۷۲۵۶۶۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شعری که تحسین رهبر انقلاب را برانگیخت

پیش از شعرخوانی سلام مردم یزد را خدمت مقام معظم رهبری ابلاغ کردم که ایشان با لبخند و روی خوش سلام دادند و بنده شعری که تقدیم به همسران شهدای مدافع حرم شده بود را تقدیم کردم که خوشبختانه این شعر بسیار مورد تشویق حضرت آقا قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: عالیه محرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به حال و هوای خود در دیدار شب گذشته جمعی از شعرا و اهل ادب با رهبر معظم انقلاب گفت: همه‌چیز از یکشنبه شروع شد، با یک خبر خوب و مسرت‌بخش و دعوتی برای یک حضور؛ آری همه‌چیز از همان یکشنبه زیبا همراه با دل‌شوره‌ای شیرین و دوست‌داشتنی شروع شد.

وی افزود: با شوق دیدار رهبری، دوباره جاده راه افتاد که حتی مسیر یزد ـ تهران جور دیگر بود و دیدار آغاز شد، در حیاط بیت رهبری که موسیقی دل‌انگیز باران، حسی شاعرانه به آن بخشیده بود.

این بانوی شاعر یزدی با اشاره به اتفاقات صورت گرفته در دیدار با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: این دیدار حضور خلوت انس بود و دوستان همگی جمع بودند؛ اما نهایتاً حضرت ماه وارد شدند و صدای روشن صلوات، فضا را معطر کرد. لبخندشان را بین همه تقسیم کردند و نمازمان را به امام لبخندها اقتدا کردیم.

محرابی بیان داشت: حضور رهبر معظم انقلاب کنار سفره معطر افطار مایه برکت بود و نگاه ایشان شهد حضور؛ از نزدیک ایشان را دیدیم و سلام کردیم و ایشان با روی خوش، برایمان دعا کردند.

این شاعر برجسته یزدی با بیان اینکه بعد از افطار، مراسم شعرخوانی آغاز شد، تصریح کرد: شاعران در جاهایی که طبق کارت‌ها مشخص کرده بودند، مستقر شدند و مراسم شعرخوانی با قرائت قرآن آغاز شد. علیرضا قزوه مراسم را بعد از قرائت قرآن آغاز کرد و شعرخوانی‌ها شروع شد و نهایتاً نوبت به من رسید.

وی ادامه داد: پیش از شعرخوانی سلام مردم یزد را خدمت مقام معظم رهبری ابلاغ کردم که ایشان با لبخند و روی خوش سلام دادند و بنده شعری که تقدیم به همسران شهدای مدافع حرم شده بود را تقدیم کردم که خوشبختانه این شعر بسیار مورد تشویق حضرت آقا قرار گرفت؛ چنانچه برخی ابیات با تحسین ایشان همراه شد مخصوصاً بیت آخر.

این بانوی شاعر یزدی خاطرنشان کرد: بعد از پایان شعر، رهبر معظم انقلاب اشاره کردند به موضوع و مضمون تازه شعر و همچنین ایشان تأکید کردند که در حوزه شعر بانوان پرداختن به مضامین خانواده‌های شهدا می‌تواند دستمایه اشعار قرار گیرد و توجه بیشتر در این زمینه را خواستار شدند.

محرابی با تأکید بر اینکه بعد از شعرخوانی‌ها، نکات بسیار ظریف و بسیار حکیمانه ایشان بسیار قابل‌توجه بود، تبیین کرد: این موضوعات نشان از اشراف کامل ایشان به شعر معاصر و ادبیات است، چراکه ایشان توجه بیشتر به حوزه سرود و ترانه را خواستار شدند و تولید ترانه‌های فاخر در موضوعات ارزشی را مورد تأکید قرار دادند.

این شاعر برجسته یزدی در پایان اضافه کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب در حفظ عفت کلام در شعر عاشقانه، بسیار نکته جالب و خوبی بود، فقط باید گفت که لحظه‌لحظه دیدار حضرت آقا شعر است و شور که در گنجایش واژگان نمی‌گنجد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج