۷۱۵۸۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گزارشی از مجموعه ماه‌رمضانی «پدر»

داستان سریال پدر درباره حامد، پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد و باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.

روزنامه جام جم : مهدی سلطانی این روزها در سریال تلویزیونی «پدر» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی نقش‌آفرینی می‌کند که قرار است در ایام رمضان امسال میزبان مخاطبان شبکه دو شود.

در این مجموعه تلویزیونی در کنار سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، کاوه خداشناس، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطان‌زاده، سید حسام میثاق، با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان سریال پدر درباره حامد، پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد و باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.

حامد عنقا، نویسنده و تهیه‌کننده سریال پدر می گوید: دوست داشتم در بستر یک داستان احساسی و در روابط خانوادگی، کاراکتر متفاوتی از پدر را نشان بدهم که در جامعه کمتر به آن توجه شده است. قبل از شروع نوشتن فیلمنامه جلسات متعددی داشتیم و نگارش سریال مرداد و شهریور پارسال شروع شد و آذر ماه با ملحق شدن بهرنگ توفیقی به گروه، فیلمنامه را بازنویسی کردیم.

این تهیه‌کننده درباره انتخاب بهرنگ توفیقی برای کارگردانی سریال پدر که یک درام مذهبی عاشقانه است، عنوان کرد: توفیقی سابقه ساخت عاشقانه‌های اجتماعی را دارد. من و او یک تجربه خوب در سریال «انقلاب زیبا» داشتیم و خیلی خوب حرف هم را متوجه می‌شویم.

وی ادامه داد: بخش عمده لوکیشن‌های این مجموعه در تهران است و بخش کمی از آن در خارج از تهران می‌گذرد که البته در این بخش‌ها، سکانس‌های نفسگیر جاده‌ای را هم داریم.

عنقا درباره انتخاب مهدی سلطانی برای کاراکتر اصلی این مجموعه توضیح داد: قبل از این که اولین صفحات فیلمنامه نوشته شود، نقش پدر در ذهن من شکل گرفت و شمایل این پدر را در مهدی سلطانی می‌دیدم و احساس کردم لباس مناسبی بر تن اوست. برای نقش مادر خانواده همین اتفاق افتاد و قبل از نگارش به لعیا زنگنه فکر کرده بودم.

مهدی سلطانی، بازیگر نقش پدر درباره نقشش در این سریال گفت: در این مجموعه نقش حاج علی تهرانی را بازی می‌کنم که پدر خانواده است. حاج علی در طول زندگی‌اش سعی کرده پدر و همسر خوبی باشد و فردی معتمد برای جامعه به حساب می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج