۷۱۶۸۲۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ارائه بروزرسانی اندروید ۸.۱ برای گوشی نوکیا ۷

شرکت HMD Global ظاهرا در امر عرضه بروزرسانی سیستم عامل بسیار فعال شده و اخیرا آپدیت اندروید ۸.۱ برای گوشی نوکیا ۷ را عرضه کرده است.

وبسایت کلیک - مهدی ده نبی: شرکت HMD Global ظاهرا در امر عرضه بروزرسانی سیستم عامل بسیار فعال شده و اخیرا آپدیت اندروید ۸.۱ برای گوشی نوکیا ۷ را عرضه کرده است.

همان طور که می دانید، مدتی است گوشی های نوکیا توسط شرکت HMD Global عرضه می شود. این کمپانی عملکرد خوبی در زمینه ارائه بروزرسانی سیستم عامل از خود نشان داده و در کنار عرضه اندروید اوریو، نسخه ۸.۱ آن را نیز برای برخی محصولات در دسترس کاربران قرار داده است.

یکی از آخرین گجت هایی که به این لیست اضافه شده، گوشی نوکیا ۷ است که می توان آن را یک محصول اختصاصی برای کشور چین به حساب آورد. مدل جهانی آن به نام نوکیا ۷ پلاس شناخته می شود که به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۸.۱ عرضه می شود.

ارائه بروزرسانی اندروید ۸.۱ برای گوشی نوکیا ۷

بروزرسانی اندروید 8.1 برای گوشی نوکیا 7 با حجم 700 مگابایتی ارائه شده و نیازمند حدودا 1.4 گیگابایت فضای خالی روی دستگاه است. با نصب این آپدیت، بسیاری از قابلیت های جدید از جمله استفاده همزمان از دو سیمکارت، پشتیبانی از VoLTE بر بستر شبکه 4G و فعال شدن آنلاک دستگاه از طریق تشخیص چهره در دسترس قرار می گیرند.

همچنین انتظار می رود که در کنار قابلیت های اشاره شده، بسته امنیتی ماه May و برخی بهبودهای نرم افزاری در زمینه سیستم عامل و دوربین را شاهد باشیم. به یاد داشته باشید که کلیه تنظیمات اعمال شده روی اپلیکیشن دوربین بعد از نصب آپدیت ریست خواهند شد و باید مجددا آنها را از ابتدا تنظیم کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی دهقانی

      من روی نوکیا ۶ اندروید ۸ رو دریافت کردم به نقل از اچ ام دی گولبال گفته شده نوکیا ۶ و نوکیا ۷ اندروید p یا همون ۹ رو دریافت میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج