adexo3
۷۲۱۰۲۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نحوه پاسخ دهی به سوالات نمایندگان از روحانی

سخنگوی دولت گفت: هر یک از نمایندگان سوالی از رییس جمهوری داشته باشند، قطعا با حضور نمایندگان دولت به پرسش های آنها پاسخ داده می شود.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی دولت گفت: هر یک از نمایندگان سوالی از رییس جمهوری داشته باشند، قطعا با حضور نمایندگان دولت به پرسش های آنها پاسخ داده می شود.

محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در ادامه نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا رییس جمهوری برای پاسخ به سوال نمایندگان سوال کننده در مجلس حضور می یابد، گفت: هر سوالی باشد با حضور نمایندگان رییس جمهوری به آن ها پاسخ داده می شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: اینکه رییس جمهوری با این همه مشغله در مجلس حضور یابد و سوالی که همه همکاران ذیربط به آن جواب داده اند پاسخ دهد، مشخص است که دنبال جواب نیستند و بحث دیگری است.

وی ادامه داد: زمانی که به گذشته فکر می کنم به یاد می آورم که نمایندگان آن دوره چقدر تلاش کردند تا رییس دولت دهم را به مجلس بیاورند، چه اتفاقی افتاد؟ البته ما به نمایندگان احترام ویژه ای قائل هستیم و با تواضع و احترام برخورد می کنیم.

سخنگوی دولت اضافه کرد : غالب دولتمردان فرزندان مجلس هستند و از رییس جمهوری، معاون اول رییس جمهوری و خود من سال ها در مجلس بوده ایم.
ن

وبخت در پاسخ به اینکه گفته می شود در نشست نمایندگان دولت با نماینده سوال کننده از رییس جمهوری، وی قانع نشده است و ایرادی که گرفته این است که چرا نمایندگان اقتصادی در این جلسه حضور ندارند، پاسخ داد: اتفاقا مسئولان ستاد اقتصادی دولت اعم از آقایان نهاوندیان و کرباسیان به همراه آقای ظریف در جلسه حضور داشتند و بحث حقوقی بود و پاسخ هایی که ارائه شد، متقن و دقیق بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سخنگوی دولت ادامه داد: اینکه رییس جمهوری با این همه مشغله در مجلس حضور یابد و سوالی که همه همکاران ذیربط به آن جواب داده اند پاسخ دهد، مشخص است که دنبال جواب نیستند و بحث دیگری است

    • بدون نام

      از مکافات عمل غافل مشو...گندم از گندم بروید جو زجو دنیا وارونه جلوه دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج