده کردین.

    • بدون نام

      امان ازبی مدیرتی

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره ببین چه بلایی سر این مردم میارین ...اخه من نمیدونم چرا بین کشورهای دیگه و امریکا برجام نیست فقط بین شما و امریکاست اخه تو این دنیای خراب شده چرا شما با همه دشمنین ببنید چیکار کردین که کل دنیا ازتون ناامید شدن .....حالا این ورشو ببینید که چه مردمی دارید که هنوز پای ندونم کاریهای شما نشستن کی میخوایین درست شین خدا میدونه

    • بدون نام

      مردم امریکا گیر کی افتادن ؟
      واقعا که!
      ما گیر کی افتادیم
      ابله
      تا دیروز هم که امریکا با ۱+۵ بود بانکها وشرکتهای کشورهای غربی از امریکا پیروی میکردن وسنگ اندازی میکردن حالا تو میگی برجام بدون امریکا
      خنگ خدا اینا همش بازیه پلیس خوب وبد هست کی سر عقل میایی
      اگه بگید دلواپسم یقه‌ام را جر میدما
      بود ونبود برجام هیچ دردی از دردای مارا درمون نکرد ونمیکنه

    • بدون نام

      اونی که نوشته روحانی استعفا بخون یک کامنت هست که گفته من بازن ودوتابچه بیکاری و ....اگه کمک والدین خودشو همسرش نبودنون خالی هم نداشت!! قلبتان به درد نمیادچون نکشیدید! چی رو استعفابده ؟ من بازیریک میلیون باپسردانشجو دارم امورات میگذرونم وکت وشلوارم رو خدارا گواه میگیرم ده سال پیش گرفتم وباهمون سرمیکنم تابتونم اموراتم بگذره!حالا بگو راهکارچیه جناب روحانی! دست از طنز ولطیفه بردار و یکم بفکر باش نگو علی برکت الله! چون مردم گرسنه بودن وحالا نمیدونیم گرسنه تر میشن یانه

    • علی مهاباد

      سلام
      اقا جان بر جام ول کنید برجام چیه امریکا غلت میکنه به خدا هیچی نیست ترامپو میگم هیچ غلطی نمیتونه بکنه فقط وجدانن اقایان بزرگان ایران درفکر مردم باشید من به نوبت خودم میگم که درست یه ساله بیکارم هیچ درامدی ندارم یه زنو دو تا بچه دارم به قران نونه شب نداریم بخوریم من الان خونه بابام رفتم زنو بچه هام بردم خونه باباش چون هیچی نداریم بخوریم اونم به درک نمیدونم واسه مدرسه بچه هام چه کنم اگه نتونم کار بگیرم یه ساله دیگه نمیفرستمشون مدرسه پول ثبت نام ندارم

    • بدون نام

      کاش تیم اصلاحاتی و اعتدالی و غربزده هم زحمتشونو کم می کردن.

    • بدون نام

      اصلا نه آمریکا نه اسرائیل مرگ بر من بدبخت که امثال روحانی واسه زندگیم تصمیم می گیرن

    • بدون نام

      چقد وقتی به درس عهد نامه ترکمانچای رسیدیم ما و معلممون بد و بیراه نثار پادشاه و مردم کردیم ، حالا بدتر از اون اتفاق افتاده و تنخا کاری که میتونم بکنم اینه که بیام اینجا و کامنت بذارم و بعدش از شدت عصبانیت پرانول بخورم تا همه چیز از یادم بره

    • خدا ،هست

      تا دیروز کدخدا بود حالا شده موجود مزاحم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج