اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۱۴۱۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

توقف ۱۰ روزه کامیون‌ها در مرز دوغارون

عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی گفت: در مرز دوغارون شاهد این بوده که کامیون‌های ترانزیت ۱۰ روز در مرز توقف دارند از این جهت نسبت به گذشته صادرات ما به روز از مرزها خارج شده اما هم‌اکنون صادرات ما حدود یک هفته خواب دارد.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی گفت: در مرز دوغارون شاهد این بوده که کامیون‌های ترانزیت ۱۰ روز در مرز توقف دارند از این جهت نسبت به گذشته صادرات ما به روز از مرزها خارج شده اما هم‌اکنون صادرات ما حدود یک هفته خواب دارد.

ابراهیم عطایی با بیان این‌که ارز اختصاص یافته به رانندگان بین‌الملل به واقعیت‌ها نزدیک است، بیان کرد: ارزهای اختصاص یافته به واقعیت‌ها نزدیک بوده ولی میزان ارز اختصاص یافته اگر به طور دقیق بررسی شود میزان دقیقی نبوده است.

وی ادامه داد: ارز اختصاص یافته به نوعی کمک هزینه به شمارمی‌آید، اما در این میزان اختصاص یافته هزینه‌های ویزای رانندگان درنظر گرفته نشده است. هم‌چنین برای ورود کامیون‌های خارجی که در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰۰ دستگاه وارد ایران می‌شود، قانونی مبنی بر تهیه دلار در ازای نرخ مشخص تعیین نشده است.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی در خصوص وضعیت مرز دوغارون عنوان کرد: مشکلات این مرز در طی یک روز حل خواهد شد، اما در حال حاضر شاهد این بودیم که در سال گذشته با دستور استاندار مشکل مرز حل شد اما بعد از آن شاهد مشکلات بوده‌ایم.

عطایی با اشاره به این‌که عید‌های اصلی کشور افغانستان عید فطر و قربان است، تصریح کرد: اگر کالاهای خریداری شده توسط کشور افغانستان به خریداران این کشور در زمان عیدها نرسد شاهد آسیب به ترانزیت کشور هستیم.

وی ادامه داد: هم‌چنین اکنون شاهد آن هستیم که کامیون‌ها ۱۰ روز در مرز توقف دارند، از این جهت راهکار‌هایی پیشنهاد و پیگیری‌هایی انجام شده اما شاهد رفع مشکل نبوده‌ایم، نسبت به گذشته تقریبا صادرات ما به روز از مرز‌ها خارج می‌شد اما هم‌اکنون بخش صادرات ما حدود یک هفته خواب دارد .

عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی در خصوص مرز سرخس عنوان کرد: متاسفانه ترکمنستان مرز ایران را دور می‌زند که شاهد کاهش بار هستیم، به طوری که با وجود ساخت پل جدید سرخس و اتمام کار آن شاهد عدم استفاده از این پل هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اعتصاب شون هم بگید خب

    • موسی

      برید بنزین بزنید که داره تموم میشه

    • امام رههههههه

      لعنت به شما چرا فقط خبرهلیی که خودتون میخوایید رو پخش میکنید , شیراز بنزین نیست همه افتادن به جون هم ...

    • احسان

      اقا چراااااا از اعتصابات راننده ها حرفی نمیزنید؟؟ خیال میکنی اگه تو نگی ملت خبر دار نمیشن خخخخخخخخخ،،اخرش مجبور میشی خودت اعتراف کنی حالا مرد باش اینو سانسور نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج