۷۲۰۶۴۰
۲۴ نظر
۵۰۰۱
۲۴ نظر
۵۰۰۱
پ

رضایی: ترامپ نمی‌تواند جنگ نظامی راه بیندازد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ، جنگ اقتصادی را دوباره به راه انداخته در حالی که نمی تواند جنگ نظامی راه بیندازد. وی در مقابل اروپا، چین و روسیه و همه یک تنه ایستاده و از برجام خارج شده و به توصیه های آنها هم گوش نمی دهد. می گویند ترامپ می خواهد پلیس اقتصادی دنیا شود اما ما اجازه این کار را نمی دهیم.

خبرگزاری مهر: محسن رضایی شامگاه امروز در مراسم افتتاح پتروشیمی مسجدسلیمان اظهار کرد: دوستان چینی کار خوبی را با ما شروع کردند و امیدوارم که با دست پر راه اندازی این پتروشیمی را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: کار خیلی خوبی شروع شده و این پروژه نماد خیلی چیزها در کشور ایران است؛ اولین نماد این است که محیط کسب و کار در کشور آماده نیست یعنی ۲۰ سال است که اینجا برای انجام یک کار بزرگ تلاش شده و با استانداردهای دنیا باید بین سه تا پنج سال تمام می شد.

رضایی بیان کرد: درس اول این پروژه این است که مسائل فراوان فرهنگی، اجتماعی و حتی شاید به تعبیری سیاسی دست به دست هم داده و وضعیت کشور را برای یک ایستادگی در مقابل ظلم های بزرگی تبدیل کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اینطور نیست که آمریکا بتواند همه درهای دنیا را به روی ایران ببندد؛ ایران از قبل برجام هم با چین دقیق و طبق زمانبندی پیش رفت و وقتی فاز اول آن به بهره برداری برسد، ۳ هزار تن اوره و ۲ هزار و ۵۰۰ تن آمونیاک در روز تولید می شود. در این پروژه نزدیک به ۵ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شد.

رضایی عنوان کرد: یک سرمایه نیمه جان به یک ثروت بزرگی تبدیل می شود؛ ما قادر هستیم ایستادگی کنیم و سرپای خود بایستیم.

وی گفت: به همه گروه های سیاسی در ایران توصیه می کنم که خیلی از نیروهای کارآمد کشور وقت خود را در این بازی های سیاسی تلف نکنند اگر هر کدام باقیات صالحات برای خود می گذاشتند، کشور گلستان می شد.

رضایی گفت: دولت آمریکا یک بار دیگر تصمیم گرفته که با ملت ایران زورآزمایی کند و در این ۴۰ سال اخیر چندمین بار است که از رو نمی روند و خجالت نمی کشند و از شکست های پی در پی خود عقب نشینی نمی کنند. آقای ترامپ نمی داند که ملت ایران دست خالی در مقابل صدام با کلی حمایت توانست پیروز شود.

وی بیان کرد: ترامپ، جنگ اقتصادی را دوباره به راه انداخته در حالی که نمی تواند جنگ نظامی راه بیندازد. وی در مقابل اروپا، چین و روسیه و همه یک تنه ایستاده و از برجام خارج شده و به توصیه های آنها هم گوش نمی دهد. می گویند ترامپ می خواهد پلیس اقتصادی دنیا شود اما ما اجازه این کار را نمی دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: با این وضعیت مصرفی کشور، حتی اگر جنگ اقتصادی هم نباشد به جایی نمی رسیم چه رسد به اینکه ما مقابل یک جنگ اقتصادی هم باشیم.هدف اول این جنگ اقتصادی ناامیدی است و بعد اینکه می خواهند اعتماد مردم ایران را به خود و نظام از بین ببرند. هدف اساسی آنها گرفتن امید از مردم ایران و سلب اعتماد است؛ می خواهند مردم ایران نسبت به آینده مأیوس شوند.

با حرف نمی توان پیروز شد

رضایی تصریح کرد: با حرف تنها نمی شود، پیروز شد و تنها با صحبت کردن نمی توان امیدآفرینی کرد. باید در عمل هم به مردم نشان دهیم؛ اعتماد مردم را باید به خودشان جلب کنیم و دست از این قوم گرایی ها در تبلیغات، صدا و سیما و رسانه ها برداریم.

وی افزود: در کنار امیدآفرینی با سخنرانی و گفتگو باید دست به اقدامات عملی بزنیم؛ یعنی ملت ببینند اقدامات جدی می شود. دولت و نظام بودجه معینی دارد و ممکن است در آینده فروش نفت از دو میلیون بشکه به یک میلیون بشکه کاهش پیدا کند و البته در حال حاضر جنگ روانی راه انداخته اند و این بحثی که در کشور راه افتاده تا بودجه استان ها را کاهش دهند اصلا صحیح نیست و درآمد ایران از نظر ریالی خیلی تغییر زیادی نخواهد کرد ولی مسئله این است که بودجه نظام و دولت محدود است و باید برای ایجاد ثروت عظیم میدان را برای حضور مردم به خصوص جوانان باز کنیم.

رضایی گفت: امروز هر کسی بتواند یک صنعت و کارآفرینی ایجاد کند، یک نوآوری و ابتکار به خرج داده که قداست آزادی خرمشهر را دارد. امروز تلاش، فداکاری، ابداع، اختراع از جمله نیازهای کشور است که با آن می توان آمریکا را شکست داد و در این جبهه می توانیم پوزه آمریکا را به خاک بمالیم. ترامپ یک درسی از ملت ایران خواهد گرفت که در تاریخ آمریکا خواهند گرفت که ایرانی ها نه تنها مرد جنگ و ایستادگی هستند بلکه مرد تلاش، فداکاری و اقتصاد و کار هم هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران در بخش اقتصاد راه نیفتاده ولی اگر راه بیفتد طی ۱۰ سال جزو ۱۰ تا ۱۲ کشور اول دنیا می شویم؛ ملت ایران اقیانوسی است که در شرایط عادی کاملا این آب طغیان می کند و کشتی های بزرگ باید لنگر بیندازند، ترامپ که قایق کوچکی است و این طوفان عظیم آن را با خود خواهد برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله چون شما جنگجو یکه بزنید

      پاسخ ها

      • آ کیا

        اگر جنگی با ایران شروع بشه, ایران باید تمامی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بغیر از عمان رو با هزاران بمب به اتش بکشه. چون هرچی توطئه علیه ایران شکل میگیره از پول همین بی پدرهاست.
        ظلمِ که این کشورها ایران رو وارد جنگ و اتش کنن. وبعد بشنینن و خرابی ایران رو نگاه کنن و بخندند

    • بدون نام

      شما و بعضی مسولان چطور بدون پشتوانه و با پول بیت المال،جنگ راه میندازین و گردن سایر مسولان و مردم ایران میفته و آقای ترامپ با اون همه اختیارات نمیتونه؟؟از کجا اینقد مطمئنی؟نکنه یه چیزایی میدونی و دوباره واسه ملت ایران خواب دیدی؟اینبار باید آقازاده ها جلو برن و بعد ملت

    • علیرضا

      از آن بدتر راه انداخته

    • بدون نام

      کاملا با نظرات سردار مخلص موافق هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی نظر شما را خواست.

    • کارمند

      آمریکا نیازی ندارد برای جنگ هزینه کند چون با تحریمها به هدفش خواهد رسید جزاینکه مسئولین بجای شعار دادن فکری بکنند

    • ایران

      اما تو می توانی راه بیندازی.....

    • بدون نام

      بنام خدا
      سلام برسرداران وفادار
      هرایرانی غیوردرمقابل آمریکا یک سرداراست اگرآمریکا به فکرجنگ باشد چنان ضربه ای خواهد خورد که تاابدتاریخ درس عبرت برای دشمنان اسلام خواهد بودلابی صهیونیست حاکم برآمریکا میداند باتعرض نظامی به جمهوری اسلامی ایران بهانه ی کثیف حضور خود درمنطقه یعنی رژیم کودک کش ودین ستیز اسرائیل ازدست خو اهددادو ازصفحه روزگار محو خواهد شد پس چنین غلطی را هرگز نخواهد کردملت ودولت تحت ارشادات رهبری معظم ،انقلاب را به امید خدابه حکومت عدل صاحب زمان وصل خواهند کرد ــ مرگبرآمریکا فرانسه انگلیس اسراییل وهرکسی که زنده بودن یا زندگی بدون استکبار راناممکن میداند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو زندگی سرداران باوفا رو ببین بعد تعریف کن

    • بدون نام

      سردار گرامی .فقط مردم بتنهای نمیتوانند مسولین باید بجای هزینه کردن ثروت این کشوربرای اهداف سیاسی خارج از مرزها ب داخل کشور بنگرند.

    • بدون نام

      هرچیزی که شماها گفتید نمیشه اونا انجام دادن

    • بدون نام

      بله شما میگفتی از برجام نمی تواند خارج شود

    • بدون نام

      ترسیدی؟؟؟!!!

    • مهدی

      بی خیال حاج محسن، حرف نزنی سنگین تری

    • خلیلی قوشچی

      چین از کی تا حالا دوست ما شده؟البته به لطف تحریمهای امریکا و کالاهای بنجل چینی بعضیها پول خوبی درآوردن

    • محمد

      چین دوست ما نیست

    • بدون نام

      به آقای رضایی نبودی چند وقت نگران ات شدم هه

    • بدون نام

      باز تو کارشناسی کردی این کشور چقدر تاوان حرفهای خاله زنکی شما رو بلید بده

    • بدون نام

      البته اقای رضایی اینجا به قول شما از حرف تا عمل فاصله زیاد است،واز اینکه میفرمایید جنگ اقتصادی که ترامپ راه خواهد انداخت تأثیری نخواهد داشت ،بله حرف شما کاملا منطقی است چون مردم وملتی که شما مسولین در ذهنتان است همان دوروبری های شما هستند وهم از توبره میخورند هم از آخور!ومردم شما یعنی ده درصد جمعیت کشور،حالا برای اینکه تفهیم بشید شما برای یکسال حقوق بازنشستگی یا مستمری یک میلیون وهشتصد بگیر وزندگی کن ببینم از این عرایض میکنید یا خیر؟!!!!

    • بدون نام

      اگر راه انداخت تو کجایی اونوقت که مردم بابت این حرفت از دماغ آویزونت کنن. هر کسی از راه میرسه با اظهار نظرهای کشکیش مملکتو نزدیکتر میکنه به پرتگاه. بابا چی میخواید دیگه از جون مردم و ایران؟

    • بدون نام

      اینقدر به ابرقدرتها سیلی زدیم. , اینقدر با مشت تو دهن استکبار زدیم........ حالا شما می گویید با این وضع اقتصادی نیاز به تحریم هم نداریم .....دو صد گفتار چون نیم کردار نیست .

    • بدون نام

      رضایی حرفاش سروته ندارد مفسر خوبی هم نیست ونبوده همه میدونن ایشون برا ریس جمهور شدن جون میکنه که مردم فهیم ایران .

    • بهلول

      آمریکا چون سیستم پولی جهان را در اختیار داره و در ضمن میزان مصرفش هم بالاست اقتصاد دنیا را وابسته خودش کرده و نیاز چندانی به جنگ با کسی نداره و ابزار اقتصادی میتونه با همه بجنگه تنها راه مبارزه با یک بوفالو پر شیر اینه که علفش بدی ابراز دوستی کنی بری پشت سرش و بدوشی ولی اگر جلو شاخش وایسی بدجوری حالتو میگیره چون گاوه
      انتخاب روش بعهده شما هوشمندان است
      وقتی ما وقت داشتیم علف بدیم و با گاو دوست بشیم فحش دادیم ولی حالا نوبت عربا هست علف دادن و دارن میدوشن
      شما برو یه کم لابی یاد بگیر مشکل حله همیشه چماق و شعار کار ساز نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج