adexo3
۷۲۳۱۶۳
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

ترامپ: برنامه ملاقات با «اون» تغییر نکرده است

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که هفته گذشته نشست با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را لغو کرد، امروز در اظهاراتی تناقض آمیز گفت که همچنان به دنبال برگزاری این دیدار است.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که هفته گذشته نشست با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را لغو کرد، امروز در اظهاراتی تناقض آمیز گفت که همچنان به دنبال برگزاری این دیدار است.

ما برای جلسه با کره شمالی بسیار خوب کار می کنیم. این روند به بسیار خوب پیش می رود. ما به دنبال برگزاری این دیدار در دوازدهم ژوئن (۲۲ خرداد) در سنگاپور هستیم. این دیدار تغییر نکرده است. باید ببینیم چه پیش می آید.

ترامپ هفته گذشته در نامه ای به کیم جونگ اون نوشت، به دلیل «خشم فراوان و خصومت آشکار» کره شمالی اکنون «زمان مناسبی» برای این دیدار نیست. موضوع دیدار با رهبر کره شمالی، عدم ثبات در تصمیم گیری و ناشیگری ترامپ در عرصه سیاست خارجی را بیش از پیش آشکار کرده است.

در چنین وضعیت پرابهامی، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که تیمی از آمریکا هفته جاری راهی سنگاپور می شود تا جزئیات مربوط به نشست احتمالی بین رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی را بررسی کند.

از سوی دیگر، خبرگزاری کره شمالی اعلام کرد: کیم جونگ اون بر عزم ثابت خود برای دیدار با ترامپ تاکید دارد و خواهان برگزاری اجلاس سران با آمریکاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر دونالد ترامپ مرد عمل

      پاسخ ها

      • .

        ترامپ به گفته ی کسانی که باهاش آشنا هستند فرد بسیار بی ادب درشت گو وقیح است که هیچ مرام معرفتی ندارد وتاکنون بسیاری از کسانی که باهاش بودن و بهش خدمت کردن را اخراج کرد ه است در ثانی دشمنی اش با مسلمانان و سرسپردگی اش به صهیونیسم زبانزد خاص و عام است البته دنیا پر از انسانهای پست و بی معرفت است

      • بدون نام

        ۱۱:۴۵ طوری نوشته انگار از بچگی با دونالد بزرگ شده!!!!

    • بدون نام

      ترامپ تنها سیاستمداریه که به همه وعده هاش عمل کرده. البته دیده شده بعضی سیاستمدارای دیگه میگن با فلان کار مخالفم، بعدش خودشون حکم همون کار رو امضا میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادش به خیر، رئیس یکی از کشورای آفریقایی میگفت با حصر مخالفم، بعدش معلوم شد خودش مصوبه حصر رو امضا کرده. یکی دیگه میگفت با فیلترینگ مخالفم، معلوم شد خودش دسترسی مردم به اطلاعات رو مسدود کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج