اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۴۷۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آیت الله جنتی: نظر رهبر معظم انقلاب، دقیق است

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیش‌بینی عهدشکنی آمریکا از سوی رهبر انقلاب، گفت: این پیمان‌شکنی آمریکا نشان داد نظر ایشان از سایر نظرات دقیق‌تر بوده و از همه بهتر سیاست را می‌فهمند.

خبرگزاری مهر: رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیش‌بینی عهدشکنی آمریکا از سوی رهبر انقلاب، گفت: این پیمان‌شکنی آمریکا نشان داد نظر ایشان از سایر نظرات دقیق‌تر بوده و از همه بهتر سیاست را می‌فهمند.

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان در جلسه‌ی امروز این شورا با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: ترامپ با خروج از برجام نشان داد هیچ اعتقادی به تعهدات بین‌المللی ندارد و فقط با توجه به اغراض سیاسی و هوای نفس خود تصمیم می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اقدام رئیس‌جمهور آمریکا به اعتراف احزاب و گروه‌های سیاسی داخل آمریکا از روی بی‌توجهی به عواقب آن صورت گرفته است، افزود: افراد برجسته‌ی سیاسی در دنیا به ویژه در آمریکا و اروپا عهدشکنی در برجام را موجب بی‌آبرویی و بی‌اعتباری آمریکایی‌ها می‌دانند.

آیت‌الله جنتی در ادامه به موضع‌گیری منفی علیه آمریکا در جهان به ویژه کشورهای اروپایی اشاره و اضافه کرد: موضع‌گیری منفی از سوی اروپایی‌ها کفایت نمی‌کند و ما منتظر اقدام عملی آنها برای اجرای تعهدات خودشان در این زمینه هستیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هشدارها و موضع‌گیری به حق مقام معظم رهبری در طول مذاکرات مبنی بر عهدشکنی آمریکا تأکید کرد: اقدام نابخردانه‌ی آمریکا نشان داد نظر مقام معظم رهبری از سایر نظرات دقیق‌تر است و علاوه بر آن ایشان از همه بهتر دشمن را می‌شناسند و از همه بهتر مسائل سیاسی را درک می‌کنند.

وی با تأکید بر موضع حق و حکیمانه مقام معظم رهبری در مسائل مختلف گفت: همه‌ی ملت، مسئولان و دولت باید متحد در یک صف تسلیم مقام معظم رهبری باشیم و مطمئناً در این صورت ملت ما از این بحران نیز سربلند بیرون خواهد آمد و در غیر این صورت دچار خسارت خواهیم شد.

آیت‌الله جنتی در پایان با قدردانی از موضع‌گیری مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تنش‌های خارجی و بین‌المللی، سرانجام امور به نفع ملت شریف و عزیز ما ختم به خیر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج