جاباما
۷۲۴۸۳۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

نوکیا ۳۳۱۰ جان‌سخت‌تر از گوشی‌های هوشمند

احتمالا تصور شما بر این است که یک گوشی قدیمی مانند نوکیا ۳۳۱۰ از گوشی های هوشمند جدید مجهز به سیستم عامل اندروید ضعیف تر و شکننده تر است.

خبرگزاری مهر: احتمالا تصور شما بر این است که یک گوشی قدیمی مانند نوکیا ۳۳۱۰ از گوشی های هوشمند جدید مجهز به سیستم عامل اندروید ضعیف تر و شکننده تر است.

نوکیا ۳۳۱۰ جان‌سخت‌تر از گوشی‌های هوشمند

نتایج یک آزمایش علمی که به تازگی بر روی گوشی ۳۳۱۰ انجام شده عکس این مطلب را نشان می دهد.

بر اساس آزمایش یادشده که فیلم آن توسط یکی از کاربران مشهور یوتیوب موسوم به Kreosan منتشر شده گوشی نوکیا ۳۳۱۰ می تواند در برابر تزریق برق با فشار یک میلیون ولت مقاومت کرده و سالم بماند، اما گوشی های هوشمند اندرویدی از چنین توان مقاومتی برخوردار نیستند.

شاید از همین رو باشد که نوکیا ۳۳۱۰ توسط بسیاری از علاقمندانش پاره آجر لقب گرفته است؛ لقبی که نشانگر استحکام و صلابت این گوشی در برابر ضربه، فشار، جریان برق و غیره است.

در جریان آزمایش یادشده ابتدا یک میلیون ولت جریان برق به گوشی نوکیا ۳۳۱۰ متصل شد. گوشی مذکور در جریان انجام آزمایش ابتدا از کار افتاد و سپس نمایشگر آن روشن و خاموش شده و پیام های عجیبی را نمایش داد. اما زمانی که با آن تماس گرفته شد، گوشی زنگ خورد و شماره تماس مخاطب هم به نمایش درآمد. نکته مهم تر اینکه بعد از پایان آزمایش گوشی نوکیا ۳۳۱۰ بدون مشکل خاصی به فعالیت عادی خود ادامه داد.

اما این شرایط در مورد گوشی های اندرویدی پیشرفته وجود داشت و زمانی که جریان برق یک میلیون ولت به آن تزریق شد، نمایشگر لمسی بعد از نمایش پیام هایی عجیب از کار افتاد. همچنین این گوشی قادر به برقراری تماس نبود و زمانی که آزمایش به پایان رسید، مشخص شد که یکی از قطعات نصب شده بر روی مادربرد این گوشی سوخته و از کار افتاده است.

آزمایش یادشده ثابت می کند گوشی نوکیا ۳۳۱۰ کماکان جان سخت ترین گوشی تلفن همراه موجود بر روی کره زمین است و گوشی های پیشرفته امروزی هنوز نمی توانند جایگزین آن شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گفته شده علت انقراض نسل دایناسورها بارش شهاب سنگ نبوده و دلیل آن پرتاب گوشی ۳۳۱۰ به سمت دایناسورها توسط یوفوها بوده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج