۷۱۹۵۲۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

شهاب مرادی درگذشت استاد اخلاق را تسلیت گفت

شهاب مرادی در پیامی با تسلیت درگذشت حجةالاسلام و المسلمین حاج سیدمهدی طباطبایی تاکید کرد: قلباً اعتقاد دارم جای خالی سیدمهدی طباطبایی را کسی پر نمی‌کند و این نگران‌کننده است.

خبرگزاری مهر: شهاب مرادی در پیامی با تسلیت درگذشت حجةالاسلام و المسلمین حاج سیدمهدی طباطبایی تاکید کرد: قلباً اعتقاد دارم جای خالی سیدمهدی طباطبایی را کسی پر نمی‌کند و این نگران‌کننده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

سلام بر سیّدِ صمیمی و مهربان و مَرد اخلاق؛ حضرت حجةالاسلام و المسلمین حاج سیدمهدی طباطبایی (رضوان‌الله‌علیه). او عالمی خوش سابقه، مبارز و انقلابی بود. عالمی اخلاقی و دانا که عقل و خردش از علم بسیارش، بیشتر بود و شق و ارادتش به اهل‌بیت علیهم‌السلام، از هر داشته‌اش، بیشتر. او را هر وقت دیدم متبسم بود و از دستِ‌گشاده و سفره بازش و کرامتش بارها شنیده‌ام و شنیده‌اید. او رئوف بود و عطوف و بلندنظر و با مشورت‌های کارگشا و راه‌گشایش سنگ صبوری بود برای مردم و محل التجاء و پناه مردم.

قلباً اعتقاد دارم جای خالی سیدمهدی طباطبایی را کسی پر نمی‌کند! و این نگران‌کننده است. تهران بزرگان بسیاری را از دست داده که طبق روایت شریف علوی، با هر مصیبت و فقدان، ثلمه ای ایجاد شد که لایَسُدّها شیء!. کجاست دیگر مانند آقای مجتهدی و آقای مهدوی کنی و آقا مجتبی تهرانی و آقای سیدابراهیم خسروشاهی و ... رحمةالله علیهم اجمعین

رحلت این عالم ربانی را به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و جمیع بازماندگان محترم آن مرحوم و تمامی دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم. و رحمت و رضوان و مغفرت خاصه الهی را برای روح آن فقیدسعید مسئلت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه مرحوم طباطبایی رو .

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه اون مدیرانی که زمان مدیریتشون ماکت جنازه گذاشتند تو پارک نهج الباغه که مثلا کشتگان منا یاد کنن و باعث ترس و وحشت مردم شدند لعنتی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج