۷۱۶۶۳۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از پاسخ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به نمایندگان درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از پاسخ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به نمایندگان درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

اصغر سلیمی در تشریح جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز با حضور وزیر کشور به طرح سوال و پاسخ سوال نمایندگان اختصاص پیدا کرد، لذا ۶ نفر از نمایندگان سوالات خود را مطرح کردند هرچند ۹ سوال در دستور کار کمیسیون قرار گرفته بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عبدالرضا مصری سوالی در خصوص ساخت کانکس برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه و عدم اقدامات لازم در این زمینه مطرح اما از پاسخ وزیر کشور قانع نشد لذا این سوال به صحن علنی ارجاع خواهد شد.

سلیمی افزود: علی مطهری نیز سوال خود پیرامون ممانعت از رای گیری حدود ۴ میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری را مطرح و از پاسخ وزیر کشور قانع شد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به سوال قاسم میرزایی نیکو، ادامه داد: سوال این نماینده در مورد دستور قانونی انتقال بقعه مبارکه امامزاده هاشم از استان تهران به مازندران و تبعات ناشی از این دستور از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد، محمدعلی کیخا نیز سوال خود در مورد فرایند توزیع، فروش و صادرات سوخت از طریق تعاونی های مرزی و بخش خصوصی در مناطق سیستان و بلوچستان را مطرح کرد و از پاسخ وزیر کشور قانع نشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ولی الله داداشی نیز سوال خود پیرامون وضعیت ساختمان پلاسکو را مطرح و قرار شد این موضوع از طریق دادسرا پیگیری های لازم انجام گیرد. داداشی خواستار مجازات یا برکناری افراد موثر در آتش سوزی ساختمان پلاسکو بود.

سلیمی یادآور شد: حسن کامران نیز سوال خود درباره قهوه خانه ها و برخوردهای سلیقه ای و از دست دادن شغل برخی افراد به دلیل دستور قضایی به ویژه در استان اصفهان در این زمینه مطرح کرد و در نهایت از پاسخ وزیر قانع شد.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: سیده حمیده زرآبادی سوالی درمورد عملکرد پلیس اطفال، نصرالله پژمان فر درباره عملکرد وزارت کشور در جلوگیری از شرکت های غیرقانونی که با همکاری کنسولگری عراق اقدام به صدور ویزا در ایام اربعین کردند و سیده فاطمه حسینی پیرامون برخوردهای جنسیتی سوالاتی به کمیسیون ارایه کرده بودند اما برای طرح سوال در جلسه حضور پیدا نکردند لذا این سوالات به جلسه دیگر موکول شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زلزله زده های بم چی شدن؟؟ بعد 15 سال همه خونه های خوب و محکم دارن الان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج