۷۱۶۹۵۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

تحلیل شمخانی از انتقال سفارت آمریکا به قدس

علی شمخانی در واکنش به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف با تقبیح و محکومیت شدید این اقدام غیرقانونی و مغایر حقوق مردم فلسطین گفت: ترامپ با خطاهای راهبردی که در حمایت از تروریسم، نقض برجام و قوانین و پیمان های بین المللی وهمچنین زیر پا گذاشتن حقوق مردم فلسطین مرتکب شده است به نماد هرج و مرج‌گرایی وخشونت‌افزایی در عرصه جهانی تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا: علی شمخانی در واکنش به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف با تقبیح و محکومیت شدید این اقدام غیرقانونی و مغایر حقوق مردم فلسطین گفت: ترامپ با خطاهای راهبردی که در حمایت از تروریسم، نقض برجام و قوانین و پیمان های بین المللی وهمچنین زیر پا گذاشتن حقوق مردم فلسطین مرتکب شده است به نماد هرج و مرج‌گرایی وخشونت‌افزایی در عرصه جهانی تبدیل شده است.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه انتقال پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی به قدس شریف، ضمن تقویت اراده جهان اسلام برای دفاع از آرمان فلسطین، نتیجه‌ای معکوس برای طراحان این توطئه به همراه خواهد داشت تصریح کرد: اولین پیامد این اقدام فاجعه بار، انسجام بیشتر و وحدت مسلمانان عالم برای دفاع از مقدسات خود و تسریع در روند اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: باتوجه به تبعات امنیتی و سیاسی هرگونه تصمیم در مورد شهر قدس، مسولیت بی ثباتی و ناامنی حاصل از این گونه اقدامات نابخردانه مستقیما بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد بود.

شمخانی با بیان اینکه قدس شریف، بخش لاینفک فلسطین است، خاطرنشان کرد: هر نوع تصمیم گیری در مورد آینده این سرزمین در صلاحیت ساکنان اصیل و غیر مهاجر آن بوده و هیچ کشوری نمی تواند با نادیده گرفتن حقوق مسلم مردم فلسطین برای این کشور اسلامی تصمیم گیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم ایران هم جزو این مملکت هستند مشکلات مردم رو حل کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان همیشه مسوولان وعده های سر خرمن میدن بگذارید تا همین رو درست کنن....بقیه‌اش پیش کش.با شما هستم عزیز برادرموافق

    • بدون نام

      اگر حکام خودفروخته اعراب امریکا را نوکری نمی کردند و حیثیتشان را زیر پا نمی انداختند، امریکا این جرات را نداشت. سیاسیون در تحلیل مسئله قدس باید مسائل منطقه را باهم و یکجا بررسی کنند، بنابر این، انتقال سفارت امریکا به قدس شریف نه تنها بعد از خلع سلاح و تسلیم کامل اعراب صورت می گیرد، بلکه همسویی و همکاری اعراب انجام می شود.

    • حسین

      اتفاقا انتقال سفارتخانه ها به قدس تصمیم خوبی است چون تراپ و نتاهومیدانند انشاألله قرار است شهرهای اسراییل میزبان موشکهای صاعقه حزبالله باشند!! واین بیچاره هامیدانند مسجد اقصی در امان است به قدس پناه برده اند که موشکها باخیال راحت ماءموریت خود را انجام دهند وانشاءلله شاهد. پیروزی حق از همین منظر باشیم وباطل نابود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج