۷۲۲۴۴۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

امام جمعه بجنورد:

دعوای آمریکا و اروپا ظاهری است؛ گول نخورید

امام جمعه بجنورد گفت: دعوای آمریکا و اروپا در خصوص برجام دعوایی ظاهری و زرگری است، مواظب باشیم و گول نخوریم.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه بجنورد گفت: دعوای آمریکا و اروپا در خصوص برجام دعوایی ظاهری و زرگری است، مواظب باشیم و گول نخوریم.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به این‌که آمریکا ارباب اروپا است و اروپاییان همکاری با آمریکا را رها نمی‌کنند، افزود: زمان، زمان بسیار حساسی است و مسئولان کشور باید دقت داشته باشند و درست تصمیم بگیرند که اگر تصمیمی اشتباه گرفته شود، ملت ایران هیچ گاه این اشتباهات را نخواهد بخشید.

وی ادامه داد: ما امرور در دنیا با یک جنگ نامتقارن روبه رو هستیم، امروز ملت ایران در مقابل استکبار قد کشیده است و آن تبدیل به یک حرف جدید در دنیا شده است.

یعقوبی اظهار کرد: دیگر توپ و توپخانه کارایی ندارد، این اراده است که موثر است و امروز انقلاب اسلامی، جنگ اراده در مقابل یک جنگ ناعادلانه قرار دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز مجلس بیان کرد: مجلس سنگر بزرگی است و جایگاه شریفی دارد و این محل، مکان حل و فصل مشکلات مردم است.

خطیب نماز جمعه بجنورد تاکید کرد: نمایندگان وقت‌شان را برای انجام کارهای بزرگ اختصاص دهند و قوانین دست و پا گیر را اصلاح کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال برخی از قوانین منابع طبیعی مربوط به دوره طاغوت می شود به طوری که این قوانین هم اکنون دست و پا گیر شده و برای انجام کارهایی همچون کشت و کار مشکل ایجاد کرده است و باید هرچه سریع‌تر رفع شود.

یعقوبی خاطرنشان کرد: پاسخ نمایندگان به یکدیگر یا با دولت بطوری که یکی صحبتی می‌کند و تک می‌اندازد و دیگری پاسخ می دهد و پاتک می اندازد مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه(س) گفت: این بانوی بزرگوار اسلام کارآفرین بود بطوریکه هم برای خود و هم برای تعداد زیادی از افراد دیگر اشتغال ایجاد کرده بود.

امام جمعه بجنورد افزود: حضرت خدیجه(س) ایثارگر بود بطوریکه اموال خود را در راه اسلام خرج کرد.

وی ادامه داد: در این برهه زمانی باید فعالیت های قرآنی و دینی افزایش یابد و مردم بخشی از اموال خود را در راه قرآن، فرهنگ قرآنی و دینی و تمدن قرآنی خرج کنند.

یعقوبی به برگزاری هرچه شکوهمند نماز جمعه نیز اشاره و اظهار کرد: نماز جمعه رنگ و بوی ولایی دارد و باید به برگزاری هر چه شکوهمندتر آن توجه شود و در طول کل سال تعمیم داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت منم موافقم باید ببینیم پشت پرده چکار میکنند ظاهرا روی پروژه ای کار میکنند ودارند وقت کشی میکنند تا به هدفشان نزدیک شوند

    • فرهاد

      خیلی تابلوئه که زرگریه.نمیدونم چرا دولتمردان خودشونو به اون راه میزنن

    • بدون نام

      گول نمیخوریم جناب‌ چون همه چی گرون شده و فلج شدیم

    • بدون نام

      کاملادرست است مطمین باشیداروپاوآمریکادوحلقه جدانشدنی ازیکدیگرهستند وهیچوقت منافع همدیگررابخاطر کشورثالثی مثل ایران ازدستنخواهند داد پس دولتمردان مانبایدفریب ظاهرسازی واشک تمساح گونه آنهارابرای برجام بخورند مثلاهمین شرکت نفتی توتال که یک شرکت صددرصد فرانسوی هست وبایدتابع قوانین دولتش باشد به بهانه شراکت امریکاوداشتن سهم دراین شرکت ازهمکاری باشرکتهای نفتی انصراف داده .پس می طلبد که طبق فرمایشات رهبری قراردادی محکم وباضمانتی قوی انجام شود

    • ای خدا

      حاجی لطفاً مردم را مایوس نکنید ترا خدا چرا همش منفی بافی میکنید يه کم هم به مردم امید بدهید!

    • بدون نام

      شما بهتره به فرمایشات حضرت آقا گوش بدین تا خودتون ابراز نظر کنی.
      البته حق داری... هیچ مشکل مالی، جنسی و... نداری...
      این ما جوونا هستیم که همه جوره به فنا رفتیم..

    • بدون نام

      چه داور ی۰

    • بدون نام

      تکذیب شد واقعیه

    • ص.م

      این درسته .برخی از همین کشورهای اروپایی همان استعمار گران ماقبل هقتاد سال پیش هستند و الان هم بسان دو تیغه قیچی با امریکای پلید همکاری میکنند و دقیقا در حال بازی دادن ما هستند . دارند بچه گول میزنند . کارتون پینوکیو که یادتونه .......به همین روشنی.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج