۷۱۵۹۳۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

توصیه آیت‎الله سید هاشم بطحایی به مذهبیون

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که به اسم انقلاب، اسلام، خون شهدا و ایثارگران قصد تسویه حساب با دولت دارند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و بدانند اگر دشمن پیروز شود، ریشه آن‌ها را هم می‌زند.

خبرآنلاین: آیت‎الله سید هاشم بطحایی گلپایگانی با تأکید بر اینکه برجام نباید فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسی با دولت شود، گفت: ۴۰ سال دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست. آمریکایی‌ها قبل از انقلاب منابع هنگفتی از ایران را به یغما می‌بردند و کشور به لحاظ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی در دست آن‌ها مچاله شده بود. حتی ارتش بلد نبود، یک فشنگ بسازد و از خود چیزی نداشت.

وی افزود: مردم با ساقط کردن رژیم وابسته پهلوی، ایران را از دست استعمار آمریکا بیرون آوردند؛ بنابراین طبیعی است که مقامات سیاسی واشنگتن خواه دموکرات و خواه جمهوری خواه، وقتی سرکار می‌آیند، عصبانی باشند و خیلی راحت نیز با این عصبانیت کنار نیایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در مسیر پیروزی، حفظ و حراست از انقلاب خیلی‌ها مایه گذاشتند و ایثار جانی و مالی کردند تا امروز ملت ایران در دنیا سربلند و با عزت است. پس، از این به بعد نیز باید در مقابل ابرزورگویان با قامت رشید ایستاد. ایرانی اعم از مذهبی و غیرمذهبی باید براساس غیرت وطنی در حفظ میراث گران‎بهای انقلاب اسلامی بکوشد و همه مشت محکم و ید واحد در مقابل بیدادگری آمریکا باشند.

وی افزود: شایسته نیست، کسانی که ادعای مذهبی بودن، دارند زحمات شهدا، ایثارگران و سابقون انقلاب را نادیده بگیرند و در وضعیتی که آمریکا از برجام خارج شد بخواهند این اتفاق را مستمسکی برای تسویه حساب با دولت قرار دهند. آن‌ها با چه کسی می‌خواهند تسویه حساب کنند با خدا، پیامبر و امام زمان؟ پس به کسب رضایت خدا فکر کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار ملت ایران هستند، تأکید کرد: کسانی که به اسم انقلاب، اسلام، خون شهدا و ایثارگران قصد تسویه حساب با دولت دارند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و بدانند اگر دشمن پیروز شود ریشه آن‌ها را هم می‌زند.

بطحایی اظهار کرد: البته بخشی از جامعه نیز مذهبی نیستند و با اسلام کاری ندارند، اما آن‌ها نیز باید به حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور فکر کنند. چون امروز وقت تسویه حساب نیست. اگر شورش و ناامنی به وجود آید، دودش در چشم خودشان می‌رود. چنین کسانی همانطور که آمریکا در دنیا ننگین و بی اعتبار و پیمان شکن است، آن‌ها نیز بی اراده، بی آبرو و بی اعتبار می‌شوند. چون روزی داد از استقلال و آزادی می‌زنند، اما امروز به دامن دشمن برگشتند و با دست خود نا امنی ایجاد می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در مجموع بخش مذهبی جامعه نباید حتی فکر تسویه حساب سیاسی از مغزش هم بگذرد؛ چون چوبش را می‌خورد و غیرمذهبیون نیز براساس آزادگی و مردانگی باید به امنیت و استقلال کشور فکر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      دل من روشن.....

    • بدون نام

      کو گوش شنوا

    • بدون نام

      اره حالا که به بن بست رسییدین مردم حساب شدن؟؟؟؟؟؟

    • بی نام

      اگه شماها نبودید الان آمریکا و پهلوی کل ایران را از طریق اختلاس برده بودن. ملت........ ایران.

    • بدون نام

      همه مذهبی هستند مگه غیر مذهبی هم دراین مملکت داریم چرا بین مردم دیوار میکشید و مردم را به مذهبی وغیر مذهبی تقسیم میکنید مردم اگر مذهبی نبودن که انقلاب نمی کردند هشت سال جنگ نمی کردند نکنید این کار بین خودتان و مردم دیوار نکشید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج