اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

امیری: دولت دخالتی در انتخاب لاریجانی نداشت

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به اینکه انتخابات رییس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و مربوط به خود نمایندگان مجلس است، گفت: طبیعتا دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

ایسنا نوشت: معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به اینکه انتخابات رییس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و مربوط به خود نمایندگان مجلس است، گفت: طبیعتا دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

حسینعلی امیری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه خود نمایندگان مجلس تشخیص دادند که لاریجانی را مجدد به عنوان رییس و پزشکیان و مطهری را به عنوان نواب رییس انتخاب کنند، اظهار کرد: به رییس و نواب رییس مجلس بابت این انتخاب تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: توقع داریم کماکان تعامل دولت و مجلس فزآینده شود زیرا در این شرایط به همکاری سه قوا نیاز داریم. ما تلاش می‌کنیم که تعاملات دو قوه را ارتقا ببخشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد آبستراکسیون نمایندگان مخالف یکی از لوایح چهارگانه مرتبط با AFTF در کمیسیون امنیت ملی، بیان کرد: ما از لوایح خود دفاع می‌کنیم زیرا دولت این لوایح را با کارشناسی دقیق تهیه می‌کند. این لایحه هم در قوه قضاییه و هم در شورای عالی امنیت ملی مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است. دولت در تهیه لوایح، مصالح کشور را مدنظر قرار می‌دهد.

امیری در پایان گفت: توقع ما این است که اگر کمیسیون امنیت ملی سوالی دارد آن را مطرح کند و ما کاملا آماده‌ایم تا به این سوالات پاسخ داده و دغدغه‌های نمایندگان را رفع کنیم، ما کاملا آماده همکاری با کمیسیون امنیت ملی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوران

      در پس گرفتن سوال از رییس جمهور چی ؟؟فشار استانداران یعنی کار دولت نبوده ؟؟

    • علی

      دولت که دستی نداشت ملت هم که خیلی وقته از این خانواده دل خوشی ندارن پس میمونه خانه ملت که اونم معلوم شد که با مردم نیستن انتخابات حتما حضور فعال داشته باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج