۷۱۶۴۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«تارانتینو» به دنبال همکاران تازه

کوئنتین تارانتینو این روز‌ها سرگرم انتخاب عوامل و بازیگران فیلم تازه‌اش «روزی روزگاری در هالیوود» است. به تازگی خبر رسیده که رابرت ریچاردسون فیلمبردار آثاری مانند «هوگو» و «جزیره شاتر» به فیلم تازه این کارگردان پیوسته.

دنیای تصویر آنلاین: کوئنتین تارانتینو این روزها سرگرم انتخاب عوامل و بازیگران فیلم تازه‌اش «روزی روزگاری در هالیوود» است. به تازگی خبر رسیده که رابرت ریچاردسون فیلمبردار آثاری مانند «هوگو» و «جزیره شاتر» به فیلم تازه این کارگردان پیوسته. ریچاردسون پیش از این در فیلم‌هایی مانند «حرامزاده‌های بی‌آبرو»، «جنگو رها از بند» و «هشت نفرت‌انگیز» با تارانتینو همکاری داشته است. خبر دیگر احتمال حضور تیموتی اولفانت (موجه) در فیلم تارانتینو است.

«تارانتینو» به دنبال همکاران تازه

در صورت توافق، اولفانت به جمع دیگر بازیگران فیلم از جمله لئوناردو دیکاپریو و برد پیت خواهد پیوست. تیم راث، کرت راسل و مایکل مدسن نیز در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم هستند. فیلم درباره‌ بازیگری قدیمی (لئوناردو دیکاپریو) و بدلش (برد پیت) است که قصد دارند حرفه‌شان را در هالیوود جدید احیا کنند.

تارانتینو درباره زوج برد پیت و لئوناردو دیکاپریو می‌گوید که این دو هیجان انگیز‌ترین زوج سینمایی از زمان پل نیومن و رابرت ردفورد هستند. دیکاپریو نقش ریک دالتون ستاره سابق سریال‌های وسترن و برد پیت نقش بدل قدیمی‌ این بازیگر، کلیف بوگ را بازی خواهد کرد. مارگو رابی نیز در حال مذاکره برای بازی نقش تیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج