۷۲۵۳۸
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

تحریک سعیدعسگرها توسط حاج‌منصور ارضی

حاج منصور ارضی، مداح مشهور حامی احمدی‌نژاد، روز سه‌شنبه در دعای عرفه که در حسینیه صنف لباس فروشان برگزار شد با انتقاد از اظهارات اخیر آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی درباره‌ی مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکا، گفت: خدایا همین الساعه خبر مرگ هاشمی رو برسون!

خبرگزاری ایسنا: حاج منصور ارضی، مداح مشهور حامی احمدی‌نژاد، روز سه‌شنبه در دعای عرفه که در حسینیه صنف لباس فروشان برگزار شد با انتقاد از اظهارات اخیر آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی درباره‌ی مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکا، گفت: خدایا همین الساعه خبر مرگ هاشمی رو برسون!

بخش‌هایی از گزارش انصاف نیوز به این شرح است: سخنان تحریک آمیز این مداح سیاسی در مراسم مذهبی، «آمین، آمین» گفتن بخشی از حاضران را در پی داشت؛ حاضرانی که در میان آنها افرادی از جنس سعید عسگر، ترور کننده‌ی سعید حجاریان وجود دارند و با تحریکاتی مانند این، باید نگران رفتارهای سرخود احتمالی علیه کسانی بود که منصور ارضی خواهان خبر مرگ آنها می شود.

ارضی همچنین گفته است: این فرد (هاشمی) اظهارات نادرستی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا می کند و عده‌ای از اطرافیان پول‌پرست و بی‌غیرتش از او حمایت می‌کنند.

چند روز پیش نیز انصاف نیوز در گزارشی با عنوان «افسران شعار مرگ بر هاشمی سر دادند» هشدار داد که مبادا شبکه‌ی اجتماعی «افسران جنگ‌نرم»، به یک «دخمه»‌ی دیگری تبدیل شود که تحریک‌کننده‌ی سعید عسگر شد؛ در این سایت شعار «مرگ بر هاشمی» و عبارات رکیکی منتشر شده بود که می‌تواند بستر تولید کینه و نفرت و به جوش آمدن احساسات جوانانی باشد برای خشونت‌ورزی.

منصور ارضی و سعید حدادیان - دیگر مداح مشهور - در دولت قبلی هم که در ابتدا از مدافعان سرسخت احمدی‌نژاد بودند، در یک چرخش عجیب به انتقاد از بخشی از دولت پرداختند و معاون احمدی‌نژاد را تهدید به قتل کردند؛ حتی منصور ارضی در ماه رمضان گفته بود اگر کسی پیدا شود که اسفندیار رحیم مشائی را به قتل برساند حاضر است دیه ی وی را بدهد. اما سرنوشت دادگاه این دو مداح تا اینجا فقط به ۵۰ هزار تومان جریمه‌ی نقدی ختم شده است.

لازم به یادآوری است که مطالب منتشره در ایسنا صرفا بازتاب‌دهنده تحلیل‌ها، گزارش‌ها و اخبار سایر رسانه‌های کشور است و ایسنا محتوای آنها را تایید یا رد نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      خوب راست میگه دیگه حالا یه نفرهم که پیدا شده جلوی هاشمی رو بگیره نهی نکنیدش دمت گرم حاج منصور

    • kami

      ببینیم بلد هستن که چندتا ترور ایجاد کنن و مملکت رو آشوب کنن
      خدایا امثال اینها رو یا بکششون یا عقلشون بده

    • reza

      به این میگن طالبان وطنی از نوع دهن دریده ....حضرت آقا!!پول پرست تو و امثال توهستید که دستمزدهای چندملیونی میگیریدیا اطرافیان آقای هاشمی؟یادت باشه حمایت های مالی و مبارزات امثال هاشمی انقلاب را حفظ کرد و به ثمر رساند که امثال تو به منبر برسند و مطمئنا منبر جای خواستن مرگ او نیست خجالت بکشید متحجرهای بی ادب...وسیاست خارجی را به رهبر واگذار کنید ...معلوم نیست یک روضه خوان بی چاک و دهن چه جور به خودش اجازه میده همچین حرفهایی بزنه؟

    • بدون نام

      خدا خبر مرگ خودتو برسونه !

    • کاربرهمیشگی

      به دعای گربه سیاه بارون هم نمیاد!!!!!

    • بدون نام

      با حاج منصور كاري ندارم ولي مرگ بر آمريكا

    • محمد

      رضا جان خیلی باحال گفتی

      پاسخ ها

      • reza

        ما مخلصیم داداش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج