adexo3
۷۲۲۸۵۸
۱۶ نظر
۵۰۵۲
۱۶ نظر
۵۰۵۲
پ

این کلاهبردار فراری را شناسایی کنید

پلیس پایتخت با انتشار تصویر یکی از کلاهبرداران فراری از شهروندان برای شناسایی او درخواست کمک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پلیس پایتخت با انتشار تصویر یکی از کلاهبرداران فراری از شهروندان برای شناسایی او درخواست کمک کرد.

در مورخه ۱۸/۰۱/۱۳۹۷ پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه جعل عناوین از کلانتری ۱۰۸ نواب به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکیه عنوان کرده بود که شخصی ضمن معرفی خود به عنوان مأمور یکی از وزارتخانه های دولتی و به بهانه خرید خودرو اقساطی بدون بهره با شرایط بسیار مناسب اقدام به کلاهبرداری چند میلیون تومانی از وی نموده است.

این کلاهبردار فراری را شناسایی کنید

شاکیه پس از حضور در اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در توضیح شکایت خود به کارآگاهان گفت: چندی پیش با شخصی که خودش را به نام آقای ظریف معرفی کرده بود، آشنا شدم؛ این شخص خودش را به عنوان مأمور یکی از وزارتخانه های مهم دولتی معرفی کرد و پس از مدت کوتاهی به بنده پیشنهاد ازدواج داد. طی این مدت وی بارها در خصوص جایگاه اداری خود صحبت می کرد تا اینکه یک بار عنوان داشت می تواند با استفاده از موقعیت خود نسبت به ثبت نام خرید یک دستگاه خودرو سواری برای من آن هم به صورت اقساط بلند مدت و مهم تر از آن بدون بهره اقدام نماید و فقط بایستی مبلغی را به عنوان پیش ثبت نام به حساب خودروسازی مربوط واریز نمایم تا در عرض چند روز خودرو را تحویل بگیرم. من نیز که طی همین مدت کوتاه به این شخص اعتماد کامل پیدا کرده بودم، پول درخواستی وی جهت ثبت نام اولیه خودرو را به وی پرداخت کرده و منتظر ماندم تا طی چند روز خودرو را تحویل بگیرم، اما هیچ خبری نشد؛ بارها با شماره تماس این شخص تماس گرفتم اما گوشی تلفن همراهش خاموش شده بود و آن زمان بود که فهمیدم قصد ازدواج با کسی را داشته ام که تنها از او یک شماره تلفن همراه بیشتر نداشتم .

این کلاهبردار فراری را شناسایی کنید

کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات شاکیه که عنوان داشته بود جهت دریافت پول به همراه متهم متواری پرونده به شعبه بانک مراجعه کرده، به شعبه بانک مورد نظر رفته و در بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته بانکی و با راهنمایی شاکیه موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم، هماهنگی لازم جهت انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم با بازپرس محترم شعبه ۷ دادسرای ناحیه ۱۰ تهران بعمل آمده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت واقعی و یا مخفیگاه و محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره ۵۱۰۵۵۵۱۳ در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند؛ همچنین از دیگر شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شده و توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفتند نیز دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خخخخخخ فرار کرد دمش گرم

    • مریم

      پس فقط به قصد شوهر کردن نبودید بلکه دنبال معامله سود اوری هم بودید ، کسی سر شما را کلاه نگذاشته

    • بدون نام

      حتما مجوزی داشته برا خرید؟ خدا عالمه.دیگه هیچی باور نداریم!

    • بدون نام

      شناسایی بشه که چی ؟مگه کلاهبردارهای صندوق ذخیره فرهنگیان رو چیکار کردین ؟؟؟

    • بدون نام

      دم دختره گرم با یه شماره خالی رفته ازدواج چقدر بحال

    • بدون نام

      خانمها تورو خدا بس کنید.پیشنهاد ازدواج چیه؟؟؟چرا خانمها فکر میکنن ازدواج هدفیه که با هر وسیله ای باید بهش رسید؟؟؟

    • بدون نام

      اینکه واسه برج یک پارساله

    • حقگو

      خوبت کرد خاک تواون سرت هم تو نه اهل ازدواج بودی هم چون بهت اول سود میرسید میخاستی ازدواج کنی وگر نه این چه ازدواجی میخاستی بکنی که فقط یه شماره تلفن خاموش از طرف داشتی... خخخخخخ

    • بدون نام

      چطوری گول خوردی باحرف فقط ؟ بالاخره بایدمدرکی نوشته چیزی ازش میگرفتی

    • بدون نام

      شاید هم راست میگفته یکی از مسئولین بوده اخه الان بیشتر فسادها در مسئولینه تا مردم عادی مثال خاوری.

    • بدون نام

      عجب روزگاری شده. به آدمای دزد ، بی انصاف تحسین میکنیم! میگیم دمش گرم ، زرنگه!! اون وقت به آدمای ساده که نمیتونن کلاه کسی بردارن و دروغ بگن . ناسزا میگیم. عجب خریه. ساده اسکل. بعد انتظار داریم درستی صداقت تو جامعه رواج پیدا کنه

    • بدون نام

      :هیچکس قابل اعتماد نیس
      چطور اینهمه پول دادی دستش وقتی اصلا شناختی نسبت بهم ندارین شماره تلفن ک نشد مدرک .
      اینروزها خیلی ها چند تا چند تا شماره و گوشی دارن دقیقا هم واسه کلاهبرداری و کثافت کاریهاشون .
      نمیدونم این مردم پس کی میخوان از عقلشون استفاده کنن

    • بدون نام

      کرم از درخته

    • بدون نام

      همچنین تصویر بدون پوشش خانم هایی که در قالب ازدواج قصد تامین نیازهای مالی خود را دارند را هم منتشر کنید، آنهایی که ۶ ماه بعد شوهر را تیغ زده و طلاق میگیرند و روز از نو و کاسبی از نو

    • بدون نام

      در ازدواج اولین معیار انتخاب خانمها پوله. خوبه میخواست با مهریه طرف را تیغ بزنه اون زودتر زد و رفت. اجرت المثل هم نداده. دمش گرم.

    • بدون نام

      جالبه این شخصو عکسشو منتشر می کنن ولی اون دزد نامردی که با همکاری از ما بهترون از ایران فرار کرد و بدهکار کله گنده ی بانکی بود رو با واو الف معرفی می کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج