جاباما
۷۱۸۴۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دستگاه‌های جدید نوکیا، ۸ خرداد معرفی می‌شوند

روز گذشته HMD Global از اولین گوشی هوشمند خود با بریدگی بالای نمایشگر، یعنی نوکیا X۶ رونمایی کرد. کمپانی فنلاندی HMD همانطور که پیش بینی می شد، از میان رده جدید خود به صورت انحصاری در چین رونمایی کرد، اما به نظر میرسد که در رویداد بعد این شرکت قصد دارد تمرکز ویژه ای بر بازار جهانی داشته باشد. از همین رو در تاریخ ۲۹ می (۸ شهریور) HMD در شهر مسکو در روسیه یک مراسم معرفی خواهد داشت.

وبسایت سخت افزار: روز گذشته HMD Global از اولین گوشی هوشمند خود با بریدگی بالای نمایشگر، یعنی نوکیا X۶ رونمایی کرد. کمپانی فنلاندی HMD همانطور که پیش بینی می شد، از میان رده جدید خود به صورت انحصاری در چین رونمایی کرد، اما به نظر میرسد که در رویداد بعد این شرکت قصد دارد تمرکز ویژه ای بر بازار جهانی داشته باشد. از همین رو در تاریخ ۲۹ می (۸ شهریور) HMD در شهر مسکو در روسیه یک مراسم معرفی خواهد داشت.

در مراسم نوکیا که بین ساعت ۷ تا ۹ بعداز ظهر به وقت محلی برگزار می شود، سه مدیر ارشد HMD حضور خواهند داشت. به طور دقیق تر مدیرعامل این کمپانی، رئیس بخش بازاریابی و رئیس بخش محصولات، مدیران اصلی هستند که در روسیه حاضر خواهند بود. حضور آنها این ذهنیت را ایجاد می کنند که مراسم رونمایی بزرگی در کار خواهد بود. تا اینجای سال ۲۰۱۸ گوشی های نوکیا ۱، نوکیا ۶ سال ۲۰۱۸، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸ سیروکو به طور رسمی معرفی شده اند و انتظار میرود که نسخه های سال ۲۰۱۸ گوشی های نوکیا ۲ و نوکیا ۳ نیز رونمایی شوند. یکی از مدیران اجرایی HMD Global اخیراً اعلام کرده است که این شرکت قصد معرفی نوکیا ۵ سال ۲۰۱۸ را نیز دارد.

در کنار تمامی این احتمالاً ممکن است قصد HMD از برگزاری مراسم ۸ خرداد معرفی خط تولید نوکیا X برای بازار جهانی باشد. با وجود آنکه نوکیا X۶ انحصاراً در چین معرفی شد، اما طبق گزارشات اچ ام دی در حال آماده سازی دو گوشی جدید از این خانواده، یعنی نوکیا X۵ و نوکیا X۷ است و پیش بینی می شود از این دو گوشی در روسیه رونمایی شود. نوکیا ۳ و نوکیا ۵ سال گذشته به ترتیب در ماه های ژوئن و جولای معرفی شدند و بعید نیست که جانشینان آنها کاندیدای معرفی در مراسم پیش روی باشند. در هر حال مدت زمان زیادی به این رویداد نمانده است و ما بدون شک در هفته های آتی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج