۷۲۰۰۹۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اعزام هیات حقیقت‌یاب مجلس به کازرون

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی درخصوص موضوع مشکلات پیش آمده در شهرستان کازرون گفت: مقرر شد هیات حقیقت یاب متشکل از نمایندگان مجلس به این منطقه اعزام و پس از بررسی، نتیجه را به کمیسیون ارائه کنند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی درخصوص موضوع مشکلات پیش آمده در شهرستان کازرون گفت: مقرر شد هیات حقیقت یاب متشکل از نمایندگان مجلس به این منطقه اعزام و پس از بررسی، نتیجه را به کمیسیون ارائه کنند.

اصغر سلیمی در تشریح جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع مشکلات پیش آمده در کازرون در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد و مقرر شد هیات حقیقت یاب متشکل از نمایندگان مجلس به این منطقه اعزام و پس از بررسی، نتیجه را به کمیسیون ارائه کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین مقرر شد معاون وزیر کشور نیز برای توضیح در خصوص مشکلات پیش آمده در منطقه کازرون در روز (سه شنبه ۱ خردادماه) در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس حاضر شود.

سلیمی با اشاره به اینکه موضوع افزایش تعداد نمایندگان نیز در دستور کار کمیسیون بوده است، ادامه داد: بر این اساس یک نفر به حوزه انتخابیه شهر اصفهان افزوده و همچنین حوزه انتخابیه آران و بیدگل و کاشان نیز جدا و به هر کدام یک نماینده اختصاص یافت.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در این میان تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر نیز به ۲ نفر افزایش یافت و آذرشهر و اسکو نیز از تبریز جدا شد و یک نماینده به این منطقه اضافه شد.

سلیمی افزود: همچنین حوزه های انتخابیه شهریار، قدس و ملارد به ۳ نفر، رباط کریم به ۲ نفر، ورامین، پیشوا و قرچک نیز به ۲ نفر افزایش یافت؛ در این میان به حوزه انتخابیه اسلامشهر با مرکزیت شهر اسلامشهر نیز یک نماینده اختصاص یافت.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد موضوع افزایش نمایندگان در کمیسیون در حال بررسی است و نکات ذکر شده باید به تایید نمایندگان مجلس در صحن علی برسد.

جمعیت شهرستان کازرون که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد، بر اساس سرشماری سال ۹۵ ، ۲۶۶ هزار و ۲۱۷ نفر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      عزیزان در مجلس به اندازه ده سال قانون داریم
      خواهشن از تصویب قانون جدید جلوگیری نمایید
      به حسن اجرای قوانین بپردازید

    • بدون نام

      دروغ یاب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج