اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۴۴۵۷
۴۴ نظر
۵۰۰۱
۴۴ نظر
۵۰۰۱
پ

لاریجانی: پاسخی پشیمان‌کننده به آمریکا می‌دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زور برای ترامپ چاره سازتر است، گفت: ایران هیچ تعهدی ندارد که در جایگاه گذشته خود قرار نگیرد. با وفاق ملی پاسخ پشیمان کننده ای به آمریکا و صهیونیست ها خواهیم داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زور برای ترامپ چاره سازتر است، گفت: ایران هیچ تعهدی ندارد که در جایگاه گذشته خود قرار نگیرد. با وفاق ملی پاسخ پشیمان کننده ای به آمریکا و صهیونیست ها خواهیم داد.

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه شب گذشته شاهد سخنان خام و ناپخته رئیس جمهور آمریکا بودیم، اظهار داشت: بیش از یک سال است که این فرد با شوی دیپلماتیک می گوید ملت کره شمالی را نابود می‌کند و رئیس جمهور این کشور را بارها به تمسخر می‌کشد.

وی افزود: یک روز همه حرف های خود را فراموش می کند و می گوید فرد محترمی است و مذاکره می‌کند. یک روز اتحادیه اروپا را در مورد تعرفه های محصولات تهدید می کند و روز دیگر اعلام می کند در مورد همپیمانان اجرا نخواهد کرد. یک روز اعلام می کند از سوریه خارج می شود؛ به زودی، به زودی! اما دو روز بعد مناطقی در سوریه را بمباران می کند. شب گذشته اعلام می کند همه بدانند من حرفی را که می زنم اجرا می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ فکر می کند تاریخ کشورهای مطابق ذهن فراموش کار او دچار نسیان می شود، گفت: این حوادث نشان می دهد ملت آمریکا گرفتار فردی خودشیفته و ناشی در سیاست شده اند. آیا این اقدامات برای کشوری که مدعی مدیریت جهانی است سرشستگی آور نیست که حتی هم پیمانان آن تلاش می کنند او را از اقدامات احمقانه بازدارند و وی را کنترل کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ ذوق زده است که در قبال اقدامات شرارت آمیز برخی کشورهای کوته فکر منطقه از آنها اخاذی می کند؛ آیا این شیوه افتخار آمیزی است که نقش دزدهای سر گردنه را و آلت دست تعدادی مسئولان رذل منطقه مثل مسئولان رژیم صهیونیستی را پیدا کرده است و تمام هم و غم خود را مصروف آن می کند که آنچه رئیس جمهور قبلی آمریکا انجام داده، تخریب کند و آن را غلط قلمداد کند.

لاریجانی اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با این قبیل اقدامات و خروج از توافق هسته ای، بی اعتمادی به تعهدات این کشور را به اوج خود رسانده است؛ در مقابل ملت ایران نشان داده است در مناقشاتی که دارد ابتدا راه گفتگو و حل و فصل مسائل از طریق سیاسی را دنبال می کند.

وی افزود: ملت ایران شاهد بودند که در قبال درخواست آمریکا و تعهد کتبی رئیس جمهور این کشور مبنی بر حفظ حقوق ایران در غنی سازی وارد گفتگو با ۱+۵ شد و بعد از مذاکرات طولانی توافقی را پذیرفت که به تأیید سازمان ملل رسید. امروز رئیس جمهور امریکا ادعا می کند که ما نگران توانمندی ایران در سال های آینده هستیم و با وقاحت می گوید ایران به سوی سلاح هسته ای می رود و دنیا را ناامن می کند؛ کسی این حرف را می زند که ده ها هزار بمب و کلاهک هسته ای تولید کرده و مستمراً آنها را به روز می کند و در جنگ های سالهای گذشته، نوع خفیف شده آنها را به کار برده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این اوصاف امنیت جهانی با رفتار شما به خطر می افتد.

لاریجانی با بیان چند هفته صبر می کنیم تا بر همگان اتمام حجت شود که ایران همه راه های مسالمت آمیز را طی کرده است، گفت: اروپا باید نشان دهد که وزن لازم برای حل مسائل را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      اینقدر که تندروی می کنید باعث نابودی آمریکا می شید. یه کم به اون بیچاره رحم کنید نکنه یه وقت شما هم عصبانی بشید و آمریکا رو تحریم کنید.

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        خاک عالم بر سر ملتی که با کوته فکری موقع مذاکرات جشن و پایکوبی میکردن....

        الانم یا سکوت کردن یا هم دارن عین وطن فروشا به کسانی که به آمریکا اعتراض میکنند نیش خند میزنند


        ملتی که حرف رهبرشو نادیده بگیره به همچین گرفتاری هایی دچار میشه
        ...

      • علی

        کافیه امریکا ویزای مدیرهای ایرانیو بگیره اونوقت معلوم میشه کسی شعار میده یا نه

      • آ کیا

        بنظر من در صورت وقوع جنگ ایران باید بترتیب کشورهای عربستان امارات( مخصوصا دبی ) بحرین قطر و کویت رو با هزاران موشک بمباران کنه.و اونارو هم با خودمون پایین بکشیم. چون تا حالا هرچی توطئه علیه ایران بوده از گور همین کشورهای فسقلی بلند شده

    • بدون نام

      پاسخ پشیمان کننده با مایه گذاری از ملت مظلوم!

      پاسخ ها

      • محمد

        از اقدامات قبلی 4مورد با ذکر مثال نام ببریید؟2نمره

      • بدون نام

        الان که دستشون از همه جا کوتاه شده، میگن با حمایت مدم. واقعا مردم مظلومی داریم

    • بدون نام

      نکشیش یه وقت دردش بگیره

    • بدون نام

      بهتره کاری نکنی که خودت بیشتر پشیمون بشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رییسس مجلس همونی نبود که برجام را 20 دقیقه ای تصویب کرد؟

    • بدون نام

      خوب بده؟مثلا چه کاری؟طرف ما رو دیشب با خاک یکسان کرد!ما هیچکاری نمی تونیم بکنیم.

    • علی

      مگر سنای امریکا از همان اول نگفت این توافق را قبول ندارد چرا اجرا امضا کر دید ?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینو بگو

    • بدون نام

      چرا همش میگین ملت برجام رو دولت ومجلس امضا کردن از جیب ملت مایه نزارید به حال مردم فرقی نداره که برجام باشه یا نباشه چون اوضاعشون خرابه

      پاسخ ها

      • نگار

        مگه اون همه پولی که بعد از برجام وارد ایران شد تو جیب مردم رفته که الان از مردم مایه میزارید؟؟؟؟

    • بدون نام

      ترامپ افتابه گرفت به برجام,حالا پیکور بگیرید برید بتن های راکتور ها رو خرد کنید.چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.

    • بدون نام

      اميد واريم عقل داشته باشيد و كار اشتباهي نكنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی عقل؟ وای چه توقعاتی شما دارینااااا!!!

    • بدون نام

      فعلا که ضربه رو مردم خوردن این حرفها جز شعار تبلیغاتی چیزی توش نیست

      پاسخ ها

      • علی

        برادرعزیزی که می فرمایید ضربه رامردم خوردند باعرض معذرت بنده این حرف راقبول ندارم برجام هیچ سودی برای مردم نداشته که با لغوآن ازدست بدهند برای دولتیان خوب بوده که فرزندانشان درخارج دارنددرس می خوانند اینقدر هم ناامید نباش کاش آقای لاریجانی زمانی که بخاطر رابطه قوم وخویشی باشیخ حسن وارادتش به مرحوم هاشمی درعرض چنددقیقه برجام راتایید کرد کمی به نامه رهبرمعظم انقلاب وموارد مندرج درآن هم تامل می کرد ...جناب لاریجانی بنده ازحضرتعالی خواهشی دارم اگر می خواهی کاری برای رضای خدا انجام دهید بهترین کار استعفا وکناره گیری از سیاست ...است که چند سال به حضرتعالی رسیده ودر حل مشکلات مردم ناتوان بودید خدامی داند استعفای شما به انداره زمانی که یه عده برای امضا برجام رقص وپایکوبی کردندمردم رادوچندان بیشتر خوشحال خواهد کرد.

    • علی

      با قدرت علمی صنعتی یا قدرت نظامی یا قدرت دیپلماتیک

    • بدون نام

      شما فعلا شکم مردمو سیر کنید شاهکار کردین. دزدهای داخلی و اختلاسگرا رو بگیرید. آقازاده هایی که وامهای کلان گرفتن و پس ندادن یه صلابه بکشید. پاسخ پشیمان کننده به آمریکا پیش کشتون.
      اتفاقا آمریکا از گرسنگی و بدبختی مردم سود بزرگی خواهد برد. یه کم چشماتونو باز کنید

    • فرید

      تاحالا چکار کردید؟ الان میخواید چکار کنید؟ هیییچ کاری نمیتونید بکنید اگر میتونستید اوضاع مردم رو بهتر میکردین .

    • الوند

      شما اول پاسخ دختر گرام رو بدید بعد برید سراغ بقیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب عزیزم دیگه با انگلیسیا چه کار داری خوب نیست بایه شهروند انگلیسی اینطور رفتار کنی.

    • بدون نام

      اول توضیح بدید اون همه پولی که بعد از برجام گرفتید کجا رفت و چه شد
      دوم بعید میدونم اصلا به حال ملت فرقی داشته باشه چون بهرحال چیزی به ما نمیرسه تا وقتی یه عده عین بختک افتادن رو این مملکت

    • بدون نام

      حالا ميبينيم

    • کارمند

      هیچ کاری نمیشه کرد جز رجزخوانی وتهدید

    • حسین

      ازصحبت های مسیولین چنین استنباط میشود که درمقابل خروج آمریکا از بر جام هیچ برنامه ای ندارند فقط شعار وابن را کشورهای بزرگ فهمیده اند مدیران فقط ازمردم مایه می گزارند ومردم از این ناتوانی دولتمردان در ارتباط بین المللی ضرر می کنند آنها دربهتربن شرایط زندگی می کنند ویرعکس مردم درفقر خوبست دولتمردان ازگذشته عملکرد خود عبرت بگیرند

    • بدون نام

      اخه با چی می خواهید جوابشو بدین اصلا تو دنیا کسی برا شماها ره خورد میکنه؟؟؟،

    • بدون نام

      پاسخ پشیمان کننده را بدهید ببینیم. حاجی منتظریم ......

    • بدون نام

      چقدر این دلواپسان خوشحال ودور هستند این توافقی که انجام گرفت فقط سودش برای دار دسته دلواپسان بود چون مردم عادی هیچ سودی از این توافق نبردن

    • بدون نام

      چیکار میتونید بکنید؟ نفتشو تحریم می کنید؟
      خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      ترا بخدا بسه دیگه .اگه حرف رهبری را اویزه گوشتون میکردید این وضعیت را نداشتیم

    • کامبیر

      خدا وکیلی شماداداش هادیگه پاسخ ندهید!؟

    • بدون نام

      بالاخره خوبه که خارج شده یا بده تکلیف مارو روشن کنید یک بوم و دو هوا شدید

    • بدون نام

      چطور مثلا؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ترامپ دیشب نشان داد مرد عمل است نه واکنش ویا شعار حال شما همگی گه زندگی را بر ما سیاه کردید بیکاری وفقر فساد ونداری اشفتگی بازار گردانی دست اورد مرگ یر امریکا بود اگر کمی واقع گرانه به این ماجرا نگاه کنید تامی مقصر شما سران چند جانبه هستید این شما بودید که از ایران یک کشور ویران ودور از دنیایی پیشرفته ساختید ...زمانی نبود اتو دست کشور های دیگر داد ولی شما دادید مگر امریکا عراق است اخه بدبحتی هنوز اتش بس است به چی دل خوش کرده اید به شعار واکنش مانند کودکان لج ولج بازی این میشود که بیشتر در منجلاب فقر ونداری فرو برویم همه چی را بازی گرفته اید ما دیگر توان جنگ نداریم تحمل پر پر شدن عزیز نمان را نداریم میخواهند یجگند با کی با ابر قدرتی که دنیا را تسخیر کرده است بود تبود بر جام برای ما فرقی نداشت ولی شرف وابروی ما خیلی ارزش داشت که شما نتوانستید با دولتهای دیگر سازش کنید هر کدام را خواستید به زور زیر سلطه در بیاورید ولی مگر قدرت ما در حد امریکا بود کمی با نگاهی عاقلانه به قضیه نگاه کنید نه با احساسات بینید چه کسی تصمیم گیرنده است وچه کسی با قدرت تر جسور بودن وجسارت در ترامپ بود وال متاسفانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        جالب اینجاست که حتی بعد از پاره کردن برجام توسط ترامپ، دولتمردان و مسئولان ما از ریز تا درشت برای آمریکا، شاخ و شونه میکشن و تهدیدات زبانیشان شدت بیشتری به خودش گرفته. آخه چی بگم والله شما آقایان دولتمرد و یا مسئولان ارشد مملکت فقط با لجبازیهای بچه گانه و فاقد سیاست ، با زندگی 80 میلیون آدم بازی می کنید تا "خــــــــــــودتـــــــــــــان" و "خانــواده تــــــان" بهتر از قبل به زندگی بهتر ترتان ادامه دهید !!! ....شما اگر بیل زن خوبی هستین، اول باغچه خودتونو بیل بزنین . بس کنید اینو همه دنیا فهمیدن که شماها چقدر خوبین و همه دنیا بـــــــــــد

    • ناشناس

      اگر تونستید

    • فریبا

      منتظریم! مثل سردار سلیمانی....پاسخی عملی!

    • بدون نام

      خوب ترامپ به وعده ای که داده بود عمل کرد چرا خواست قدرت خود وکشورش را نشان دهد که دیدم الان نوبت تحریمها رسیده او همه چیز را میتواند تحریم کند وملت را از این که هستند بیچاره تر کند که با شما دولتمردان بی مسولیت وفاقد سیاست ....

    • ل و

      افرین پاسخ پشیمان کننده ای دادید پرچم امریکا رو اتش زدید تو مجلس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونم ترسید قول داد تحریم ها رو برداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج