۷۱۷۸۴۱
۲ نظر
۵۱۱۳
۲ نظر
۵۱۱۳
پ

قتل دوست در ابهر، دستگیری در شمال

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری جوانی که در درگیری، دوست خود را به قتل رسانده بود در یکی از شهرهای شمالی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری جوانی که در درگیری، دوست خود را به قتل رسانده بود در یکی از شهرهای شمالی خبر داد.

سرهنگ جعفر رحمتی اظهار کرد: هفته گذشته جوانی ۲۰ ساله در شهر ابهر با دوست ۳۰ ساله خود درگیر شده بود که در این دعوا جوان ۲۰ ساله با اسلحه گرم طرف دیگر درگیری را از پای درآورد و پس از حادثه از محل متواری شد.

وی تصریح ‌کرد: هر دو فرد از حسن شهرت خوبی در محل برخوردار نبودند و در یک درگیری ساده این اتفاق رخ داده که قاتل چند روز در یکی از شهرهای شمالی پنهان شده بود که با ردگیری ماموران آگاهی ابهر و همراهی ماموران آگاهی استان دستگیر شد.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در چندین فقره قتلی که از ابتدای سال تاکنون در استان رخ داده، قاتلان و مقتولان در رده‌های سنی بین ۱۸ تا ۳۰ سال قرار داشته‌اند، افزود: خانواده‌ها باید دقت نظر لازم را نسبت به رفتارهای فرزندان خود داشته و مهارت‌های کلامی و رفتاری را به آنان آموزش دهند؛ چراکه عمده قتل‌ها با یک درگیری ساده آغاز شده است.

رحمتی ادامه داد: باید پذیرفت که در این حوادث کسی برنده نبوده و چندین خانواده تا سالیان سال درگیر تبعات آن می‌شوند؛ پس لازم است که خانواده‌ها توجه بیشتری نسبت به تربیت فرزندان خود داشته باشند و شهروندان نیز در صورتی که مشاهده کردند در محل زندگی آنها شرارت‌های پنهانی رخ می‌دهد که پلیس از آن بی‌خبر است بلافاصله پلیس را در جریان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم بهاری

      وای تو ابهر شده؟؟؟
      یا خدا

    • نقی

      توخبر اعلام شده دوطرف از شهرت خوبی برخودارنبودن! یعنی اهل شرارت وخشم پرخاشگری ودعوا! خب نکنید اینکارو که بعدبرید پنهان بشید! این نوع پرونده هارو باید حقوقدانان کشور بیان وسط بامتولیان جوانان وخانواده ها که جلوگیری ازخشم رو اموزش وراهکاربدن.کنترل خشونت وپرخاشگری درحرف خلاصه نمیشه......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج