adexo3
۷۲۲۳۰۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

بازدید شبانه شهردار تهران از شوش و خراسان

شهردار تهران شب گذشته در بازدید سرزده از منطقه ۱۵ در جریان معضلات و آسیب های اجتماعی این منطقه قرار گرفت و خواستار تهیه آمار دقیق و تفکیک شده استان و شهر مددجویان شد.

ایسنا نوشت: شهردار تهران شب گذشته در بازدید سرزده از منطقه ۱۵ در جریان معضلات و آسیب های اجتماعی این منطقه قرار گرفت و خواستار تهیه آمار دقیق و تفکیک شده استان و شهر مددجویان شد.

محمدعلی افشانی شهردار تهران شب گذشته از بافت فرسوده منطقه ١٥ بازدید و در جریان معضلات و آسیب های اجتماعی این منطقه قرار گرفت.

در این بازدید سیدمحمدعلی افشانی به همراه حسن رباطی معاون امور مناطق و همچنین امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از ساعت ٢٢ به صورت سرزده از تعدادی از محلات از جمله میدان شوش، خیابان خراسان، محله مینابی و ... بازدید کرده و در جریان روند کار شهرداری و بازآفرینی بافت های فرسوده این محلات قرار گرفت. به گفته شهردار منطقه ١٥، محله مینابی پرمخاطره ترین نقطه شهر تهران از لحاظ بافت های فرسوده است.

محله اتابک مقصد بعدی افشانی بود که پس از بازدید از نقاط فرسوده این محله که در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) قرار داشت، موضوع دو پل روگذر خیابان خاوران که محله دهقی را از بزرگراه امام علی(ع) به خاوران متصل می کند و طی ماه های گذشته بلاتکلیف مانده بود، در دستور کار قرار داد.

شهردار تهران در ادامه بازدید سرزده خود، راهی مددسرای خاوران شد تا در جریان خدمات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به مددجویان این گرمخانه قرار گیرد.

در جریان این دیدار افشانی به رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد، به سرعت آمار دقیق و تفکیک شده استان و شهر مددجویان را ارائه کند تا در برنامه ریزی برای مدیریت آسیب های اجتماعی به عنوان سند برنامه مورد استفاده قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر این اقا توانست مشکل سه راهی سیمان در بزرگراه امام رضا که سالهاست بین دوناحیه شهرداری لنگ درهوا مانده را حل کند اونوقت میشه بهش امیدوار شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این از نجفی بدتره این و دارو دسته اش کدوم کار به سرانجام رسوندن جز آشوب و زرنگ بازی

    • بدون نام

      چراهمه شبانه رفتن بازدید

    • بدون نام

      قدم رنج ه فرمودی تو از کدوم شاخه ی که بر سر نعش آومدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج