جاباما
۷۲۶۳۷۲
۵۰۷۵
۵۰۷۵
پ

همکاری عجیب دو خواننده پاپ و رپ

کوین پارکر بدون اینکه بداند در آلبوم جدید کانیه وست حضور دارد!

رسانه نوا: کوین پارکر، خواننده و عضو اصلی گروه تیم ایمپالا در آلبوم جدید کانیا وست حضور دارد اما به نظر می‌رسد او خودش از این همکاری اطلاع نداشته است.

همکاری عجیب دو خواننده پاپ و رپ

پارکر همزمان با مراسم رونمایی از این آلبوم که در منزل شخصی وست و کارداشیان در ایالت وایومینگ برگزار شد از حضور خود در این اثر باخبر شد. البته او به این رونمایی دعوت نبود و از طریق پخش مستقیم این مراسم آلبوم را شنید.

پارکر در گفتگو با رادیوی استرالیاییِ تریپل جی شرح داد: «لحظۀ عجیبی بود! عجیب بود که من دقیقا همین سناریو را پیش‌بینی کرده بودم.» او همچنین اظهار داشت پیش از این از جانب وست به همکاری در این آلبوم دعوت شده و وست از او خواسته بود برایش بخشی از بیت‌هایی را که در حال حاضر رویشان کار می‌کند بفرستد. او در پاسخ به این دعوت قطعه‌ای را فرستاده بود که از آهنگ You Keep Me Hanging On به صورت سمپل در آن استفاده شده بود. (قطعه بازخوانی شده‌ای توسط گروه وانیلا فاج در دهه شصت میلادی)

اما زمانی‌که پاسخ دیگری از وست نیامد پارکر گمان کرد آنها به توافق نهایی نرسیده‌اند. او گفت: «با خودم گفتم قطعا آن را استفاده نکرده. من هیچ پیامی از او نگرفتم و او هم من را دعوت نکرده [به وایومینگ] - این خیلی نشانۀ خوبی نیست.»

با این‌حال سمپل‌های پارکر در آلبوم YE از قطعۀ دوم تا آخر شنیده می‌شود.

آلبوم YE که هشتمین آلبوم استودیویی کانیا وست، رپر مشهور امریکایی است اول جون ۲۰۱۸ (مطابق با ۱۱ خرداد ۱۳۹۷) منتشر شد. این آلبوم جنجالی حاوی ۷ قطعه و کمتر از ۲۴ دقیقه است. وست که پیش از این با اظهاراتش دربارۀ برده‌داری نشان داده از گفتن افکارش ابایی ندارد در این آلبوم هم لیریک‌هایی دارد که عجیب هستند و جلب نظر می‌کنند.

کیم کارداشیان، همسر وست، همزمان با انتشار آلبوم در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «کانیا عکس پشت جلد آلبوم را با آیفونش در مسیر رفتن به مهمانی رونمایی گرفت.»

تا کنون ۶ نقد برای آلبوم نوشته شده و امتیاز آن در متاکریتیک ۶۷ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج