adexo3
۷۲۵۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«لاله» معلق شد؛ حالا همه راضی شدند؟

اسدالله نیک نژاد از اینکه چه کسی در تماس با بازیگران پروژه سینمایی "لاله" از توقف آن خبر داده بی‌اطلاع است و می‌پرسد حالا که این پروژه خوابیده است همه راضی شدند؟

خبرگزاری مهر: اسدالله نیک‌نژاد کارگردان فیلم سینمایی "لاله" در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که در حال حاضر هیچ اطلاعی از چگونگی وضعیت پروژه "لاله" ندارد، گفت: نمی دانم چه کسی به تک تک بازیگران پروژه "لاله" زنگ زده و اعلام کرده است که این پروژه توقیف شده است. این درحالی است که من به عنوان کارگردان این فیلم سینمایی هیچ اطلاعی از این ماجرا ندارم.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها حرف و حدیث های بسیاری در رابطه با این فیلم سینمایی زده می شود. نمی‌دانم حالا که پروژه "لاله" خوابیده است، همه راضی شده‌اند یا نه؟

نیک نژاد در پایان گفت: من فقط یک کارگردان هستم و مسئولیت تامین بودجه و تولید فیلم برعهده تهیه‌کننده و سرمایه گذار است. تایید و یا تکذیب توقف پروژه "لاله" برعهده مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و طباطبایی نژاد مدیرعامل این موسسه موظف به اعلام این مطلب است که از تعلیق پروژه خبر می‌دهند. من تنها رایت این فیلم سینمایی را دارم.

محمد حسین طباطبایی ‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مدتی قبل در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها، جزئیات تازه ‌ای از قرارداد مرکز گسترش با این پروژه را فاش کرده بود. این درحالی است که شفیع آقامحمدیان هم در گفتگویی اعلام کرده بود که مرکز ریالی برای این پروژه پرداخت نکرده است.

البته مرکز گسترش در بیانیه‌ای اعلام کرد که این پروژه متوقف نشده بلکه معلق شده و تعلیق پروژه سینمایی "لاله" هم به معنای توقف کامل آن نبوده و مسئولیت اظهارنظرهای تهیه کننده و کارگردان این فیلم، برعهده آنان است. روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی اطلاعیه‌ای ساخت فیلم سینمایی لاله را تا تعیین تکلیف مالکیت آن، به حالت تعلیق درآمده اعلام کرد.

پروژه "لاله" داستان زندگی لاله صدیق اولین بانوی راننده رالی ایرانی است که موفق به کسب مقام های مختلف در مسابقات اتومبیل رانی شد. سارا امیری، نیکی کریمی، سام غریبیان، میترا حجار و ... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج