۷۱۸۳۴۲
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

محاکمه زوج شیادی که کلاهبرداری می‌کردند

زوج شیاد که با همدستی یک زن سناریوی اخاذی از یک مرد ساده لوح را اجرا کرده بودند با تلاش پلیس امنیت شرق پایتخت دستگیر و صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. رسیدگی به این پرونده از شهریور سال ۹۵ به‌دنبال شکایت مرد جوانی به پلیس آگاهی شروع شد.

روزنامه ایران نوشت: زوج شیاد که با همدستی یک زن سناریوی اخاذی از یک مرد ساده لوح را اجرا کرده بودند با تلاش پلیس امنیت شرق پایتخت دستگیر و صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. رسیدگی به این پرونده از شهریور سال ۹۵ به‌دنبال شکایت مرد جوانی به پلیس آگاهی شروع شد.

این مرد در اظهاراتش گفت: من وقتی به پیشنهاد زنی به نام - میترا -به خانه‌ای در قرچک ورامین رفتم ناگهان مردی ناشناس وارد خانه شد و با قمه مرا تهدید کرد و گفت که اینجا چه کار میکنی؟ در همین موقع زن جوانی هم از حمام خانه خارج شد و به مرد عصبانی که شوهرش بود گفت این مرد مرا در حمام خانه حبس کرده بود. در حالی که از این ماجرا بی‌خبر بودم آنها با پلیس تماس گرفتند وخیلی زود یک مأمور کلانتری به خانه آمد و آنها نیز از من به اتهام آدم ربایی شکایت کردند بعد از رفتن مأمور پلیس آنها گفتند اگر ۱۸میلیون به آنها ندهم شکایتشان را ادامه می‌دهند. من هم که از ترس نمی‌دانستم چه کار کنم تا فردای همان روز به آنها پول را دادم اما در مرحله بعد آنها از من سند یک خانه خواستند...تا به نامشان بزنم.

خواسته‌های آنها هر روز بیشترو بیشتر می‌شد من هم بالاخره تصمیم گرفتم از این زوج اخاذ شکایت کنم تا ماجرا مشخص شود.با توجه به اظهارات مرد جوان پرونده در اختیار پلیس امنیت قرار گرفت.تیم ویژه‌ای از افسران این یگان در بازرسی خانه زوج جوان توانستند دوربین‌های مدار بسته این خانه را شناسایی کرده وپس از بررسی تصاویر فهمیدند اظهارات مرد شاکی صحت دارد.بنابراین زوج شیاد ومیترا وهمچنین افسر کلانتری که با آنها همدست بود دستگیر شدند. در نخستین گام مأمورکلانتری به اتهام تبانی با متهمان در اجرای سناریوی شیطانی شان در دادسرای نظامی محاکمه شد سپس روز گذشته سه متهم دیگر پرونده از زندان به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمود کیخا منتقل شدند وپای میز محاکمه ایستادند.

در آغاز جلسه شاکی پرونده در جایگاه قرار گرفت وبا طرح شکایت گفت این افراد با تهیه فیلم ازمن اخاذی می کردند ودر این مدت یک خانه و۱۸میلیون تومان پول از من گرفته‌اند حالا من از آنها شکایت دارم.

سپس زوج شیاد که اتهامشان را نمی‌پذیرفتند وقتی با نمایش فیلم دوربین‌های مداربسته خانه اشان رو به رو شدند که آنها را در حال طراحی این نقشه اخاذی نشان می‌داد غافلگیر شده و لب به اعتراف گشودند.

حتی در بخشی از این فیلم تخلف آشکار افسر کلانتری نیز نمایش داده شد که چگونه با متهمان همکاری کرده است. بدین ترتیب قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم بهاری

      خخخخخخخ اینارو نگاه

    • nono

      باید این افرادی رو اخاذی کردن اعدامشون کنن.

    • رز

      وای ب روزی که بکندد نمک خخخخ خود مرده هم که مورد اخاذی قرار گرفته باید مجازت شه گرگ نر هوسباز تو خونه این خانم چکار داشتی دنبال هوا هوست بودی که نشد آره؟؟

    • بدون نام

      زیاده خواهی و طمع کار دست شون داده
      یعنی این انگل ها فکر نکردن هر چیزی حدی داره

      مردک بدبخت هیچ وقت نرو دنبال کثافتکاری تا گیر این جور انگل ها نیفتی

      تو که تونستی برای چند لحظه خوش گذرونی 18 میلیون و یک خونه بدی پس حتماً میتونستی زن و زندگی تشکیل بدی و دنبال کثافتکاری نباشی

      اگرچه از کجا معلوم شاید زن هم داشتی ولی به قول اون کار بر از تلویزیون خسته شده بودی و دنبال سینما میگشتی خخخخ

    • سلام سانسورچی

      مامور خاطی این پرونده باید به هفت بار اعدام محکوم بشه

    • منوچهر

      هوس رانی اخر عاقبتش همینه! ولی خاک بر سر آن مردی که هرزه گی را به زنش یاد داده هر چهار نفر شان را اعدام کنید اینها انگل جامعه هستند

    • بدون نام

      فقروبیکاری بیادداکن همه رومیگیره حالابرین بودجهوکنابعکشورخزینه۱۶ملیون افغانی خارجی کتیدو۱۰ملیون شغلمون اشغال بیکارکنن وباعث این شدن که بیش از۳۰درقدسرپرست خانوادههابیکاروفقیرشدن این چه بی غیرتی وسیاستیه زودتراخراج کنیدشون

    • گلپا

      تف به ذات هوس بازاین زن کلاهبردار.ومرد
      ساده که تو دام افتاده.ست.

    • مارپل

      برترین اصلا انتظار ازشمانداشتم وارونه بنویسید! این زن تومسیر جلو ( ماشینهای غیرمسافرکش) که چراغ میدادن سوار میشده ......بعدمیبرده خونه ش که قرچک بوده......! مرد هوس باز تامیرسه تو خونه مشغول گپ وگفت شده که زنگ خونه بصدا درمیاد بعدش خانم شیاد به مرد بدبخت میگه برو توحمام تادادشم اومده سربزنه وبره.......! شاکی توحموم مثلا قایم میشه خلاصه یه زن ومرد وارد میشن وبحث صوری بازنه راه میندازن که کی بوداین مرد وکجاست و.....! نوشتید ولی همه شو نه! ویاعکس فرمودید!!! شاکی از زیر کتک زدن تو حموم خلاص میشه میاردش بیرون همون مرد اخاذ عابرشو بارمزش میگیره وقتی مبلغشو میپرسه طلب پول بیشتر میکنه وتهدید میکنه که پلیس رو خبر میکنه!! شاکی به باجناقش متوسل میشه برای حفظ ابرو وچهارده میلیون نقد میفرسته مرده میگره ساعت ۲ نصف شب .....

    • خانم ماراپل

      ناظر محترم عزیز خواهشا چاپ کن که رسالت خبری به نحو احسنتی انجام شده.وکسی بانظرکاربر به شماگیرنمیده ! واقعا عکس نوشته شده این خبر وبه عقل رز هم جور درنمیاد چه برسه بقیه!!! جهت اگاهی خوبه که اگه یه مرد هوسبازی رفت دنبال عشوه زنی شیطان اینجورجاها باید برای رهایی ازفساد در دستگاهها اقدام کرد!

    • علی اراکی

      کاربر۲۳:۰۴این خبر چه ربطی به افغانیها داره توهم فقط میخای یه نظری داده باشی الان هرکی رفت هرکاری کرد تقصیر افغانیهاست یه زره فکر کن نظربده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقثر ماافغان ها نیستیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج