۷۱۶۶۷۵
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

آیت‌الله همدانی: مردم ما همیشه در صحنه هستند

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه راضی نگه داشتن مردم را ماموریت اصلی مسئولان دانست و تاکید کرد : مردم ما همیشه در صحنه هستند و همه ما نباید هدفی جز خدمت به مردم داشته باشیم .

خبرگزاری ایرنا: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه راضی نگه داشتن مردم را ماموریت اصلی مسئولان دانست و تاکید کرد : مردم ما همیشه در صحنه هستند و همه ما نباید هدفی جز خدمت به مردم داشته باشیم .

آیت الله نوری همدانی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری مازندران در ساری خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی بر لزوم خودسازی تاکید کرد و افزود : ۷۵۰ آیه از قرآن مجید مربوط به خداشناسی است و کلاس اول دین هم شناخت خداوند است .

وی با اشاره به این که امروز برای مقابله با دشمنان جهان اسلام مسلمانان باید به درک مشترک برسند ، گفت : مسئولان حکومت ها بویژه جمهوری اسلامی ایران باید شور اجتماعی و مسئولیت اجتماعی سنگین و حساس خود را در عمل به ملت های جامعه خودشان نشان بدهند.

این مرجع تقلید تصریح کرد : داشتن برنامه جامع موجب می شود جامعه عدالت محور شکل بگیرد ، مسئولان همواره باید در برنامه به سه چیز ؛ امنیت فکری و مالی ، عدالت و بهره برداری صحیح از فراوانی نعمت ها را که موجب شکوفایی اقتصادی و رفاه اجتماعی می شود ، توجه کنند.

وی با بیان این که مسئولیت های فردی ، اجتماعی و شغلی هموراه باید توجه مسئولان و مردم قرار بگیرد ، گفت : منظور انقلاب اسلامی این نبود که عده ای بروند و برخی ها بیاند ، بلکه باید زیر ساخت ها عوض شوند ، تحول فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی روحی و جسمی در انقلاب به وجود آمده است.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد : تواضع ، اولین رفتار اجتماعی مسئولان باید باشد ، با ملایمت و مهربانی با مردم برخورد کنیم ، انقلاب جمهوری اسلامی ایران باید کلام حضرت علی ( ع) را برای مردم تداعی کند .

وی گفت : عدالت کلمه کوچکی نیست ، عدالت در رعایت حقوق مردم جامعه اصلی ترین اصول حکومت اسلامی است . انقلاب اسلامی رعایت عدالت است و مسئولیت های اسلامی را با عدالت مردم عملیاتی کنیم.

آیت الله نوری همدانی عصر جمعه گذشته سفر چهار روزه اش را به مازندران با ورود به شهر ساری آغاز کرد.
حضور در گردهمایی علما و روحانیان استان در روز شنبه ، حضور در کنگره شهدای روحانی و بزرگداشت آیت الله

محمدی لائینی نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان نکا و حضور در جلسه شورای اداری مازندران در روز یکشنبه و دیدار با نیرو‌های مسلح و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روز دوشنبه از جمله برنامه‌های سفر چهار روزه آیت الله نوری همدانی به مازندران اعلام شده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم ما بهتره در ( کنگاور ) و ( هرسین ) هم حضور داشته باشن، میگن در ( صحنه ) حضور داریم،پس بقیه‌ی شهرهای استان کرمانشان چی میشن؟؟؟!!!

    • بدون نام

      منظور صحنه کرمانشاه است

    • بدون نام

      تا امروز که مسولین خیلی عالی خدمت کردن نمونش گرون شدن لحظه ای اجناس و اختلاص و فقر و .....مردم تو صحنه هستن و مسولان تو فکر پر کردن حسابهایه بانکی و سوار شدن ماشینهایه میلیاردی و سهم خواهی .

    • بدون نام

      چرا موقع صحنه مردم هستند ولی موقع حقوق میلیونی از مردم بهترینان نند

    • بدون نام

      دیگه نیستن

    • کارمند

      مردم همیشه در صحنه هستند وفدای آغازاده ها وژنهای خوب میشوند که همیشه پشت صحنه درحال چپاول ملت هستند

    • بدون نام

      احسنت آیت‌الله نوری همدانی یکی از مراجع تقلیدی هستند که چندین بار به صورت کتبی و لسانی به مجلس و بانک‌ها و دولت درباره‌ی ربا و بیکاری تذکر داده‌اند چندین بار با نمایندگان و دولتی‌ها جلسه گذاشته‌اند و برای رفع فقر و از بین بردن ربا در بانک‌ها صحبت کرده اند ولی متاسفانه دولت و مجلس لیبرال هستند و لیبرال‌ها ربا خور وای بر کسانی که حق این ملت را خوردند و چپاول کردند وای به کسانی که پست و سمتی در این‌مملکت دارند و کاری برای این‌ملت نمیکنند بخداقسم‌جهنم بد منزلگاهی هست به عقوبت کارهایتان بی‌اندیشید ای مسولین

    • بدون نام

      شعار شعار شعار

    • بهار

      همینکه مسولین همبشه درصحنه هستند کفایت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج