جاباما
۷۱۷۵۲۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران لغو شد

رییس شورای شهر تهران از لغو برگزاری نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ خبر داد. قرار بود این نمایشگاه از شنبه هفته آینده مورخ ۲۹ اردیبهشت کار خود را آغاز کند و درهای آن تا پنج‌شنبه ۳ خرداد به روی عموم باز باشد.

خبرگزاری ایسنا: محسن هاشمی پس از گلایه برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در شهر تهران گفت: روز گذشته رئیس شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌ها با بنده تماس گرفت و از کنسل شدن برگزاری نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین‌المللی خبر داد. اسفندی، رییس شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌ها گفت: این نمایشگاه برگزار نمی‌شود. قرار هم نبود این نمایشگاه بین‌المللی باشد، بلکه تنها در سطح کشور گروه‌های خودروساز به ارائه دستاوردهای خود می‌پرداختند. علی رغم اینها ما نیز از عدم برگزاری این نمایشگاه پرمخاطب در تهران تشکر می‌کنیم.

طی تماسی که با شرکت برگزار کننده‌ی این نمایشگاه داشتیم، دلیل لغو نمایشگاه را جویا شدیم و از احتمال به تعویق افتادن آن بعد از ماه رمضان پرسیدیم. در پاسخ به ما گفته شد با وجود اخذ مجوز، شورای شهر مخالفت شده و برگزاری این نمایشگاه به تاخیر افتاده است. هنوز زمان برپایی این نمایشگاه مشخص نیست و درصورت قطعی شدن برنامه، اطلاع‌رسانی مجدد می‌کنیم.

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران لغو شد

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ فعلا لغو شده. این احتمال وجود دارد تاریخ برگزاری این رویداد به اواخر ماه رمضان به تعویق بیفتد.

قرار بود امسال شاهد برگزاری دو نمایشگاه خودرو تهران و نمایشگاه خودرو شهر آفتاب باشیم. درحال حاضر برگزاری این نمایشگاه لغو شده و ممکن است تاریخ برپایی آن به تعویق بیفتد. درصورت لغو شدن این رویداد باید منتظر برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب باشیم. نمایشگاه خودرو پس از ۱۱ سال غیبت در بهمن سال ۹۵ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد. پارسال زمان برگزاری این رویداد به آذرماه افتاد که مصادف با زمان برگزاری امتحانات میان‌ترم و ترم دانش‌آموزان و دانشجویان بود. هم‌چنین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب ۹۶ به خاطر بسته بودن سایت ثبت و سفارش، جای خالی خیلی از شرکت‌ها از جمله پرشیاخودرو با محصولات ب‌ام‌و، ایلیا خودرو با محصولات لوتوس و اطلس خودرو با محصولات کیا به خوبی احساس می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میدونید چرا لغو شد؟؟چون در برابر خودروهای خارجی چیزی برای ارائه نداشتین.یعنی کم آوردین

    • بدون نام

      خوب شد لغو شد لگن ها که دیگه نمایش نمیخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج