۷۲۳۶۲۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مواضع چین نسبت به برجام تغییر نمی‌کند

در دیدار معاون بین‌الملل حزب موتلفه با معاون وزارت ارتباطات چین بر تداوم برجام با همکاری اروپا و روسیه تاکید شد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی صولی، معاون بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی، با "لی جون"، معاون وزارت ارتباطات بین المللی حزب کمونیست چین در پکن دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار لی جون با اشاره به سوابق خوب همکاری های متقابل و سازنده میان دو حزب، بر اهمیت و نقش این روابط در تقویت و توسعه همکاری های دو کشور تاکید کرد.

وی به خروج یکجانبه آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: مواضع چین نسبت به برجام، تغییر نمی کند و به رغم اقدامات آمریکا، ما برای تدوام این توافق بین المللی با همکاری روسیه و کشورهای اروپایی تلاش خواهیم کرد.

معاون وزیر ارتباطات بین الملل حزب کمونیست چین با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور ایران به چین، بر تحکیم سیاست خارجی چین درباره روابط با جمهوری اسلامی تاکید و دیدار آتی روسای جمهور دو کشور را برای پیشبرد روابط بسیار مفید توصیف کرد.

لی جون، با یادآوری سوابق تاریخی و تمدنی ایران و چین در مسیر راه ابریشم گفت: ما مایل هستیم تا سطح همکاری ها و مبادلات دو حزب را با هدف ارتقا سطح مراودات دو کشور در اجرای طرح های "یک کمربند، یک جاده" افزایش داده و از ظرفیت مهم روابط دو حزب، در این مسیر استفاده کنیم.

معاون بین الملل حزب کمونیست چین با تشکر از ابتکار عمل حزب مؤتلفه اسلامی در برگزاری "نشست مجمع همکاری احزاب کشورهای راه ابریشم" در تهران، از پیشنهاد تشکیل "کمیسیون مشترک همکاری های دو حزب" با هدف ایفای نقش تسهیل گری و حمایت کنندگی در تعامل و روابط بخش های خصوصی و مردمی دو کشور استقبال کرد.

تغییر پایه مبادلات پولی از دلار به یوان، باعث کاهش نگرانی شرکت های چینی از تحریمها می شود

در این دیدار، مهدی صولی معاون بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور اسلامی ایران به چین گفت: ما اطمینان داریم که سفر آقای روحانی در شرایط کنونی، نقطه عطف و فصل جدیدی در تقویت همکاری های ایران و چین به وجود خواهد آورد و روند تحقق اهداف سند همکاری راهبردی دو کشور را تقویت خواهد کرد.

وی با تشریح روند رو به رشد همکاری های پانزده ساله دو حزب که مبتنی بر اصول برابری و احترام متقابل بنا نهاده شده است، بر ضرورت ارتقا سطح همکاری های دو جانبه تاکید کرد و گفت: در سند همکاری راهبردی ایران و چین که به امضای روسای جمهور دو کشور رسیده است به حمایت دولت ها از توسعه همکار های حزبی تصریح شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلومه که تغییر نمیکنه .وقتی اینهمه جنس بی کیفیت به ایران صادر میکنه بایدم از ایران حمایت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج